Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon neitsyydestä? Liian ujo, ruma yms.!

Vierailija
07.08.2016 |

Ärsyttää olla 25-v. ja neitsyt, koska se ei ole mikään oma tahtoni ja tarkoitukseni. Olen ruma (miehisen näköinen), tiedän sen, mutta haluaisin uskoa, että jollekin itsekin vähän epäviehättävälle juopuneelle alemman tason miehelle voisin yhden kerran reiäksi kelvata normaalin näköisen naisen puutteessa.

Olen vaan myös kamalan ujo enkä tiedä miten tuon tekisin. Olen kauhean estoinen, mutta niin hemmetin kyllästynyt tähän taakkaan. Haluaisin tuon vaan alta pois, en nyt ehkä tällä sekunnilla, mutta jos edes ennen kolmeakymppiä, niin nyt pitäisi alkaa jo suunnitella. Niin hidas olen "kehittymään".

Mulle on turha sanoa mitään sen oikean tai edes melkein oikean odottamisesta, sillä en tällä naamalla, vartalolla ja tylsällä luonteella usko sellaista löytäväni ja jos löytäisin, olisin liian pelokas ja epävarma tehdäkseni sellaisen ihmisen kanssa mitään, koska olen täysin kokematon.

Jos neitsyydestä en eroon pääsisi, niin olisi kiva saada edes suudeltua, ihan vain kokeiltua millaista se on. En varmaan edes kömpelyyttäni osaisi suudella (minulta mikään ei tunnu sujuvan vain itsestään ilman ohjeita), jos sellaisen tilaisuuden saisin, mutta haluaisin tästä "suuteluneitsyydestäkin" eroon.

Hävettää olla niin kokematon. Syö ennestään huonoa itsetuntoa, kun ajattelee, ettei ole kelvannut asioihin, joihin ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä on samaan ikään mennessä kelvannut. Vapaaehtoisuus asia erikseen...

Ongelma on vielä sekin, että olen saanut yleistäen miehistä kylmän ja tunteettoman kuvan, varmaan osin siksi, että olen niin ruma ja omituinen epäsikiö, että monet miehet ei oikein tiedä miten suhtautua muhun. En ole heille vain kaveri, koska en ole mies, enkä nainen, koska olen niin omituisen ruma, etten näytä kunnolla naiseltakaan, joten olen heille vain ilmaa, jolle ystävällisyyttä ei tarvitse osoittaa. Voisin sanoa jopa pelkääväni miehiä, ilmeettömine kasvoineen... En tiedä miten voisin saada tuollaiseen otukseen yhteyden. En ehkä mitenkään, kaikkea ei voi saada, mutta jos pääsisin edes neitsyydestä (tai suutelemattomuudesta alkajaisiksi) eroon, ei tarvitse mitään sen enempää saada. Mutta miten kestäisin sen kylmyyden, joka miehestä huokuisi, kun hän tunteettomana ja ehkä jopa minua inhoten olisi siinä? Olen niin herkkä tuomitsemiselle.

Tuntuu nolota kirjoittaa tämmöisistä, mutta halusin saada sanottua, kun asia on minua vaivannut.

Tiedän, ettei neitsyyden menetys ole mikään pakko, "se pitää tehdä vasta sitten, kun on valmis", mutta kun minä en ole ehkä koskaan tämän valmiimpi. Ja haluan kokea sen joskus. Vuosi vuodelta vain entistä enemmän ärsyttää!

Mitään vinkkejä?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoinkin vähän arvata, että tänne tulee vapaaehtoisia miehiä jo ilmoittautumaan, niin muissakin vastaavissa ketjuissa, miksei siis täälläkin, vaikka nimenomaan yritin korostaa vastenmielisyyttäni, hah. Miksette olisi oikeassa elämässäkin noin innokkaita?

ap.

Vierailija
22/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki naiset on kauniita. Pistä kuvaa niin kahville huomenna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen sitten olet, jos pelkäät homman kaatuvan ulkonäköösi? Kuva samanlaisesta/samantyylisestä naisesta selventää enemmän, mitä kuvailu. Itse olin monta vuotta ihastunut aika karskin näköiseen naiseen, mutta valitettavasti hänellä oli jo poikaystävä.

Vierailija
24/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatoinkin vähän arvata, että tänne tulee vapaaehtoisia miehiä jo ilmoittautumaan, niin muissakin vastaavissa ketjuissa, miksei siis täälläkin, vaikka nimenomaan yritin korostaa vastenmielisyyttäni, hah. Miksette olisi oikeassa elämässäkin noin innokkaita?

ap.

Ei vaan jaksa kuunnella kun naiset sanoo etteivät kelpaa ja aina on viestiä jos vain haluutte

Vierailija
25/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. En tiedä olen sinua vanhempi poikamies. Oma poikuuteni on tallella. Olen siis säälittävä luuseri. Kun taas olen kuullut monen miehen unelmoivan kokemattomasta neitsyt puolisosta tai ainakin seksistä neitsyen kanssa. -Sen sijaan en muista kuulleni yhdenkään naisen haaveilevan mitenkään erityisesti miehestä, jolla on poikuus tallella. - pois lukien, jotkut  hyvin uskovaiset ja vanhoolliset tahot, jotka luultavammin pariutuvat keskenään.

- Tai ainakin riviluteheriaisena en itse ole varma, olisiko hyvin  syvässä uskossa oleva kumppani minua vaerten, .. Mutta, mutta vaikka toisnaan poikuuden säilyminen näinkin pitkään vähintään ärsyttää, niin mieluummin olen pitänyt ja säilyttänyt poikuuteni, kun olisin pyrkinyt menettämään  pokuuteni väkisin.

En oikein ymmärrä mikä se sellainen meriitti olisi ollut. Huonoa ellei peräti ala-arvoista seksiä ja jippii sitten voisi kutsua itseään kokeneeksi. - Joo taidan kuullostaa vähän naivilta. Miksikö minulla on poikuus tallella? Eikö kyllin hyvä syy ole se, että en vain ole tavannut tai kohdannut sitä oikeaa?

- Toki tiedän, että ainakin yhden suhteen olen onnitunut aikanaan pilaamaan kun en ollut valmis seksiin, vaikka minuun rakastunut nuorinainen olisi sitä kovasti halunnut. - Oman arvon tuntoani ei hirvesäti nostaneet solvaukset ja syytökset niin mahd impotenttiudesta tai homoudesta jne.

Miksikö en ollut valmis? tai halukas? Miksi tällasiat pitää selittää? - Eikö kaikilla myös miehillä siinä kuin naisilla ole oikeus kieltäytyä seksistä ilman, että sitä tarvitsisi perustella? - Ei se siitä johdu, tai se ainakaan välttämättä johdu siitä, että potenttiaalisessa seksikumppanissa olisi jotain ulkoista tai sisäistä vikaa. Itse vain koen, että seksiin kannattaa ryhtyä vasta sittten kun oikeasti tuntuu sille, että nyt. Mutta kieltämättä surullista on, että nyt kun "hieman" haluttaisi ja syyhyttäsi niin eipä ole ketään, jonka kanssa tydyttää -tai kuinka sitä sanotaan toteuttaa ja ryhtyä puuhasta toimeen. Seksi -kahden hmisen välillä- on kuitenkin mielestäni aivan luonnollinen, etten sanoisi yhtäaikaa arkipäiväien ja ihmeellinen asia.

Miten tästä eteenpäin? - Itse olen ainakin todennut, että ihan hyvää ja laadukastakin elämää olen aiankin itse voinut elää ilman seksiä toisen kanssa, vaikka kyllähän sitä, kuten edellä totesin hieman syyhyttää, ja ärsyttää, vaikka monta kertaa en edes huomaa ajattelevani edes koko asiaa. - Vai pitäsikö alkaa ajattelemaan aktiivisemmin, jos se saisi vaikka aikaan...             

Vierailija
26/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin voit vain mennä baariin ja valita komeimman neitsyyden poistajan.

Voiko vaikka kuka tahansa transnainen tehdä noin? Epäilen. Miksi siis minä MIEHISEN näköisenä rumiluksenakaan voisin? Enkä nyt tarkoita vain jotain jykevää leukaa. Ärsyttää, kun aina oletetaan, että kaikki naiset on tarpeeksi viehättäviä tuollaiseen. Siinä vasta itsensä huonoksi naiseksi tunteekin.

ap.

Jos sulle pelkkä pano riittää, niin kyllä miehissä löytyy niitä jotka panis vaikka reikää seinässä.

Vierailija
27/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mistä oot ja anonymiini sähköpostiosoite esille, niin pääset tutustumaan tarjokkaisiin lähemmin ja homma on jo melkein hoidettu.

Vierailija
28/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen sitten olet, jos pelkäät homman kaatuvan ulkonäköösi? Kuva samanlaisesta/samantyylisestä naisesta selventää enemmän, mitä kuvailu. Itse olin monta vuotta ihastunut aika karskin näköiseen naiseen, mutta valitettavasti hänellä oli jo poikaystävä.

No ainakin olen paljon rumempi kuin Tuksu, jota paljon haukutaan. Hänellä on vain paljon meikkiä ja ehkä turvonneen oloiset kasvot, mutta ei hän oikeasti ole vastenmielinen. Näyttää sentään naiselta ja on miehiä löytänyt.

Mulla on roikkuva naama, tosi isot sieraimet, paksu kaula, aataminomenan näköinen möykky kaulassa, leveät hartiat, kapea lantio... Huono iho. Eteenpäin työntyvät kulmaluut. Olen yli 170 cm ja yli 70 kg. Pitkä selkä, huono ryhti.

Naisjulkkiksista en tiedä ketään vastinetta, miehistä näen JOTAIN yhdennäköisyyttä Salkkareitten Joonataniin ja Jared Letoon, noi siis tuli nyt ekana mieleen, mutta en tiedä olisiko kukaan muu samaa mieltä.

Vierailija
29/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin voit vain mennä baariin ja valita komeimman neitsyyden poistajan.

Voiko vaikka kuka tahansa transnainen tehdä noin? Epäilen. Miksi siis minä MIEHISEN näköisenä rumiluksenakaan voisin? Enkä nyt tarkoita vain jotain jykevää leukaa. Ärsyttää, kun aina oletetaan, että kaikki naiset on tarpeeksi viehättäviä tuollaiseen. Siinä vasta itsensä huonoksi naiseksi tunteekin.

ap.

Jos sulle pelkkä pano riittää, niin kyllä miehissä löytyy niitä jotka panis vaikka reikää seinässä.

Kyllä se neitsyydestä pääsemisen suhteen riittäisikin, mutta en voi sanoa, ettei silti ujostuttaisi ja paljon. Ja pelottaa se kylmyys, mitä miehestä välittyisi, kun en ole kuin pelkkä reikä ja ruma kelvoton keho sen ympärillä.

On monia asioita, jotka tässä mua huolettaa, ei oo niin helppoa, että rohkeasti voisin mennä keneltä tahansa kysymään, kun tämä saattaakin pitää minua etovana. En valitettavasti ole järkevän peloton ihminen, joka ei ota muiden tuomitsemia/inhoavia eleitä yhtään itseensä.

ap.

Vierailija
30/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Kyllä se neitsyydestä pääsemisen suhteen riittäisikin, mutta en voi sanoa, ettei silti ujostuttaisi ja paljon. Ja pelottaa se kylmyys, mitä miehestä välittyisi, kun en ole kuin pelkkä reikä ja ruma kelvoton keho sen ympärillä.

On monia asioita, jotka tässä mua huolettaa, ei oo niin helppoa, että rohkeasti voisin mennä keneltä tahansa kysymään, kun tämä saattaakin pitää minua etovana. En valitettavasti ole järkevän peloton ihminen, joka ei ota muiden tuomitsemia/inhoavia eleitä yhtään itseensä.

ap.

Samanlainen mies?

Vierailija
31/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Ei vaan jaksa kuunnella kun naiset sanoo etteivät kelpaa ja aina on viestiä jos vain haluutte

Ja minä en jaksa kun netissä minua näkemättä ja tuntematta ollaan heti innokkaita, kun varmastikaan nämä saman henkilöt eivät oikeassa elämässä koskaan käyttäytyisi MINUA kohtaan niin innokkaasti.

Tuntisin itseni huijariksi, jos rupeaisin tosissani suhtautumaan tuollaisiin.

ap.

Vierailija
32/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko päästä eroo vai et.

Laita s-posti niin katellaan

Vierailija
33/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Tinderiin. Niin mä (ruma ja lauta nainen) pääsin neitsyydestäni eroon. Olin 26 kun se tapahtui. 

Vierailija
34/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin olen paljon rumempi kuin Tuksu, jota paljon haukutaan. Hänellä on vain paljon meikkiä ja ehkä turvonneen oloiset kasvot, mutta ei hän oikeasti ole vastenmielinen. Näyttää sentään naiselta ja on miehiä löytänyt.

Mulla on roikkuva naama, tosi isot sieraimet, paksu kaula, aataminomenan näköinen möykky kaulassa, leveät hartiat, kapea lantio... Huono iho. Eteenpäin työntyvät kulmaluut. Olen yli 170 cm ja yli 70 kg. Pitkä selkä, huono ryhti.

Naisjulkkiksista en tiedä ketään vastinetta, miehistä näen JOTAIN yhdennäköisyyttä Salkkareitten Joonataniin ja Jared Letoon, noi siis tuli nyt ekana mieleen, mutta en tiedä olisiko kukaan muu samaa mieltä.

Sulla ei ole mitään hätää jos tosiaankin näytät Jared Letolta, sehän on kauniimpi kuin iso osa naisista.

Vierailija
35/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samassa tilanteessa menin opiskelijoiden haalaribileisiin siinä vaiheessa kun kaikki oli jo tukevassa kännissä. Voisin kuvitella että teekkarit olisi hyvin otollinen kohderyhmä. Sitten valitsin kännisen mutta ei kaatokännisen ruman miehen ja raahasin sen kämpille, ei vaatinut suostuttelua. Homma tuli hoidettua.

Vierailija
36/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei unohda ulkonäkös ja rupee elään normaalii elämää.lopeta toi itsesääli niin huomaat kohta että itsetunto kohenee.kaikki ihmiset on kauniita kun oikeat silmät sattuu kohdalle.kun saat ton itsetuntosi nousuun niin kaikki jörjestyy sen myötä.

Vierailija
37/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia meitä on muitaki mutta ei haittaa.kun ei miestä saa nii ominkäsin onneen.

Vierailija
38/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildolla lähtee neitsyys takuulla.

Vierailija
39/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainen on samankaltaisessa tilanteessa kuin tavanomainen mies. Eli, jos itse ei ole aktiivinen, niin ei kukaan samanikäinen tai normaalin näköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja tule itseään tyrkyttämään. Joku reilusti vanhempi henkilö saattaa tulla silloin tällöin baarissa iholle.

Ei hätä ole kuitenkaan tämän näköinen. Vaatii (reilusti) omaa aktiivisuutta ja riman asettamista realistiselle korkeudelle. Lisäksi tarvitaan kykyä sietää torjutuksi tulemista, koska sitä on ikävä kyllä luvassa. Alkoholi onneksi auttaa hieman tähän vaivaan.

Konkreettinen suositus: Katsele baarista sellaisia n. 15-vuotta vanhempia mieshenkilöitä, jotka eivät näytä kaloilta tanssimeressä, mutta jotka eivät toisaalta näytä vastenmielisiltäkään. Sen jälkeen on vain pantava yritystä peliin. Jos ensimmäinen ei nappaa, niin kokeillaan seuraavaa, jos toinen ei nappaa niin kolmatta jne. Toki ihmisen ego kestää vain tietyn määrän kuritusta per aikayksikkö. Jos ei yhtenä iltana tunnu tulevan mitään, niin viikon päästä uudestaan.

Vierailija
40/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisit musta puhunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi