Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua poistettu anniskeluravintolasta?

Vierailija
07.08.2016 |

Ja jos on niin miksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on. Paha tapa sammua pöytään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kerran kun olin niin kaasussa että portsari pelkäsi minun oksentavan pöytään.

Vierailija
4/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olin kuulemma ottanut jo tarpeeksi ja minulle ei enää tarjoiltu. Jostain syystä portsarin piti tulla taluttamaan minut ulos vaikka olisin voinut itsekin kävellä. Tämä on toistunut neljä kertaa.

Vierailija
5/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi nainen tuli huutamaan että olisin yrittänyt iskeä hänen miestään. Vähän huusin takaisin ja vähän tönittiinkin mutta mitään tappelua siinä ei varsinaisesti ollut. Sen jälkeen olin varmaan 10 minuuttia ihan rauhassa ravintolassa kunnes tarjoilija tuli portsarin kanssa ja osoitti minua. Lähtö tuli.

Vierailija
6/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oltiin isommalla porukalla baarissa ja meillä oli 1lpullo wodkaa mukana, muut lähti kuselle, pullo oli mulla ja poke heitti niskaperse otteella pihalle.

Vierailija
7/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kerran heittivät ulos ja antoivat porttikiellon, kun piereskelin kännissä kovaan ääneen.

Vierailija
8/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olin porukan mukana, josta parilla oli omat juomat mukana. Henkilökunta huomasi ne ja heivas koko porukan pihalle.

Vierailija
9/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kerran poistettiin valomerkin jälkeen, koska huomattiin, että olin alaikäinen.

Vierailija
10/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten lennettiin Kantakrouvista, kun tulevan mieheni kanssa suudeltiin ensimmäistä kertaa. Tarjoilija tuli sanomaan meille, että menkää muualle rakastelemaan.

Vierailija
11/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Poke tuli pöytään kysymään papereita, ja minulla ei ollut koska olin 16-vuotias.

Vierailija
12/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, olin porukan mukana, josta parilla oli omat juomat mukana. Henkilökunta huomasi ne ja heivas koko porukan pihalle.

Sama. Olin nuori ja ekoja kertoja baarissa, tottunut opiskelijabileisiin.

Vierailija
13/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Portsarin mielestä olin liian humalassa, omasta mielestäni en. Tuli vielä porttikieltokin.

Vierailija
14/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sellanen jäätävän iso korsto alkoi baaritiskillä vittuilla mun silloiselle poikaystävälle, joka oli langanlaiha pitkätukkainen rokkari. Jotain sananvaihtoa käytiin, uhkailua ja huutelua, mutta sit kun alkoi vaikuttaa siltä että se oikeesti käy mun poikaystävän kimppuun päätin lyödä ensin. Mätkin sitä nyrkillä päähän hetken aikaa, kunnes portsari tuli keskeyttämään ja heitti mut ulos (vaikka se mies aloitti ja käyttäytyi uhkaavasti). Se mies jäi itkemään baaritiskille.

Hauskintahan tässä oli se, että mä itse olin samanlainen pikkuruinen vajaa parikymppinen, enkä yhtään sen isompi kun se poikaystäväni. Silti pelkäsin että sen kimppuun käydään ja päätin että menköön sit eka mun ohi. :'D

Vierailija
15/19 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Kuopion Henry's Pubissa erehdyin vähän nojaamaan baaritiskiin ja lepuutin silmiä about minuutin niin tuli lähtö koska "sammumisvaara". Sen koommin en ole baareissa nuokkunut.

M22

Vierailija
16/19 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/19 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Kerran rauhassa baaritiskillä seisessäni järkkäri tarrautui niskaan ja raahasi minut narikalle heittääkseen ulos. Toinen natikalla ollut poke keskeytti homman ja huusi "Hei, ei se toi ollut!" No, poket sitten pyytelivät anteeksi virhettään, mutta olin sen verran järkyttynyt tilanteesta etten enää lähtenyt takaisin vaan poistuin hämmentyneenä pois ravintolasta. En koskaan saanut tietää, mistä minua aiheettomasti epäiltiin.

Vierailija
18/19 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain migreenin ja oksensin tanssilattialle, poke heitti ulos  vaikka olin joka tapauksessa lähdössä! :O

tapahtui siis silloin, kun en vielä tunnistanut migreenin ensi oireita (suklaanhimo, haukottelu)

Vierailija
19/19 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran. Yritin 18-vuotiaana baariin, jonka ikäraja oli 24, koska samanikäinen kaverini oli päässyt. En päässyt, mutta henkkarit pantiksi jättämällä sain luvan käydä kaverini juttusilla, kun soittamalla en siinä metelissä häntä saanut kiinni. No toki ekana tiskille tilaamaan eikä mennyt montaa minuuttia kun sain häädöt pihalle.

Muuten en muistaakseni ole, vaikka käytös ei aina asiallista ole ollutkaan. Joskus vähän lepiä ottanut ja kerran (silloinkin juuri täysi-ikäistyneenä) olin juuri eronnut silloisesta poikaystävästä ja lähtenyt sitä "juhlistamaan" känneillä. No toki törmättiin siellä ja riitahan siitä tuli ja tehostin huutoani viskaamalla täyden tuopin lattiaan poken ja baarimikon molempien nähdessä tilanteen. Samalla hetkellä olin varma, että nyt tulee lähtö, mutta ei, joku vain haki siivousvälineet ja siivosi sotkun pois.