Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni on parantunut väsymyksestä?

Vierailija
07.08.2016 |

Jos kertoisitte minkälaisesta väsymyksestä on kyse, kestosta, iästänne, mistä johtui ja miten parani.

Pliis, haluan eroon tästä

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

d vitamiinia lääkäri määräsi mulle 50 mikrogrammaa päivässä eli on yli suositusten. nyt vielä mee aurinkoon niin saat varastoja täyteen.

mineraalit on tärkeitä myös kehon ph tasapainon takia. 

Vierailija
22/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

funktionaalinen lääketiede.

katso pt tomi kokon dokkari 30 päivän ihmiskoe. suomalainen ravintosuositus ei sovi kaikille. ei rasvatonta maitoa, margariinia vaan voita, kananmunia, kasviksia, lihaa, kalaa, kanaa, bataatti ok, riisi ok.marjoja. ravintoteollisuus on bisnestä ja suositukset eivät vastaa viimeaikaisia tutkimuksia aina.

arman alizadin täällä pohjantähden alla dokkarinkin voisit vilkasta. ruoka jakso siinä.

sulla saattaa olla hiivaa kropassa, eli ei sokeria eikä hiivaa sisältäviä tuotteita. kehon puhdistuskuuri, juon ite välillä lasissa ruokalusikallinen merisuolaa, kohta alkaa pönttö täräjämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoivat seuraavat asiat:

- rautakuuri

- sokerin syöminen pelkästään viikonloppuun

- stressin vähentäminen / poistaminen

Väsymys on nykyään harvinaisempaa ja vähäisempää. Ennen se oli kuolettavaa.

Vierailija
24/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää! Aina liikuntaa painotetaan avaimena virkeään ja hyvään elämään. No, nyt olen sitten todella hyvässä kunnossa ja oikeastaan vain väsyneempi kuin ennen. Vitamiineja otan päivittäin, syön terveellisesti ja olen rättiväsynyt aamusta iltaan, vuodesta toiseen.

Vierailija
25/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää! Aina liikuntaa painotetaan avaimena virkeään ja hyvään elämään. No, nyt olen sitten todella hyvässä kunnossa ja oikeastaan vain väsyneempi kuin ennen. Vitamiineja otan päivittäin, syön terveellisesti ja olen rättiväsynyt aamusta iltaan, vuodesta toiseen.

ressi ja ylikunto? monelle fitness intoilijallehan on tullut kilpparin vajis ja aineenvaihdunta sekasin.

mulla kans kilpparivajis ja aivan mahdotonta laihduttaa, ei lähe sitten ei millään. stressi tekee kortisolia kehoon, lisäkilpirauhasetkin kuormittuvat ja läski lisääntyy.

Vierailija
26/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäkilpirauhasetkin. korjaus tarkoitin lisämunuaisia*

Vierailija
27/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisen jälkeen väsytti aina. Aloin karpata ja hankkiuduin eroon sokerista. Nykyisin virtaa riittää aamusta iltaan tasaisesti.

Vierailija
28/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat voit kokeilla ns. adaptogeeneja. reishi, ruusujuuri, ashwagandha jne. googlaa.

Vierailija
29/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kärsin tälläisestä? Oon tehnyt terveyden osalta kaikki "oikein" aina, mun suku on erittäin terve. Ei henkisii ongelmii, ei traumoja. Niin paljon potentiaalia mulla on ja niin paljon menee hukkaan. Oon jopa rakkaudesta "kieltäytynyt" siinä mielessä, että en halua tarjota kellekkää "sairasta" miestä vaikka muuten kaikki on ok, oikeastaan kaikki muu on todella hyvin. Kärsin vai. Väsymyksestä ja lihaskivuista.

T. Ap

Vierailija
30/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömisen jälkeen väsytti aina. Aloin karpata ja hankkiuduin eroon sokerista. Nykyisin virtaa riittää aamusta iltaan tasaisesti.

Kauan kesti, että huomasit muutoksen?

Vierailija
31/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olli sovijärvi on funktionaalisen lääketieteen lääkäri antioksidanttiklinikalla. ihan normi lekuri siis mutta on perehtynyt asioihin kokonaisvaltaisemmin. geenit, ympäristö, ravinto vaikuttaa terveyteen. noudattaa itsekin paleotyyppistä ruokavaliota.

mielenkiintosia juttuja sillä, mm:

https://www.youtube.com/user/biohakkerinkasikirja

unesta:

stressistä:

ruokavaliosta:

Vierailija
32/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun tapaustasi on arvuuteltu mm. fb kilpirauhasen vajaatoimintafoorumilla. siellä on fiksuja naisia. 

Vierailija
33/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinun tapaustasi on arvuuteltu mm. fb kilpirauhasen vajaatoimintafoorumilla. siellä on fiksuja naisia. 

Kerrotko tarkemmin missä? Menen heti katsomaan.

Vierailija
34/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, riippuu vähän tapauksesta.. B12 auttaa vakavampaan väsymykseen, mutta huoletta voi sanoa, ettei sillä ole mitään vaikutusta monille. Asetyylikarnitiinista on eniten iloa niille, jotka kärsivät kevyemmästä väsymyksestä. Sitten on B-kompleksi, useimmiten vähän tai jonkin verran iloa taviksille. Q10:ta voi myös kokeilla, useimmiten ei tunnu missään. Sanoisin siis että vahvaa B-kompleksia ja asetyykikarnitiinia kannattaa ensiksi kokeilla.

Vierailija
35/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa facebookissa kilpirauhasen vajaatoiminta. se ryhmä on kai suljettu ulkopuolisilta, mutta onko sulla joku kaveri joka on siellä, (jos joku voisi sut sinne liittää ja kertoisit kuka olet, joku siellä olija varmasti muistaa sut). aika yleinen vaiva toi kilpparivajis niin varmaan melkein jokaisen tutulla se on... itse pääsin sinne kaverini kautta, mutta en oo ollu siellä pitkään aikaan. he ymmärtävät väsymyksen päälle yleisestikin. ja omakohtaisella kokemuksella.

Vierailija
36/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko ap tämä mies kenellä väsymys raajoissa? nuori mies joka ravasi lääkärissä ja jolla ne nettisivut? mietin tapaustasi silloin. ite oon samassa veneessä mutta mulla väsy kokonaisvaltaista, ei jaloissa tms. olen 36-v. t. kommentoija nro 16 eli homeesta sairastunut hivenainetyyppi

jos sulla on rahaa niin mee antioksidanttiklinikalle. se on kallis mutta hyvä. itellä ei oo varaa -.-

Kyllä. Sama mies

Vierailija
37/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko ap tämä mies kenellä väsymys raajoissa? nuori mies joka ravasi lääkärissä ja jolla ne nettisivut? mietin tapaustasi silloin. ite oon samassa veneessä mutta mulla väsy kokonaisvaltaista, ei jaloissa tms. olen 36-v. t. kommentoija nro 16 eli homeesta sairastunut hivenainetyyppi

jos sulla on rahaa niin mee antioksidanttiklinikalle. se on kallis mutta hyvä. itellä ei oo varaa -.-

Kyllä sama mies. En usko saavani apua sieltä + se on ihan hemmettin kallis paikka.

Vierailija
38/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea?

Vierailija
39/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniapnea?

Suppea unotutkimus tehty. Negatiivinen

Vierailija
40/48 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalioremontti. Sokeri pois. Puhdasta ruokaa ja paljon.