Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi mies muuttui vihamieliseksi ja halusi lopettaa suhteen ihan lennosta?
08.08.2016 |
Ei selityksiä, ei mitään. Vain hyvät jatkot. Muutamaa päivää aimmein kaikki oli vielä niin hyvin. Tosin reilu kuukausi vain tapailtiin, mutta ei voi ymmärtää tuollaista. Toisaalta mietin, että menköön.Toisaalta ihmetyttää.
Kommentit (6)
Olit liian älykäs. Ehkä annoit itsestäsi tyhmemmän kuvan mitä olit?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitäs sitä enempää ihmettelemään, hyvä kun suhde päättyi alkuunsa ja enempiä vammoja ei tullut.
Eipä tätäkään kannata ruveta ylianalysoimaan. Mies ei halua jatkaa suhdetta, ja sillä hyvä.
Alue: Aihe vapaa
Miehellä on saattanut olla epärealistiset käsitykset siitä, mitä parisuhde oikeastaan on. Hän on myös voinut projisoida sinuun omia haaveitaan ja tajutessaan, ettet ole hänen mielikuvansa ruumiillistuma, on ottanut nokkiinsa.
Näin arvelisin omien kokemusteni perusteella. Usein kaava on mennyt niin, että mies on sanojensa mukaan rakastunut minuun aivan totaalisesti ja ruvennut heti seurustelusuhteen alkuvaiheessa suunnittelemaan meille omien halujensa mukaista tulevaisuutta siitä huolimatta, että olen itse selkeästi ilmaissut olevani eri kannalla. Kun mies on lopulta tajunnut, että en ole hänelle sopiva kumppani, on hän ottanut asian henkilökohtaisena loukkauksena. Jotkut ovat panneet suhteen poikki heti - mikä on kylläkin vain fiksua -, toiset taas purkaneet pettymystään ilkeilyyn ja vähättelyyn, kunnes olen itse potkaissut tyypin pois elämästäni.
Voi tietysti olla, että mies on ihan muuten vain sosiaalisesti törppö eikä älyä, että mitään suhdetta ei tulisi lopettaa tuolla tavalla. Voi myös olla, että hän on löytänyt toisen eikä kehtaa kertoa asiasta sinulle. Parasta kumminkin lienee, että annat noin arvaamattoman ja kommunikointitaidottoman tyypin mennä menojaan.