Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordea - nyt kiehahti yli

Vierailija
08.08.2016 |

Maksulliset käteisnostot tulevat koskemaan vain Nordean suomalaisia asiakkaita, ei ruotsalaisia. Oikeasti tuolla käteisnostoasialla ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta suutahdin, ja alan nyt selvittelemään, mihin suomalaiseen pankkiin siirrän perheemme raha-asiat.

Adjö, Nuuurdea!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:han ilmoitti että ei ole laittamassa käteisnostoile maksua. Muila taitaakin jo olla.

Vierailija
2/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös vaihtamassa pankkia. Kyrsii koko nordea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS, en osaa linkata tällä puhelimella (uusi)

Vierailija
4/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea hankkii rikkaille ilmaiset palvelut ja järjestää verottoman kohtelun Panamaan. Tavikset tuo vaan likaa pankin lattioille ja heistä voi helposti luopua.

Sori Siitä

Vierailija
5/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisosuuspankki tai Säästöpankki ovat hyviä vaihtoehtoja!

Vierailija
6/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea hankkii rikkaille ilmaiset palvelut ja järjestää verottoman kohtelun Panamaan. Tavikset tuo vaan likaa pankin lattioille ja heistä voi helposti luopua.

Sori Siitä

Premium asiakkalla on hyvät ja lähes ilmaiset palvelut, pääsee aina jonon ohi kun pankkiin soitat, hieno kullanvärinen pankkikorttti ja paljon muuta hyvää.

Nordea on hyvä pankki.

Vierailija
7/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen nordean asiakas eikä ole tarkoitus vaihtaa pankkia hyvää palvelua aina olen saanutt.

Turhaa itkeä Nordea on edellä kävijä näissä asioissa ja kohta tulee muut pankin perässä.

Vierailija
8/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Handelsbankenissa tilit ja siellä toi käteisnosto on iät ajat ollut maksullista, jos nostaa enemmän kuin 5(?) kertaa kuukaudessa rahaa. En ole ikinä nostanut rahaa kuin max. 1x/kk, joten ei haittaa noi nostojen maksullisuudet. Eikös Nordeallakin ollut että maksu menee vasta ties kuinka monen ilmaisen noston jälkeen vai muistanko aivan väärin?

Vierailija
9/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea Is Best kirjoitti:

itse olen nordean asiakas eikä ole tarkoitus vaihtaa pankkia hyvää palvelua aina olen saanutt.

Turhaa itkeä Nordea on edellä kävijä näissä asioissa ja kohta tulee muut pankin perässä.

Olen ollut lapsesta asti KOPin/ Meritan/ Nordean asiakas ja aina asuntolainat ja palkkatilit ko. pankissa, mutta valitettavasti on todettava, että koko 2000-luvun palvelu on ollut täyttä paskaa. 

Pankki pitää omahyväisesti itseään niin isona ja merkittävänä, että asiakas on vain kiusallinen inisijä siinä muuten mukavaa päivää häiritsemässä. Mitään asiakslähtöisiä ratkaisuja ei tietenkään vaivauduta esittämään ja etsimään, myydään sitä tuotetta, mistä on milloinkin kampanja meneillään. 

Vierailija
10/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Nordeassa tiliä mutta automaatilla tulee käytyä ehkä 4 kertaa vuodessa joten eipä tuo ongelma olisi...

Vierailija
11/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4krt/kk saa nostaa maksutta ja sen jälkeen 0,4e/nosto. Sitä vaan täytyy nostaa isompia summia, jos käyttää käteistä. Ihan hyvin voi kerta viikkoon nostaa käteistä ja loput kortilla maksaa. En ymmärrä mikä ongelma tässä on? Vanhuksetkin ovat varmaan tähän päivään mennessä oppineet euron ja osaavat laskeskella paljonko sitä käteistä viikon aikana kuluttaa, jos käteistä tykkää käyttää.

Vierailija
12/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lopetin asiakkuuteni nordean kanssa viime vuonna. Mitä sitä turhaa kantamaan hiekkaa kengissä pankkiin, kun ei kerran heitäkään asiakkuuteni kiinnosta.

Vierailija
13/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiallahan se maksaa jo, ennemminkin pitäisin erikoisena, että Nordea on näinkin kauan pitänyt rajattomat nostot maksuttomana. Fakta on vain se, että niin harva käyttää nykyään käteistä, että otto-pisteitä on pakko karsia ja niiden harvojen ylläpitokin on kallista.

Itse olen viimeksi nostanut rahaa reilut 1,5 vuotta sitten, silloinkin jonkin onnittelukortin väliin. Käteistä ei oikeasti tarvitse nykyään yhtään missään. 

Vierailija
14/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4krt/kk saa nostaa maksutta ja sen jälkeen 0,4e/nosto. Sitä vaan täytyy nostaa isompia summia, jos käyttää käteistä. Ihan hyvin voi kerta viikkoon nostaa käteistä ja loput kortilla maksaa. En ymmärrä mikä ongelma tässä on? Vanhuksetkin ovat varmaan tähän päivään mennessä oppineet euron ja osaavat laskeskella paljonko sitä käteistä viikon aikana kuluttaa, jos käteistä tykkää käyttää.

Periaate tässä mättää. Että maksut kohdistuvat vain tiettyihin asiakkaisiin, ei kaikkiin. Kuulun tuohon ryhmään, jolle maksut tulevat, joten katson etten ole ko. pankissa enää toivottu asiakas.

Vierailija
15/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin lopetin asiakkuuteni nordean kanssa viime vuonna. Mitä sitä turhaa kantamaan hiekkaa kengissä pankkiin, kun ei kerran heitäkään asiakkuuteni kiinnosta.

Mihinkä vaihdoit, ja onko siellä asiat paremmin/halvempia?

Vierailija
16/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaate tässä mättää. Että maksut kohdistuvat vain tiettyihin asiakkaisiin, ei kaikkiin. Kuulun tuohon ryhmään, jolle maksut tulevat, joten katson etten ole ko. pankissa enää toivottu asiakas.

Kyynel. Vaihda pankkia. Onnea maksuttomien pankkipalvelujen etsintään ;)

Vierailija
17/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisosuuspankki tai Säästöpankki ovat hyviä vaihtoehtoja!

Säästöpankki ainakin meilläpäin on aina ollut aivan tuhottoman kallis jopa Nordeaankin verrattuna.

Vierailija
18/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinkä vaihdoit, ja onko siellä asiat paremmin/halvempia?

Pelkkä s-pankki on nyt. Ei ollenkaan palvelumaksuja. Nordealla maksoi 5euroa /kk.

Vierailija
19/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiallahan se maksaa jo, ennemminkin pitäisin erikoisena, että Nordea on näinkin kauan pitänyt rajattomat nostot maksuttomana. Fakta on vain se, että niin harva käyttää nykyään käteistä, että otto-pisteitä on pakko karsia ja niiden harvojen ylläpitokin on kallista.

Itse olen viimeksi nostanut rahaa reilut 1,5 vuotta sitten, silloinkin jonkin onnittelukortin väliin. Käteistä ei oikeasti tarvitse nykyään yhtään missään. 

Minä en ole vuosiin tarvinnut korttia yhtään missään, paitsi käteistä nostaessa. Täysiä turhakkeita omasta mielestäni nuo maksukortit.

Vierailija
20/50 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyynel. Vaihda pankkia. Onnea maksuttomien pankkipalvelujen etsintään ;)

En ole maksuttomia pankkipalveluita etsimässä. Mutta useampikin parempia ehtoja tarjoava vaihtoehto on jo. Harmittaa ettei aikaisemmin tullut lähdettyä Nordeasta.