Mies blokkasi minut
Deittailusivustolla. Vähän aika sitten sanoi, että minun takiaan jaksaa siellä edes käydä, ja että vaikutan todella mukavalta verrattuna kaikkiin muihin siellä. Ja nyt sitten blokkasi. Ehkä sitten luovutan, tässä ja nyt.
Kommentit (4)
No vaikutti tosi mukavalta, mutta en näköjään kelpaa kenellekään. Jo tarpeeksi vaikea ollut luottaa miehiin.. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
No vaikutti tosi mukavalta, mutta en näköjään kelpaa kenellekään. Jo tarpeeksi vaikea ollut luottaa miehiin.. Huoh.
Eli et saanut sitä topkymppimiestä? Mitä jos vastaisit niille sadalle muulle, jotka ovat sinua lähestyneet ennen kuin alat nillittämään, että et kelpaa kenellekään (ja sitä ennen voisit tehdä vielä muutaman aloitteenkin).
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et saanut sitä topkymppimiestä? Mitä jos vastaisit niille sadalle muulle, jotka ovat sinua lähestyneet ennen kuin alat nillittämään, että et kelpaa kenellekään (ja sitä ennen voisit tehdä vielä muutaman aloitteenkin).
Mitäpä jos sinä lopettaisit turhien olettamisen? Sillä olen vastannut jokaikiselle minulle kirjoittaneelle, 95% seksipyyntöihin olen vastannut ei, ja kaikkien muiden kanssa olen yrittänyt jutella ja pitää keskustelua yllä. Tuo yksi oli ainoa, joka 'jaksoi' minun kanssa jutella, muut jotenkin lopettivat sivustolla käymisen tai eivät enää vastanneet minulle. Haluaisin vain ystävällistä seuraa, koska olen yksinäinen, ei oo kauheesti kriteerejä.
No hänen suhteensa ainakin luovutat. Tyypillinen paskapää, joka höpöttää lämpimikseen kaikille naisille samaa shaibaa ja kun yksi tarttuu syöttiin riittävän rivakasti/hänen toivomallaan tavalla, jäävät muut kylmästi rannalle ilman selityksiä.
Näitä riittää, onneksi myös niitä normaalejakin :)