Miten eroon neitsyydestä? Liian ujo, ruma yms.!
Ärsyttää olla 25-v. ja neitsyt, koska se ei ole mikään oma tahtoni ja tarkoitukseni. Olen ruma (miehisen näköinen), tiedän sen, mutta haluaisin uskoa, että jollekin itsekin vähän epäviehättävälle juopuneelle alemman tason miehelle voisin yhden kerran reiäksi kelvata normaalin näköisen naisen puutteessa.
Olen vaan myös kamalan ujo enkä tiedä miten tuon tekisin. Olen kauhean estoinen, mutta niin hemmetin kyllästynyt tähän taakkaan. Haluaisin tuon vaan alta pois, en nyt ehkä tällä sekunnilla, mutta jos edes ennen kolmeakymppiä, niin nyt pitäisi alkaa jo suunnitella. Niin hidas olen "kehittymään".
Mulle on turha sanoa mitään sen oikean tai edes melkein oikean odottamisesta, sillä en tällä naamalla, vartalolla ja tylsällä luonteella usko sellaista löytäväni ja jos löytäisin, olisin liian pelokas ja epävarma tehdäkseni sellaisen ihmisen kanssa mitään, koska olen täysin kokematon.
Jos neitsyydestä en eroon pääsisi, niin olisi kiva saada edes suudeltua, ihan vain kokeiltua millaista se on. En varmaan edes kömpelyyttäni osaisi suudella (minulta mikään ei tunnu sujuvan vain itsestään ilman ohjeita), jos sellaisen tilaisuuden saisin, mutta haluaisin tästä "suuteluneitsyydestäkin" eroon.
Hävettää olla niin kokematon. Syö ennestään huonoa itsetuntoa, kun ajattelee, ettei ole kelvannut asioihin, joihin ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä on samaan ikään mennessä kelvannut. Vapaaehtoisuus asia erikseen...
Ongelma on vielä sekin, että olen saanut yleistäen miehistä kylmän ja tunteettoman kuvan, varmaan osin siksi, että olen niin ruma ja omituinen epäsikiö, että monet miehet ei oikein tiedä miten suhtautua muhun. En ole heille vain kaveri, koska en ole mies, enkä nainen, koska olen niin omituisen ruma, etten näytä kunnolla naiseltakaan, joten olen heille vain ilmaa, jolle ystävällisyyttä ei tarvitse osoittaa. Voisin sanoa jopa pelkääväni miehiä, ilmeettömine kasvoineen... En tiedä miten voisin saada tuollaiseen otukseen yhteyden. En ehkä mitenkään, kaikkea ei voi saada, mutta jos pääsisin edes neitsyydestä (tai suutelemattomuudesta alkajaisiksi) eroon, ei tarvitse mitään sen enempää saada. Mutta miten kestäisin sen kylmyyden, joka miehestä huokuisi, kun hän tunteettomana ja ehkä jopa minua inhoten olisi siinä? Olen niin herkkä tuomitsemiselle.
Tuntuu nolota kirjoittaa tämmöisistä, mutta halusin saada sanottua, kun asia on minua vaivannut.
Tiedän, ettei neitsyyden menetys ole mikään pakko, "se pitää tehdä vasta sitten, kun on valmis", mutta kun minä en ole ehkä koskaan tämän valmiimpi. Ja haluan kokea sen joskus. Vuosi vuodelta vain entistä enemmän ärsyttää!
Mitään vinkkejä?
Kommentit (67)
Jos ei kokonaista miestä löydy, niin tilaa netistä kunnon dildo. Eiköhän silläkin impeys ole pian menneisyyttä.
Olin 31 kun harrastin ekan ja nykyisen poikakaverin kanssa sen loppuun asti. Ei kaduta, että ootin. Jotain säätöjä oli tossa nuorempana, mutta en koskaan halunnut mennä loppuun asti, koska tiesin, että ukot halus vaan pimperoa.
Suosittelen oottaa, että oot ihan varma, niin ei sitten niin harmita.. toisaalta näin jälkikäteen huvittaa oma pihtaamiseni koska kuitenkin runkkasin normaalisti ja säätelin ukkojen kanssa. Mut kai meil naisilla on joku itsesuojeluvaisto henkistä puolta kohtaan, ettei tuu morkkista. Ainaka ekaankertaan.
Vierailija kirjoitti:
Saatoinkin vähän arvata, että tänne tulee vapaaehtoisia miehiä jo ilmoittautumaan, niin muissakin vastaavissa ketjuissa, miksei siis täälläkin, vaikka nimenomaan yritin korostaa vastenmielisyyttäni, hah. Miksette olisi oikeassa elämässäkin noin innokkaita?
ap.
Ensinnäkin, tämä on tuhansia kertoja suurempi alue, kuin se missä voit tavallisessa elämässä olla. Toisaalta täällä on sellaisia huutelijoita jotka pötkii pakoon jos tosipaikka tulee.
Jos haluat varmasti epäonnistua, niin vastaa jollekin joka kaikkein eniten uhoaa.
Nythän teitä kuulosti olevan jo useampia ei muuta kun ryhmä pystyyn ja korkeanpaikan leirille :) kohottelemaan sitä itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Ruma nainen on samankaltaisessa tilanteessa kuin tavanomainen mies. Eli, jos itse ei ole aktiivinen, niin ei kukaan samanikäinen tai normaalin näköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja tule itseään tyrkyttämään. Joku reilusti vanhempi henkilö saattaa tulla silloin tällöin baarissa iholle.
Ei hätä ole kuitenkaan tämän näköinen. Vaatii (reilusti) omaa aktiivisuutta ja riman asettamista realistiselle korkeudelle. Lisäksi tarvitaan kykyä sietää torjutuksi tulemista, koska sitä on ikävä kyllä luvassa. Alkoholi onneksi auttaa hieman tähän vaivaan.
Konkreettinen suositus: Katsele baarista sellaisia n. 15-vuotta vanhempia mieshenkilöitä, jotka eivät näytä kaloilta tanssimeressä, mutta jotka eivät toisaalta näytä vastenmielisiltäkään. Sen jälkeen on vain pantava yritystä peliin. Jos ensimmäinen ei nappaa, niin kokeillaan seuraavaa, jos toinen ei nappaa niin kolmatta jne. Toki ihmisen ego kestää vain tietyn määrän kuritusta per aikayksikkö. Jos ei yhtenä iltana tunnu tulevan mitään, niin viikon päästä uudestaan.
Kiitos, tämä olikin tähän mennessä paras neuvo. Minulle tosiaan saa vääntää rautalangasta, ei riitä että sanoo "netti" tai "baarit". :D
ap.
En ole saanut vielä koskaan "korkata" ketään! Please, valitse minut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma nainen on samankaltaisessa tilanteessa kuin tavanomainen mies. Eli, jos itse ei ole aktiivinen, niin ei kukaan samanikäinen tai normaalin näköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja tule itseään tyrkyttämään. Joku reilusti vanhempi henkilö saattaa tulla silloin tällöin baarissa iholle.
Ei hätä ole kuitenkaan tämän näköinen. Vaatii (reilusti) omaa aktiivisuutta ja riman asettamista realistiselle korkeudelle. Lisäksi tarvitaan kykyä sietää torjutuksi tulemista, koska sitä on ikävä kyllä luvassa. Alkoholi onneksi auttaa hieman tähän vaivaan.
Konkreettinen suositus: Katsele baarista sellaisia n. 15-vuotta vanhempia mieshenkilöitä, jotka eivät näytä kaloilta tanssimeressä, mutta jotka eivät toisaalta näytä vastenmielisiltäkään. Sen jälkeen on vain pantava yritystä peliin. Jos ensimmäinen ei nappaa, niin kokeillaan seuraavaa, jos toinen ei nappaa niin kolmatta jne. Toki ihmisen ego kestää vain tietyn määrän kuritusta per aikayksikkö. Jos ei yhtenä iltana tunnu tulevan mitään, niin viikon päästä uudestaan.
Kiitos, tämä olikin tähän mennessä paras neuvo. Minulle tosiaan saa vääntää rautalangasta, ei riitä että sanoo "netti" tai "baarit". :D
ap.
On tuossa sekin järkevä asia, että niihin pakkeihin turtuu eikä käy sitten niin kipeää. Mutta sattuman kauppa se on ja saattaa vaatia aikaa. Hyvällä tuurilla onnistuu heti. Miehillä kyllä tosiaan harvemmin.
Pistähän muitakin tietoja jakoon, pituudessa ja painossa ei ollut mitään ihmeellistä, ikä on hyvä.
Liivien koko, kriittiset mitat, onko posliini, kaupunki missä asut ym.
Ja tosiaan kuva tänne jakoon, mielellään alaston sellainen, jos et laita naamaa ei kukaan tunnista ellei ole tatuointeja tai vastaavia, mutta askel eteenpäin on kylmästi laittaa kuva missä näkyy naama.
T.M
Miksi neitsyydestä pitäisi päästä eroon? Kysynpähän vaan. Ei siinä ole mitään hävettävää. Mutta jos nyt seksiä halua harrastaa, niin seuraa löytyy netistä tai baarista. Eri asia, kannattaako neitsyyttään antaa jollekin puolituntemattomalle hyypiölle.
Jooh, turha kuvitella että se neitsyyden menettäminen ratkaisee mitään elämässä. Samaa paskaa se on senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pistähän muitakin tietoja jakoon, pituudessa ja painossa ei ollut mitään ihmeellistä, ikä on hyvä.
Ja tosiaan kuva tänne jakoon, mielellään alaston sellainen, jos et laita naamaa ei kukaan tunnista ellei ole tatuointeja tai vastaavia, mutta askel eteenpäin on kylmästi laittaa kuva missä näkyy naama.
T.M
Ymmärsit kyllä väärin, jos luulit että haen TÄÄLTÄ seuraa. Kysyin vain miten pääsisin eteenpäin tässä projektissa, kaikkine "ongelmineni".
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.MYmmärsit kyllä väärin, jos luulit että haen TÄÄLTÄ seuraa. Kysyin vain miten pääsisin eteenpäin tässä projektissa, kaikkine "ongelmineni".
ap.
no mitä vit_tua? akka haluaa munaa,mutta av-palstailevan kulli ei kelpaa.
en kyllä ihmettele yhtään ettei ole onnistanut.
Näin äkkiseltään sanoisin, että se suurin ongelma on ap:lla korvien välissä ei ulkomuodossa, vaikka et mikään missi oiskaan. Lopeta itsesi mollaaminen. Laita ilmoitus nettiin, niin voisin veikata, että saat vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.MYmmärsit kyllä väärin, jos luulit että haen TÄÄLTÄ seuraa. Kysyin vain miten pääsisin eteenpäin tässä projektissa, kaikkine "ongelmineni".
ap.
no mitä vit_tua? akka haluaa munaa,mutta av-palstailevan kulli ei kelpaa.
en kyllä ihmettele yhtään ettei ole onnistanut.
Etkä selvästikään ole lukenut tai tajunnut keskustelua, jos käsitit, että pitää tällä sekunnilla saada. Harmi, että pitkä aloitusviestinikään ei saanut ymmärtämään, että ongelmanikin on laajempi kuin että pitää saada nyt ja heti. Vai luulitko, että ihan huvikseni selittelen asioita niin pitkästi?
Ei kai meitä outoja ihmisiä sitten vaan ns. normaalit ymmärrä, vaikka kuinka yrittäisi selittää.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Näin äkkiseltään sanoisin, että se suurin ongelma on ap:lla korvien välissä ei ulkomuodossa, vaikka et mikään missi oiskaan. Lopeta itsesi mollaaminen. Laita ilmoitus nettiin, niin voisin veikata, että saat vastauksia.
Totta kai minulla on ongelma korvieni välissä, muun lisäksi. Se vain ei auta, että sanotaan "lopeta itsesi mollaaminen". Ja tuon netin ongelmallisuuden kohdallani olenkin jo selittänyt...
ap.
Ap näyttää olevan yhtä nirso kuin muutkin naiset. Kuten huomaat, sinulle näyttää olevan täälläkin miehiä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai minulla on ongelma korvieni välissä, muun lisäksi. Se vain ei auta, että sanotaan "lopeta itsesi mollaaminen". Ja tuon netin ongelmallisuuden kohdallani olenkin jo selittänyt...
ap.
Voisin kuvitella että joku on voinut sinuunkin ihastua muttei ole uskaltanut lähestyä.
Rumuuskin on katsojan silmissä ja esimerkiksi Judge Dreddin tulevaisuudessa rumuus on muotia ja ihmiset tekevät rumuusleikkauksia.
Sitä odotellessa - tosin epäilen että kaltaiseni hobitti ei kenellekkään silti kelpaisi ja olen sen verran säälittävä että panisin puun koloon jossei ne mut nähtyään nousisi juuriltaan ja lähtisi nussimaan Sarumania.
Mikset vain liity sinne Tinderiin ja laita sitä kuvaa ja osta se plussa niin asetuksista saat laitettua että sut näkee vain ne kenestä olet tykännyt.
Jos nyt hirvee epätoivo iskee niin lähde baariin lutkalookissa - meinaan niin että varmasti miehet erottaa sun sukupuolen ja vaikka luulisi mieheksi niin halusivat silti korkkaa sut - kampaajalle hakemaan grannyhair, palkkikulmakarvat ja pakkelit ammattilaiselta, tekoripset ja kynnet myös, päälle sitten jotain tunnistettavaa esim. Freddyt, lorttonarupaita, MK laukku näin nyt esimerkkeinä mitä miehenä tulee mieleen.
Luulis että näillä eväillä, jonkun harhauttais sen verran että illalla palvois sua vaikka aamulla sitten luikkis karkuun :D
Disclaimer: en tiedä naisista tai niiden ongelmista mitään
Itse rumana naisena sanoisin, että mieti nyt vielä ja harkitse asiaa. Minua suostui yksi mies panemaan reilusti parikymppisenä ja naiivina kuvittelin tuolloin, että seksi olisi ollut rumuudestani huolimatta ok. Ei ollut, mies haukkui seksin jälkeen ulkonäköni ja veti välit poikki. Mieluummin olisin edelleen neitsyt kuin tuollaisen nöyryyttämisen kokenut :/ Tosiaan sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla kun tajuaa, että mies inhoaakin sinua oikeasti ja sille on aivan sama millaisen naisen kanssa harrastaisi seksiä.
Ja jos nyt joku kysyy miksi onnistuin edes harrastamaan seksiä: mies ei ollut saanut vuoteen niin oli jo todella epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap näyttää olevan yhtä nirso kuin muutkin naiset. Kuten huomaat, sinulle näyttää olevan täälläkin miehiä tarjolla.
Tavanomainen kiltti ja kunnollinen perusmies, joita on miehistä arviolta 80%, ei ikinä saisi nettipalstan kautta näin monia tarjokkaita kuin tässä keskustelussa. Sitten nainen kuitenkin valittaa, kun nekään eivät kelpaa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavanomainen kiltti ja kunnollinen perusmies, joita on miehistä arviolta 80%, ei ikinä saisi nettipalstan kautta näin monia tarjokkaita kuin tässä keskustelussa. Sitten nainen kuitenkin valittaa, kun nekään eivät kelpaa. Huoh.
Kyse ei ole minun nirsoudestani, jos en ota netistä ketään, en vain halua nähdä heidän pettymystään, kun olenkin livenä kamalampi. VAIKKA laittaisin sen kuvan. Ettekö todellakaan ymmärrä, vai ettekö vain lukeneet keskustelua?
Laittakaa mieluummin vaikka huonoja vinkkejä itse asiaan kuin noita väärinymmärryksiä. En haluaisi toistella itseäni.
Jos teitä nyt kelpaaminen niin kiinnosta, niin TÄÄLTÄ NETIN KAUTTA en ottaisi edes maailman komeinta ja mahtavinta miestä. Kun kyse on minun rumuudestani ja ujoudestani, ei teidän kelpaamisestanne. Ettekö oikeasti tajua?
ap.
Höpö nöpö, ei se ulkonäkö ole ratkaiseva. Jos korvienväliä vähän rassais sinne itsetunnon korjauspuolelle, niin tilanteesi muuttuisi. Ja niinpäin se ainakin tällaisen vanhemman miehen kannalta on, että pitää ensin tutustua ja olla luottamus kunnossa. Luulisin että voisit jopa nauttia seksistä, kun moleminpuolista luottamusta olisi kehitelty etukäteen.
Tuon tekstisi perusteella, et ole toivoton mutta epävarmuus ei kaunista.