Martina ja sen äijä
Siis kyllä tulee jotenkin myötähäpeä esim. Martinan snäpeistä, joissa näkyy myös Stefan. Paistaa kilometrin päähän että äijää kiinnosta mikään. Sit Martina nolona siinä pussailee ja keimalee sen vieressä. Kaikki facessa oleavt kuvatkin on sellasia, missä Martina yrittää näyttää että ovat onnellisia ja Stefan lähinnä siltä, että haluaa olla jossain aivan muualla. Sama jos lukee Stefanin facea, niin ei mainitse mitään siellä Martinasta. päinvastoin sen perusteella luulis että on sinkkumies. Tulee ikävä kyllä väkisin mieleen, että Martina on vaan rahojen takia miehen kanssa ja sen takia kestää mitä vaan. Antohan se sen pettämisenkin anteeksi aikoinaan. Voivoi.
Kommentit (48)
Höpsis. Varmasti Stefan saa Martinalta paljon jotain mitä muut ei ymmärrä. Uskon, että M osaa olla hyvinkin rakastettava yksityisoloissa. Miksi Stefan olisi vuosia naisen kanssa jota ei rakasta? Se käyttäytyy nuivasti kuvissa, koska ei halua julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jaksaa mammat kadehtia näyttävää, menestyvää ja varakasta naista!
Hajotkaa läskeihinne!Näyttävä ehkä, menestyvä öööö millä saralla? ja varakas ei missään nimessä. Äiti maksoi juuri ulosottovelkoja häneltä pois. En tiedä siis kenestä puhut.
Justhan se vaihtoi bemarinsa huimasti kalliimpaan bemariin, elää muutenkin luksuselämää.
Auto on liisattu halvalla, BMW saa mainosta samalla.
Martinalla menee hyvin, mies ja kaksi kaunista tyttölasta. Asuu ylellisesti Kasarminkadulla. Kalliita omistusasuntoja. Vasta olivat luxuslomalla ja kertoi haastiksessa että nyt voi mennä vaikka Honoluluun. Itse edelleen hyvännäköinen, taitaa tyttö käydä kuntosalilla ja puskea ittensä hikeen. On niin timmi että.
Vierailija kirjoitti:
Hajotkaa läskeihinne!
- Kuinka moni varakas keski-ikäinen kahden lapsen äiti joutuu turvautumaan oman äitinsä apuun maksaakseen ulosottovelkansa?
- Kääntää ehkä päitä, mutta ei positiivisessa mielessä.Mesolangoilla, botoxia, huulitäytteet, tekotukka, hammaslaminaatit, ties kuinka monennet silikonit, white trash-tatuoinnit. Näyttää lähinnä drag queenilta.
- Menestys, no jaa, perus huomiohoro joka roikkuu elaripullansa varjolla varakkaassa miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Martina tykkää kaikista Stefanin päivitykisistä tai kuvista. Stefan ei ikinä Martinan.
En voi olla ainoa joka repes tälle? Voi luoja jos olet yli 14vee mua nolottaa sun puolesta;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajotkaa läskeihinne!Näyttävä ehkä, menestyvä öööö millä saralla? ja varakas ei missään nimessä. Äiti maksoi juuri ulosottovelkoja häneltä pois. En tiedä siis kenestä puhut.
Justhan se vaihtoi bemarinsa huimasti kalliimpaan bemariin, elää muutenkin luksuselämää.
No ei voi ihan turha täti olla jos bemari haluaa mainostaa! Varsinkin se rattijuoppouden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin avulla liisattu bemarinsa, kuten oli edellinenkin. Martinalla ei ole vielä vuosi kausiin luottotietoja.
Valitettavasti joihinkin yksinkertaisiin teineihin ja white trash-mammoihin näyttää uppoavan hyvin nämä Martinan illuusiot varakkuudesta.
Stefun kaveripiirin tuntien täytyy todeta, että mies on keskenkasvuinen, ikuista teinielämää elävä tuurijuoppo.
no sen snpit on ainakin noloja. ihme herutusta ja keimailua ei helvetti. aikuinen äiti-ihminen. käyttäytyy ku 13-vee.
Vierailija kirjoitti:
Stefun kaveripiirin tuntien täytyy todeta, että mies on keskenkasvuinen, ikuista teinielämää elävä tuurijuoppo.
Näinhän se on, kaukana unelmamiehestä tämä Stefan.
Tosin näyttää Martinallekin alkoholi maistuvan aika usein, vaikka muuta väittääkin.
Eipä taida hirveästi yhteistä aikaa olla Marsulla ja Stefulla. Stfu kokoajan reissailee veneellään kavereiden kanssa ja Marsu reenaa. Ai ni ja onhan niillä lapsiakin.
Eipä taida hirveästi yhteistä aikaa olla Marsulla ja Stefulla. Stfu kokoajan reissailee veneellään kavereiden kanssa ja Marsu reenaa. Ai ni ja onhan niillä lapsiakin.
Facen perusteella ihan sinkkumiehen elämää tuo Stefu näyttää viettävän: veneilyä ja kosteita illanviettoja ympäri maailman sillä aikaa kun Mara hoitaa lapsia ja reenaa.
Maralla ei tosiaan ole luottotietoja vuosiin eikä ole millään tasolla varakas. Asuukin vuokralla.
Mara on Stefun kanssa luultavasti rahan takia ja Stefu ei varmaan viitsi erota, koska joutuisi maksamaan aika mittavat elarit Martsulle siihen saakka kun yhteinen lapsensa täyttää 18 vuotta. Tuskin tuo suhde mihinkään rakkauteen perustuu.
Ei käy kyllä kateeksi kummankaan elämää.
hahah muistatteko ku aikoinaan e.eerikäinen haukku julkiseti stefun facessaan. esko on paras.
Vierailija kirjoitti:
Jos vertaa Martinan ja Eskon parisuhdetta, niin siinä oli rakkautta ja tunteita runsaasti.
Martinan ja Stefun yhdessä oleminen on lähinnä vaivaannuttavaa kateltavaa.
Minä olen samaa mieltä. Tunnen itseni todella tyhmäksi, kun kommentoin tätä, mutta, olin tyttöjen sauniksessa kerran ja katsoimme sitä ohjelmaa, minusta martinasta ja Eskosta välittyi sellainen yhteenkuuluvuus ja huumori. Tyhmiä vouhkaajia olivat, mutta luulen että tykkäsivät toisistaan.
Jos ei Esko olisi niin tatuoitu ja meikkaisi, kelpaisi kyllä minulle, on hänessä sellaista karismaa.
Vierailija kirjoitti:
hahah muistatteko ku aikoinaan e.eerikäinen haukku julkiseti stefun facessaan. esko on paras.
En! Ole kiltti ja kerro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, ei oo liisinkipeli.
nojoo kävin kattoo mrsun instakuvat ja kieltämättä on aika paljon puhuva toi viimesin siitä ja "pupustaan".
Mä muistan kans et Esko sillon linkkas stefun päivitykseensä ja uhos että nyt sotkeuduit väärän miehen naiseen, stefan therman. en sit muuta muista :D oli niitä aikoja ku martina oli pettäny levillä eskoa stefun kaa.
Ja ajattelit että ihan itse on blogituloillaan sen hankkinut?