AV-Miittingin VIRALLINEN AIKATAULU KYSELY ( Tapahtuma K18 LAPSETON JA TIETOA TAPAHTUMASTA)
Kyselyn perusteella 86.6% halusi miittingistä K18 JA LAPSETTOMAN:
Tämä on siis virallinen päätös.
Seuraavaksi tietoa tapahtumasta ja tapahtuma aika kysely:
TÄMÄ KYSELY TULEE OLEMAAN SEURAAVAAT 2-PÄIVÄÄ ja tämän jälkeen päivä on lukossa.
- Naamiaisasu sallittu. Erillisteemaa ei ole.
(Tällöin av:n henki toteutuisi, eli
kaikkien osallistujien anonyymiys säilyisi.
Tämä myös madaltaisi ujompien kynnystä osallistua miittiin)
- Naamiaisasu EI OLE pakollinen. Voit tulla omana itsenäsi jos siltä tuntuu
- Miittinki järjetetään ulkona kaisaniemen puistossa ( Mikäli säät vaan sen sallivat )
- Lähtö Ateneumin pääovien tuntumasta klo 17.00 . Tämä on tapaamispaikka josta lyhyt matka puistoon.
TAPAHTUMA AIKA MUUTETTU UNOTAKAA KLO 13.00. PÄIVÄ ON TÄRKEIN!
Kun aikataulukysely on saatu päätökseen julkaisen vielä virallisen ketjun aiheesta.
Kommentit (46)
Minulle taas olisi sopinut kuun viimeinen lauantai (joka ei ollut ehdotuksissa mukana), koska olen silloin tulossa muutenkin erään konsertin vuoksi pk-seudulle. Olisi ollut mielenkiintoista pistäytyä miitissä! Mutta toki on selvää, että valitaan se päivä, joka sopii enemmistölle. Toivottavasti miitti onnistuu ja on menestys. Kiva, että tällaista järjestetään! :)
-N33
Mä oon Stadissa just 18. päivä, voi hitto! Mut matka ei ole mahdoton, joten ehkäpä 😉
Hyvä että on mies vetämässä projektia. Sen tietäs millaista arpomista se olisi jos joku av-mami yrittäisi sopia kaikille sopivaa paikkaa ja aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla, jos joku majoittaa yöksi. Tulen kauempaa.
M30
Pääsen kyllä tulemaan anyways. Tulis aika reissu mut kerran täällä vaan eletään ja palstamamman minäkin haluaisin nähdä. Joo no eihän sinne tulis kun miehiä, mut aina ei voi voittaa. Naiset vaan kulkis ohi ja kattos säälikatseella minkä näköstä miestä paikalla, raportois myöhemmin AVllä "Ei v*ttu mitä juntteja" ;)
M30
Mitähän tälle nyt kuuluu? Paljon puhetta, vähän konkretiaa.
Niin mäki sua <3
Ei tehdä tästä silti off topickia. Tuuhan morjestaa ihmeessä!