Missä voin tavata uusia ihmisiä?
Olen 20v mies, tällä hetkellä työtön ja ilman opiskelupaikkaa. Suurin osa kavereistani on muuttanut muualle opiskelemaan ja se on tosi harmillista. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin, baarissa olen toki ollut mutta en haluaisi joka viikonloppu olla juomassa alkoholia voidakseni tutustua uusiin ihmisiin. Mitä voin tehdä? Onko esim. kirjasto hyvä paikka tutustua uusiin ihmisiin? Pitäisikö aloittaa uusi harrastus? Asun hyvin pienellä paikkakunnalla joten täällä ei ole ihan samoja mahdollisuuksia kuten isommissa kaupungeissa, Helsinki, Turku jne.
Tunnen itseni todella yksinäiseksi...
Kommentit (8)
Harrastukset ovat usein hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin, samoin yhdistys- ja vapaaehtoistoiminta. Mistä asioista olet kiinnostunut, mihin harrastukseen tai toimintaan voisit ajatella meneväsi mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Harrastukset ovat usein hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin, samoin yhdistys- ja vapaaehtoistoiminta. Mistä asioista olet kiinnostunut, mihin harrastukseen tai toimintaan voisit ajatella meneväsi mukaan?
Ongelma taitaakin olla siinä että en oikein tiedä mitä haluan... Olen miettinyt menemistä sellaisiin kursseihin joissa opitaan kirjoittamaan novelleja ja runoja, sillä tavallaan minua kiinnostaa kirjallisuus. :)
Oisko paikkakuntasi työväenopistossa jotain kivoja kursseja? Usein niissä taitaa olla jotain ilmaisiakin?
Sit fb:ssähän on kans jotain niitä kaverin etsintä-ryhmiä?
Suosisin kans jotain muuta ku baareja, löydät varmasti kivempaa seuraa jostain muualta harrastuksesta tai ihan varta vasten hakemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma taitaakin olla siinä että en oikein tiedä mitä haluan... Olen miettinyt menemistä sellaisiin kursseihin joissa opitaan kirjoittamaan novelleja ja runoja, sillä tavallaan minua kiinnostaa kirjallisuus. :)
Tykkäät ilmeisesti myös lukea? Liity johonkin lukupiiriin, tai jos paikkakunnallasi ei sellaista ole, perusta sellainen itse.
Muuta pois