Mies lähti töihin halaamatta ja antamatta suukkoa! Onko sillä kenties joku toinen? Voisko olla, apua!!
Aina ennen mies on halannut ja suukottanut ennen töihin lähtöään, muttei tänään.
Onko tämä merkki uskottomuudesta tai tunteiden kylmenemisestä?
Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä, viisi naimisissa ja lapset 4 ja 1,5. Vanhenpi on päiväkodissa ja minä olen pienen kanssa kotona.
Miehellä voi olla töissä stressiä, koska yt:t päällä (ei tosin koske häntä) ja pitäisi tehdä ylitöitä ym jotta saadaan mulle uusi auto ja asuntolainaa edes vähän lyhennettyä.
Ajattelin viedä lapsen vauvaparkkiin ja mennä siskon kanssa kaampaajalle ja ostaa sexyjä alusasuja, jos se vähän piristäisi miestä. En nyt muutakaan keksi. Tai jos tilaan Fodorasta jotain hyvää ruokaa illaksi?
Neuvoja, vinkkejä?
Kommentit (11)
Tuo on selvä merkki siitä, että miehellä on toinen. Laita eropaperit vetämään jo tänään.
Moi!
Täydelliset kotirouvat Suomessa on näköjään aloittanut kuvaukset!
Vauvaparkki + salonkinautiskelu + Sexykkäät alusasut kuulostaa lupaavalta!
Ei teillä mitään nannya olisi, jotta pääsisitte pienelle getawaylle Pariisiin, niin voisit lumota sen miehen sun sexysukkanauhoilla?
Nyt tarkkana! Hymyileekö hän joskus unissaan, kääntyykö selin sinuun? Näetkö itse unia, joissa hän pettää?
Sinä haluut auton, sinä haluut kampaajalla, sinä haluut shoppailurahaa....
Miehellä töissä yt:t, työkaverit vierestä joutuu lähtemään.
No mieti ihan itse.
Mieti ihan tykönäsi miten paljon sun ylitöitä puskevaa miestä ilahduttaa sun shoppailut ja kampaajallaynnit. Ja sen ruuan voisit laittaa ihan itse pikku keittiössäsi, kun kerran tykkäät leikkiä kotirouvaa.
Mee töihin, mies muuttuu takuulla iloisemmaksi.
Pikkurouva on tainnut katsoa vähän liikaa amerikkalaista saippuaa ja lukea harlekiineja. Miten olet ehtinytkään?
Useimmat miehet lopettavat lähtösuukot jo 8 päivässä, viimeistään 8 viikossa häistä.
Olen ihan poissa tolaltani nyt, niin pakko vielä avautua täällä. Siis voi ei! Oltiin siskon kanssa kaupungissa kampaajalla, hoidoissa ja ostettiin mulle kaikkea ihanaa Secretsiltä (mm ihana babydoll ja pitsipikkarit). Ajattelun yllättää miehen ja tilasin sushit foodorasta.
Niin mies tekstasi et tulee kotiin kuudelta. Mä sitten odotin ja olin kylpytakki päällä valmiina sushien kanssa. Kun mies tuli, niin se ei huomannut mua mitenkään. Ja sanoi vaan et meidän täytyy jutella. Mä luulin et nyt se tapahtuu, et mies kertoo et sillä on joku toinen. Mutta ei, vaan pahempaa!
Mä en kestä! Mua itkettää niin. Olen nyt kaverilla ja se tsemppaa mua ja lohduttaa! Lapset vein mun äidille hoitoon jos saan hermoromahduksen.
Mies sanoi et ei ollut yt:ssä koska suostui uudelleenjärjestelyyn ja nyt uudeksi paikaksi oli selvinnyt Oulu!!! Siis herran jumala, joku Oulu!! Ja mies ihan innoissaan. Mä sanoin ei ikinä mun kuolleen ruumiin yli! Niin se oli vaan et se ainakin lähtee kun on pakko mut Espoon koti myydään.
Mitä mä teen??
No onko mitään muita vitteitä uskottomuudesta, esim puhelut, viestit, poissa kotoa tavallista enemmän? Sanooko siis olevansa ylitöissä esim iltaisin? Voitko soittaa työnumeroon ja tarkistaa että mies on siellä?