Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoin 15 kg - mies katselee muita naisia

Vierailija
07.08.2016 |

Mitähän tästä pitäisi nyt ajatella?

Tarkoitukseni on tietenkin laihduttaa ja treenata itseni takaisin mittoihin ihan oman vointin vuoksi, ennen kuin kukaan aloittaa tästä...

Mutta on hieman ristiriitainen olo, kun puoliso vannoo ettei lihomiseni haittaa häntä eikä se ole vaikuttanut esim. seksielämäämme. Silti nimenomaan tänä kesänä hän on selvästi katsonut ihan eri tavalla kuin ennen - ja sama mies ei ole aiemmin katsonut naisten perään (olemme asiasta jopa keskustelleet, kun sitä joskus ihmettelin).

Mies on myös rivien välistä antanut ymmärtää pitävänsä laihoja naisia viehättävämpinä, ei siis loukannut minua tai mitään, vaan yleisemmällä tasolla. Sen tiesin jo ennestään, että merkittävästi ylipainoiset naiset eivät sytytä häntä, tässä tapauksessa 10 vuoden suhteen aikana kun on ehditty puhua kaikenlaista. Nyt kuitenkin asia on ollut aiempaa enemmän esillä, tai sitten kiinnitän siihen paremmin huomioni.

Tekisi mieli kysyä mieheltä asiasta suoraan, mutta pelkään olevani vainoharhainen laskeneen itsetuntoni vuoksi ja siten kuvittelevani koko asian.

Onhan tämä nyt merkki siitä, että mieheni rakastaa minua liikakiloistani huolimatta eikä halua loukata minua, VAIKKA en olekaan hänen ihannemitoissaan?
Vai suunnitteleeko hän salaa eroa kamalasta läskistä ämmästä ja katselee uutta naista valmiiksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy. Jos mies rakastaa sua, se ymmärtää sun huoles ja tukee sua.

Vierailija
2/18 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuri päälle ja punttikselle niin sillähän tuo asia ratkeaa! Kuten sanoit, jo ihan oman hyvinvointisi vuoksi. :)

Minua ei muuten liiemmin hetkauta, jos oma ukkoni sattuu muita naisia katselemaan - kysehän on pelkästä katselemisesta. Saatan minäkin noteerata, jos joku komea mies tai kaunis nainen kävelee ohi. Ei siinä ole kyse siitä, että pitäisi nyt päästä pettämään rakasta jonkun satunnaisen ohikulkijan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että miehesi suunnittelee pettämistä tai jättämistä, jos kerran seksielämä sujuu eikä mies ole muuttanut suhtautumistaan sinuun. Totta kai joku nainen voi hänen silmäänsä miellyttää sinua enemmän ja katse harhautua - mitä sillä väliä? Kukapa ei joskus haaveilisi vaikka malleista ja näyttelijöistä, mutta harvalla on realistisia mahdollisuuksia täydellisen näköiseen puolisoon.

Vierailija
4/18 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön tuosta katselusta vielä, että se ei häiritsisi minua muuten, mutta kun se on alkanut juuri nyt. Aiemmin olen ihmetellyt sitä, kun mies ei katsele muita naisia - olen siis itse biseksuaali ja harrastan sitä itsekin ihan avoimesti..! Olen yleensä hyvin vapaamielinen näissä asioissa, mutta juuri nyt itsetuntoni on pohjamudissa. AP

Vierailija
5/18 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vainoilet liikaa niin asia kasvaa mielessäsi turhan isoksi ongelmaksi etkä pysty rauhallisesti keskustelemaan asiasta miehesi kanssa. Koita miettiä asiaa ensin rauhallisesti ja sitten kysyt miehen mielipidettä, muista että miehet vihaavat sitä jos naiset valittavat painostaan.

Vierailija
6/18 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä harkitsi jättävänsä mut. Laihduin tuon 15kg (en siis hänen takiaan, eikä eromietteiden syy ollut läski), eipä halunnut jättää enää. Heh. No, oli siinä varmasti muutakin kuin laihtuminen. Mutta suosittelen ihan oman itsetuntosi takia!

Vierailija
7/18 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, etteivät palstan läskivihaajat ole jo haaskalla!

Vierailija
8/18 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on aina katsellut muita naisia . Hän tekee sen hyvin vaivihkaa ja luulee etten huomaa.

Kerran sanoin hänelle että minustakin oli kyllä hyvä perse.

Hän vähän hämääntyi ja naureskeli sitten.

Ei ole minun kiloilla ollut asiaan vaikutusta suuntaan tai toiseen.

Seksi sujuu edelleen pitkän yhdessä olon jälkeenkin ja hän kehuu minun hyviä kohtia vieläkin.

Jos teilläkin on näin niin anna rauhassa katsoa, katson minäkin kaikki miehet jotka vastaan tulee.

Toki laihduttaa kannattaa silti mutta niinhän aiotkin tehdä.

Vierailija
9/18 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutuin täysin näkymättömäksi ihan kaikille miehille lihottuani 15kg eli eiköhän se miehesikin ole uutta hakemassa.

Vierailija
10/18 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutuin täysin näkymättömäksi ihan kaikille miehille lihottuani 15kg eli eiköhän se miehesikin ole uutta hakemassa.

Sama kokemus....

Vierailija
11/18 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä:

Kysyin mieheltä asiasta eilen. Tai no en suoraan aloituksen pohdinnoista (koska en halunnut vaikuttaa vainoharhaiselta/mustasukkaiselta), vaan yleisemmin tyyliin "häiritseekö mun ylipaino sua?".

Mies yritti ensin kiertää kysymyksen vitsailemalla, mutta lopulta kuitenkin myönsi, että "ehkä vähän". En alkanut kysellä asiasta enempää (mitä, mikä, miksi?) ettei mies alkaisi katua rehellisesti vastaamista.

En aio edelleenkään laihduttaa mieheni vuoksi (koska minun vartaloni on minun), mutta täytyy myöntää, että kyllä minä silti välitän siitä mitä hän minun ulkomuodostani ajattelee.

Vierailija
12/18 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus....

Luulen, että teillä lihominen on vaikuttanut itsetuntoon, ja heikentynyt itsetunto ja siitä seuraava olemus on se, mikä ne miehet karkottaa. Kuitenkin on paljon sellaisia hieman pyöreitä naisia (jos lähtökohta on normaalipaino, ei 15 kilon lihominen ole vielä huomiota herättävää, sairaalloista ylipainoa), jotka saavat huomiota ja joilla on vientiä. Moni valitettavasti lihoessaan lakkaa samalla miettimästä, mitä laittaa päälleen, meikkaamasta ja laittamasta hiuksia. Jos näistä asioista huolehtii, ei hieman ylipainoinenkaan nainen ole täysin näkymätön.

Vierailija
13/18 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin painavimmillani kun tapasin mieheni, olin juuri matkustanut ja nauttinut elamasta vahan liiankin tunteella ja painoa kertyi suht nopeasti sinne normipainon ylarajoille saakka. Olin sita ennen todella timmissa kunnossa ennen loukkaantumista, joka rajoittu liikkumista merkittavasti ja kavin henkisesti rankan ihmissuhteen paattymisen lapi samaan aikaan.

Paino vaikuttaa itsetuntoon, mutta myos omaan mieleen ja jaksamiseen. 4 vuotta karvistelin painoni kanssa ja edelleen onnellisuudestani huolimatta huono itsetunto nakersi oloani, enka pystynyt olemaan taysin oma itseni. Yksi aamu herasin ja toteutin vihdoin sen mita olin jo vuosia halunnut, pudotin suht vaivattomasti painoa 10 kg normaalipainon toiseen paahan ja nyt olen henkisesti onnellisempi. Ei mieheni koskaan miettinyt eroa sen takia (tai muutenkaan), mutta on nyt tunnustanut rakastuneensa minuun aivan uudella tasolla, koska olen niin itsevarma ja itseeni tyytyvainen, ettei hanesta tunnu etta rakkautta tarvitsee todistella ja itsetuntoani suojella. 

Sinun pitaa pystya rakastamaan itseasi, en pudottanut painoa mieheni, vaan oman hyvinvointini vuoksi ja sen myota suhteemmekin eteni jotenkin aivan eri asteelle. Toki muilta miehilta saamani huomio on selvasti lisaantynyt ja kai se alkukantainen vaisto miehilla vahvistuu myos taman myota. Teilla on yhteista taivalta jo niin pitkalta ajalta, ettei elaman muutokset ja painon vaihtelun luulisi suhdetta kaatavan, ku ei ole kyse sairalloisesta ylipainosta, mutta mielestani kumppania ja heidan tunteitaa/tuntemuksiaan ei pitaisi silti koskaan unohtaa.

Vierailija
14/18 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. miten ihmeessä päästit itsesi siihen kuntoon?

Vierailija
15/18 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
16/18 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi. miten ihmeessä päästit itsesi siihen kuntoon?

Ensimmäinen löysi tiensä haaskalle - KRAAK

Vierailija
17/18 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kävisi hankalaksi vaikeasti laihdutettavien kilojen kanssa, hankkisin voimakaslibidoisen miehen.Jos miehellä on keikko libido tarttee vinoilla kiloista sun muusta.

Vierailija
18/18 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän