Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon neitsyydestä? Liian ujo, ruma yms.!

Vierailija
07.08.2016 |

Ärsyttää olla 25-v. ja neitsyt, koska se ei ole mikään oma tahtoni ja tarkoitukseni. Olen ruma (miehisen näköinen), tiedän sen, mutta haluaisin uskoa, että jollekin itsekin vähän epäviehättävälle juopuneelle alemman tason miehelle voisin yhden kerran reiäksi kelvata normaalin näköisen naisen puutteessa.

Olen vaan myös kamalan ujo enkä tiedä miten tuon tekisin. Olen kauhean estoinen, mutta niin hemmetin kyllästynyt tähän taakkaan. Haluaisin tuon vaan alta pois, en nyt ehkä tällä sekunnilla, mutta jos edes ennen kolmeakymppiä, niin nyt pitäisi alkaa jo suunnitella. Niin hidas olen "kehittymään".

Mulle on turha sanoa mitään sen oikean tai edes melkein oikean odottamisesta, sillä en tällä naamalla, vartalolla ja tylsällä luonteella usko sellaista löytäväni ja jos löytäisin, olisin liian pelokas ja epävarma tehdäkseni sellaisen ihmisen kanssa mitään, koska olen täysin kokematon.

Jos neitsyydestä en eroon pääsisi, niin olisi kiva saada edes suudeltua, ihan vain kokeiltua millaista se on. En varmaan edes kömpelyyttäni osaisi suudella (minulta mikään ei tunnu sujuvan vain itsestään ilman ohjeita), jos sellaisen tilaisuuden saisin, mutta haluaisin tästä "suuteluneitsyydestäkin" eroon.

Hävettää olla niin kokematon. Syö ennestään huonoa itsetuntoa, kun ajattelee, ettei ole kelvannut asioihin, joihin ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä on samaan ikään mennessä kelvannut. Vapaaehtoisuus asia erikseen...

Ongelma on vielä sekin, että olen saanut yleistäen miehistä kylmän ja tunteettoman kuvan, varmaan osin siksi, että olen niin ruma ja omituinen epäsikiö, että monet miehet ei oikein tiedä miten suhtautua muhun. En ole heille vain kaveri, koska en ole mies, enkä nainen, koska olen niin omituisen ruma, etten näytä kunnolla naiseltakaan, joten olen heille vain ilmaa, jolle ystävällisyyttä ei tarvitse osoittaa. Voisin sanoa jopa pelkääväni miehiä, ilmeettömine kasvoineen... En tiedä miten voisin saada tuollaiseen otukseen yhteyden. En ehkä mitenkään, kaikkea ei voi saada, mutta jos pääsisin edes neitsyydestä (tai suutelemattomuudesta alkajaisiksi) eroon, ei tarvitse mitään sen enempää saada. Mutta miten kestäisin sen kylmyyden, joka miehestä huokuisi, kun hän tunteettomana ja ehkä jopa minua inhoten olisi siinä? Olen niin herkkä tuomitsemiselle.

Tuntuu nolota kirjoittaa tämmöisistä, mutta halusin saada sanottua, kun asia on minua vaivannut.

Tiedän, ettei neitsyyden menetys ole mikään pakko, "se pitää tehdä vasta sitten, kun on valmis", mutta kun minä en ole ehkä koskaan tämän valmiimpi. Ja haluan kokea sen joskus. Vuosi vuodelta vain entistä enemmän ärsyttää!

Mitään vinkkejä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rumana naisena sanoisin, että mieti nyt vielä ja harkitse asiaa. Minua suostui yksi mies panemaan reilusti parikymppisenä ja naiivina kuvittelin tuolloin, että seksi olisi ollut rumuudestani huolimatta ok. Ei ollut, mies haukkui seksin jälkeen ulkonäköni ja veti välit poikki. Mieluummin olisin edelleen neitsyt kuin tuollaisen nöyryyttämisen kokenut :/ Tosiaan sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla kun tajuaa, että mies inhoaakin sinua oikeasti ja sille on aivan sama millaisen naisen kanssa harrastaisi seksiä.

Ja jos nyt joku kysyy miksi onnistuin edes harrastamaan seksiä: mies ei ollut saanut vuoteen niin oli jo todella epätoivoinen.

Harmi että sulle kävi noin, ja juuri tollaista tilannetta pelkään itsekin. Tai oikeastaan noin pahaa tilannetta en ole edes ajatellut, suhtautuisin liian herkästi jo pelkästään siihen miehen välinpitämättömään kylmyyteen, kun siinä edessä on epäkelpo, riittämätön vartalo. Miehen ei edes tarvitsisi ylittää olla ilkeä, pelkkä välinpitämättömän sieluton suhtautuminen varmaan tuntuisi minusta pahalta.

ap.

Vierailija
62/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ohjeet Pyllykirjasta. Kaikki mitä haluat tietää siitä kun kaikki menee päin pyllyä http://www.pyllykirja.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt hirvee epätoivo iskee niin lähde baariin lutkalookissa - meinaan niin että varmasti miehet erottaa sun sukupuolen ja vaikka luulisi mieheksi niin halusivat silti korkkaa sut - kampaajalle hakemaan grannyhair, palkkikulmakarvat ja pakkelit ammattilaiselta, tekoripset ja kynnet myös, päälle sitten jotain tunnistettavaa esim. Freddyt, lorttonarupaita, MK laukku näin nyt esimerkkeinä mitä miehenä tulee mieleen.

Luulis että näillä eväillä, jonkun harhauttais sen verran että illalla palvois sua vaikka aamulla sitten luikkis karkuun :D

Tuossa oli jo konkretiaa, vaikken ehkä ihan tasan noin tekisi, enkä viitsisi laittaa paljon rahaa ulkonäkööni. Mutta kai sitä pitäisi olla selvästi sellainen asu, että näkee mitä olen hakemassa. Paljastavissa vaatteissa en kyllä osaa olla ja kaikissa ylimääräisissä lisukkeissa, tämä vaatii siis minulta kenties harjoitusta etukäteen. :DD

ap.

Vierailija
64/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Venla Kokkosen näköinen?

Vierailija
65/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä siitä eroon haluat? Olet nainen. Kun löydät mukavan miehen, johon ihastut, voit rehellisesti sanoa olevasi neitsyt vaikka olisit 30v, 40v,..., ei se ole miehelle mikään ongelma. Aivan toinen juttu olisi, jos olisit mies ja kokematon.

Vierailija
66/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies44 kirjoitti:

Ootko Venla Kokkosen näköinen?

No, en todellakaan ole niin kaunis, kai se kävi jo selväksi. Vaikka läppähän tuo kysymys varmaan olikin.

ap.

Vierailija
67/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä siitä eroon haluat? Olet nainen. Kun löydät mukavan miehen, johon ihastut, voit rehellisesti sanoa olevasi neitsyt vaikka olisit 30v, 40v,..., ei se ole miehelle mikään ongelma. Aivan toinen juttu olisi, jos olisit mies ja kokematon.

No kun ei ole mitään syytä uskoa, että löytäisin koskaan.

Jos niin voisi käydä, ajattelin todennäköisyyden olevan isompi, jos pääsisin askelen lähemmäksi tuota sukupuolta (neitsyyden menettämisellä tai edes ensisuudelmalla). Ja se helpottaisi, että sitä ihastumista ei olisi monimutkaistamassa tämä nykyinen kokemattomuuteni ja rumuuteni.

Neitsyydestä eroon pääsemisellä tavallaan todistaisin itselleni, että kelpaan edes johonkin sukupuoleeni liittyvään tarkoitukseen, eli ehkä itsevarmuuteni kasvaisi.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi