Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-Miittingin VIRALLINEN AIKATAULU KYSELY ( Tapahtuma K18 LAPSETON JA TIETOA TAPAHTUMASTA)

07.08.2016 |

Kyselyn perusteella 86.6% halusi miittingistä K18 JA LAPSETTOMAN:
Tämä on siis virallinen päätös.

Seuraavaksi tietoa tapahtumasta ja tapahtuma aika kysely:
TÄMÄ KYSELY TULEE OLEMAAN SEURAAVAAT 2-PÄIVÄÄ ja tämän jälkeen päivä on lukossa.

- Naamiaisasu sallittu. Erillisteemaa ei ole.

(Tällöin av:n henki toteutuisi, eli
kaikkien osallistujien anonyymiys säilyisi.
Tämä myös madaltaisi ujompien kynnystä osallistua miittiin)

- Naamiaisasu EI OLE pakollinen. Voit tulla omana itsenäsi jos siltä tuntuu

- Miittinki järjetetään ulkona kaisaniemen puistossa ( Mikäli säät vaan sen sallivat )

- Lähtö Ateneumin pääovien tuntumasta klo 17.00 . Tämä on tapaamispaikka josta lyhyt matka puistoon.
TAPAHTUMA AIKA MUUTETTU UNOTAKAA KLO 13.00. PÄIVÄ ON TÄRKEIN!
Kun aikataulukysely on saatu päätökseen julkaisen vielä virallisen ketjun aiheesta.

AV-Miittingin VIRALLINEN AIKATAULU KYSELY ( Tapahtuma K18 LAPSETON JA TIETOA TAPAHTUMASTA)

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki...Aina.Pidä miittis.

Vierailija
22/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole av-miitti vaan aikamoistameininkiä & kumppanit-miitti😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole av-miitti vaan aikamoistameininkiä & kumppanit-miitti😬

Pitääkö negatiivista meininkiä väkisin kaivaa. Senkun järjestätte itse jonkun demokraattisen miitin. Kaikki on tehty puhtaasti äänestyksellä. Jos sinulla tai jollain on aikaa järjestää niin siitä vaan. Ja pahalla minä en tätä sano.

Tämä on puhtaasti kokeilu ja vapaaehtoista.

Vierailija
24/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän olis niille "en kelpaa naisille vaikka olen komea ja koulutettu ja mukava MUTKU EN OO RIKAS ja naiset haluu vaan rahaa yhyy" -pojille loistava tilaisuus näyttää kuinka mukavia ja komeita ja fiksuja he oikein ovatkaan.

Josko Av:ltä löytyis rakkaus?

Vierailija
25/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kukaan tule.

Vierailija
26/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin voinut tulla mutta liian pitkä matka. Kalliiksi tulisi kun pitäisi yöpyäkin Helsingissä.

Vierailija
27/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa sit kunnon ketju, niin seurailen tapahtumia täältä kotoa. Toivoisin ainakin hamsterimiehen, ikiksen ja kånken-hullun ilmaantuvan.

Vierailija
28/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen koiran kanssa ohi.

Muista naamioida rekku.

Vierailija
29/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on reilua ja järkevintä järjestää siellä, missä ihmisiä asuu eniten, eli pääkaupunkiseudulla. Miten se on niin ihmeellistä?

Vierailija
30/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kuvia palstalle nii näkee miten rumia av mammat onkaan

Vierailija
31/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ettei ne hääketjujen "minä olen perheeni ja perheeni on yksikkö" eivät tule tänne pääsemään :( törkeästi taas lapset jätetään sivuun. Toivottavasti eivät loukkaannu pahoin.

Vierailija
32/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kuvia palstalle nii näkee miten rumia av mammat onkaan

Onneks mun poisjäänti luultavasti nostattaa keskiarvoa.

Vierailija
33/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän olis niille "en kelpaa naisille vaikka olen komea ja koulutettu ja mukava MUTKU EN OO RIKAS ja naiset haluu vaan rahaa yhyy" -pojille loistava tilaisuus näyttää kuinka mukavia ja komeita ja fiksuja he oikein ovatkaan.

Josko Av:ltä löytyis rakkaus?

Hahhaa, siellä kymmenkunta muijaa räkättää sidukkahöyryissään tamponikorujuttuja  tuijottavaa koiraa muistellen, kun samalla 357 peräkammarinpoikaa seisoo jonossa ja odottaa tilaisuuttaan. Äitimuori saanut idean lähettää poikansa naisenhakuun, jotta saadaan sukupolvenvaihdos tilalle vihdoin aikaiseksi:D Eli Hki ei hyvä paikka nyt. ;D

Vierailija
34/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun päivittää näkee vain vähemmän ja vähemmän kommentteja. ×_× Vois jo uudistaa tän toimimattoman pask- anteeks palstan.

Vierailija
35/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran tavannut mammoja täältä,terkkuja vaan jos joku vielä muistaa😃Tavattiin Vantaan hotellissa ja oli kyllä hauska ilta..sen jälkeen täällä kyllä kukaan ei uskonut että tapaaminen oli totta,mutta mitä väliä😃Jos oisin lähempänä niin voisin piipahtaa nytkin😊

Vierailija
36/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla, jos joku majoittaa yöksi. Tulen kauempaa.

M30

Vierailija
37/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Juu, minä jättäydyn pois. Ei mitenkään ilolla ja yhteisymmärryksessä suunniteltu miitti, joten passaan jo tässä vaiheessa tämän tappelun..=)

Vähänkö oot hauska. Kun joku aika tai paikka ei sinulle sovi, niin se tarkoittaa, että tapahtuma on ilkeyksissä ja pahansuopuudella suunniteltu.

Hymiö vaan sullekin =)

Vierailija
38/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto, jos päivä on tuo 20 päivä. Olen tuolloin Lapissa. 13. päivä olisi onnistunut. Mä ainakin olisin tullut ihan omalla naamallani paikalle. Mutta pistäkää jotain tilannepäivitystä, miten meni miittinki. Olen hengessä mukana, jos en lihassa voi :D

Jos äänestys vielä kääntyy 13.pvän kannalle, niin olen messissä.

N31

Vierailija
39/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoistameininkiä,en todellakaan ihmettele että olet sinkku...

Vierailija
40/46 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla jos joku av-mamma antaa mulle pildee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme