Mitä pahaa miehen perseen katsomisessa on?
Kaveri vähän ripitti minua kun oltiin käyty kaupungilla.
Kommentit (20)
Riippuu tietenkin siitä kurkkasitko housuun sisälle vaiko ei?
Naisia ei saa kiinnostaa miehen perse, ainoastaan ylävartalo. Perseestä kiinnostuminen on noituutta.
Jos ap on mies, niin onhan se miesten perseiden katselu vähän homoa.
Minulla oli joskus opiskeluaikoina pakistanilainen kaveri joka käytti päähuivia ja oli muutenkin kovin siveä. Mutta aina jos oltiin ulkona niin hänen katseensa kääntyi kundien hyvinmuodostuneisiin takapuoliin ja hän usein myös kuiskasi minulle murtavalla suomella "huva peerse".
Katsomalla persettä esineellistät miehen vartalon etkö kohtele häntä omana ainutlaatuisena persoonallisena kokonaisuutenaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus opiskeluaikoina pakistanilainen kaveri joka käytti päähuivia ja oli muutenkin kovin siveä. Mutta aina jos oltiin ulkona niin hänen katseensa kääntyi kundien hyvinmuodostuneisiin takapuoliin ja hän usein myös kuiskasi minulle murtavalla suomella "huva peerse".
Samaa tekevät somalitytöt. Se on hyvin tavallista niissä kulttuureissa joissa karsastetaan sitä että nainen katsoo vierasta miestä silmiin. Tottakai silloin katsotaan miehen peppu sitten hyvin tarkkaan ja hartaasti.
siksi käytän löysiä farkkuja, kattokaa muiden perseitä.
Minulla on myös yksi tuttavanainen joka on muuten ihan mukava mutta hänellä on aina kauhea tarve toimia "siveyspoliisina". Ja hän valvoo nimenomaan aina naisten tekemisiä ei koskaan miesten. Ihmettelen kyllä mikä hänen motiivinsa on.
Minua ainakaan ei kiinnosta miehen perse vaan etumus.
Hyvä miehen peräsin on aina mukava katsoa ja saatan ihan huomaamattani kääntyä katsomaan ohi menevän miehen takalistoa. Eikä se ole näyttänyt miehiä häiritsevän.
Saa katsoa jos mies itse tai hänen vaimonsa ei huomaa. Joskus miehen kanssa liikkuessa huomaan jonkun naisen katselevan hänen peppuaan niin silloin kyllä mietin että vähän tarkkuutta kiitos.
Kauheaa esineellistämistä, häpeisitte.
Riippuu henkilöstä tietenkin. Miehet kattoo naisten perseitä, niin ei kai siinä ole mitään pahaa jos naiset on kiinnostunut miesten perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Saa katsoa jos mies itse tai hänen vaimonsa ei huomaa. Joskus miehen kanssa liikkuessa huomaan jonkun naisen katselevan hänen peppuaan niin silloin kyllä mietin että vähän tarkkuutta kiitos.
Tuossa kohdassa voit läpsäistä miestä perseelle niin kaikki tajuavat kuka hänet ownaa
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti xD !
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei saa kiinnostaa miehen perse, ainoastaan ylävartalo. Perseestä kiinnostuminen on noituutta.
Olen täsmälleen eri linjoilla. Miehessä kiinnostaa perse ja jalat tosi paljon. Se että miten treenatut hauikset hänellä on ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kohdassa voit läpsäistä miestä perseelle niin kaikki tajuavat kuka hänet ownaa
minusta tuo on vaan turhaa nolaamista. jos joskus olen kaupassa jonkun miehen lähellä niin tosi tyhmä olo tulee jos hänen naisensa sitten tulee siihen läpsimään miestä pepulle. ihan kuin olisin oikeasti yrittänyt iskeä sitä miestä
Ei mitään. M27