Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät osaa pukeutua?

08.08.2016 |

Aina valitetaan naisten pukeutumisesta, mutta kyllä minä esim nyt kesälläkin olen nähnyt paremmin pukeutuvia naisia kuin miehiä.

Miehet harvoin pitää esim kauluspaitaa tai esim tämmöstä asua:

https://lp.hm.com/hmprod?set=source%5B/josh/media/sys_master/localized_…

http://listajne.com/thumbs/005/374.jpg

http://listajne.com/thumbs/005/374.jpg

Aina on päällä joko t-paita tai huppari

Ainakaan Suomessa ei näy tyylikkäitä asuja kuin tosi harvoin.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko chinot yhdistettynä pilottitakkiin sinun mielestäsi tyylikästä pukeutumista? Tulee Mieleen, että joku Pohojanmaan Reino-Pentti heittää sellaiset kuteet eteisen naulasta nopeasti ylle, kun lähtee traktorilla hakemaan kyläkaupasta lauantai-illan saunakaljat siinä saunan lämmityksen lomassa. Jos joku on muodissa, ei tee siitä tyylikästä.

Alempi asukin on mielestäni melko mauton - korostaa tuon hartiattoman kundin keskivartaloa. Asukokonaisuus on kuin jostain vuoden 2007 Big Brotherin promokuvista. Olisi paljon parempi ilman tuota mustaa liiviä.

Vierailija
2/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pentti perusjantteri saavuttaa sillä, että pukeutuu viimeisimmän muodin mukaan käydessään kaupassa? yhtälailla järjetön ajatus kuin naisten meikkaaminen pyykkipäivää varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanon, että ensimmäiseen asuun voisin kyllä pukeutua, mutta toinen oli vähän turhan hipsteri omaan makuun.

Mitä aloittajan t-paitakrittiikkiin tulee, niin eikös tolla ekalla jantterilla ollut juuri t-paita alla?

Vierailija
5/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon, että ensimmäiseen asuun voisin kyllä pukeutua, mutta toinen oli vähän turhan hipsteri omaan makuun.

Mitä aloittajan t-paitakrittiikkiin tulee, niin eikös tolla ekalla jantterilla ollut juuri t-paita alla?

Kyllä t-paita näin kesällä on pakollinen. Ellei sitten ihan hihatonta paitaa käytä. Liian kuumaksi käy pitkähihaiset.

Vierailija
6/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ruutupaita ja liivi aloittajan mielestä jotain tyylikästä pukeutumista? Ruutupaita on vapaa-ajan paita ja luo kuvioineen liivin kanssa hirveän kontranstin. Liivejä ei pitäisi käyttää yksistään, vaan pukujen kanssa, jos ei halua harjoittaa jotain länkkäri-larppausta.

Vierailija
7/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies pukeutuu kyllä kangashousuihin, hiukan chinojen tyyppisiin, mutta ei siis mitkään nilkasta superkapeet vaan normi lahkeella tai aavistus kapeneva. Ja kesällä lyhythihainen napillinen kauluspaita. Itse silittää paitansa aina samantien pesun jälkeen.

Ei käytä kuin töissä normi trikoista t-paitaa kesällä. Ja on siis metsäkoneyrittäjä eli ei tarvi kulkea pukumiehenä. Tai ei voi.

Vierailija
8/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sen verran karut (sää)olot että ei keikarina oikein pärjää, lukuunottamatta isoimpien kaupunkien keskustoja.

Vierailija
9/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mies taitaa siistin pukeutumisen :D Kauluspaitoja, siistejä housuja...Työskentelee yrittäjänä ja bonjaa siistin pukeutumisen merkityksen. Kotona verkkareissa :)

Vierailija
10/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki muu paitsi siniset farkut ja musta huppari on homoa.

Vierailija
11/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki eivät pukeudu kuin tällätyt ja meikatut mallit blogeissa ja mainoksissa? Jepjep.

Vierailija
12/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin pukeudun kesäaikaan aina kauluspaitaan jos lähden ihmisten ilmoille ja kotonakin. Ei multa löydy t-paitaa kuin urheillessa... M31v

Vierailija
13/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun preppy-tyyliin, eli kerrospukeutumista, kauluspaitoja, chinoja, pikeepaitoja, loaferit jne. mutta sitten saan kuulla valituksia siiten että miten pukeudun ''liian hienosti''...

Vierailija
14/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska pukeudun siltä mikä tuntuu hyvältä päällä enkä siten mikä tuntuu hyvältä muiden silmissä. Eli reisitaskuhousut, kesäisin t-paita ja vaellussandaalit, talvella pitkähihainen esim tukkimiehen fleece ja Haixin tai Meindlin "mäiskärit". Isojen saksalaisherrojen kohdalla neukkarissa fleecepaita voi vaihtua paremmaksi metsästyshenkiseksi kauluspaidaksi, mutta eipä juuri muuten.

Ja vain siksi, että tuntuu mukavalta päällä ja toimii.

Vierailija
15/57 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi alempihan on hirveä mammanpoika-poser. Ylempi taas mielestäni ihan normaalia nuorten aikuisten pukeutumistyyliä Suomessakin.

Vierailija
16/57 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun preppy-tyyliin, eli kerrospukeutumista, kauluspaitoja, chinoja, pikeepaitoja, loaferit jne. mutta sitten saan kuulla valituksia siiten että miten pukeudun ''liian hienosti''...

Eiväthän loaferit edes ole hienostelukengät.

Vierailija
17/57 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiväthän loaferit edes ole hienostelukengät.

Suomalaisille on, paitsi ehkä Turussa.

Vierailija
18/57 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse juuri hankkinut vaatekomerooni hieman tylikkäimpiä riepuja: neuleita, chinoja ja kauluspaitoja, näitä käytän hieman juhlallisimpiin tilaisuuksiin, neuletta tosin kyllä käytän vapaa-ajalla joskus. Mutta arkena on helpompaa pukeutua esim yksväriseen t-paitaan ja farkkuihin, koska ne ovat käytännöllisempia ja mukavampia, jos yllättäen tulee tilanne päivän mittaan missä joudutaan hoitamaan ns. ''miesten hommia'', esim renkaanvaihtoa keskellä tietä, niin se ei ole maailmanloppu jos nämä vaatteet likaantuvat.

Vierailija
19/57 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/57 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin mutta ei huvita. Mitä hyötyä siitä edes olisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä