Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te joilla on paljon raskausarpia pystytte sänkyyn

Vierailija
07.08.2016 |

Että miten te, joilla on paljon raskausarpia esim. mahassa, lantiolla, alaselässä, reisissä, takapuolessa, pystytte olla alasti uuden miehen kanssa? Eihän ne raskausarvet pitkään jatkuneessa suhteessa ole ongelma, mutta uudessa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. En koskisi.

Vierailija
2/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*oksentaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isompiakin arpia, esim. osapoistettu rinta ja iso hätäsektioarpi. Valitsen sellaisia sänkykumppaneita,  joilla on tärkeämpiäkin asioita mielessä kuin arveton vartalo.

Vierailija
4/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi ikinä! En näyttäydy edes omalle miehelle.

Vierailija
5/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta mennä sänkyyn vieraiden miesten kanssa. Omalleni kelpaan hyvin näine arpineni...

Vierailija
6/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan raskausarvet haittaa, kunhan nussitaan pimeässä.

M25

Vierailija
7/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin pystyy. Jos mies häipyy ni ei oo iso menetys

Vierailija
8/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane. Lapsihan on jo saatu!

Vierailija
9/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä miehillä on siinä vaiheessa muut asiat mielessä. Harrastan seksiä vain aikuisten miesten kanssa, sellaset ymmärtää jo, että elämä jättää jälkiä.

Vierailija
10/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isompiakin arpia, esim. osapoistettu rinta ja iso hätäsektioarpi. Valitsen sellaisia sänkykumppaneita,  joilla on tärkeämpiäkin asioita mielessä kuin arveton vartalo.

Pillu?

Vierailija
11/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomalle miehelle voivat olla aika yllätys... Naisia nähneenä miehenä sanoisin, että ylätyksiin on osattava varautua. Eiväthän ne esteettisesti kovin kivoja ole, varsinkaan jos vielä suht tuoreita (1-2 vuotta), mutta itsestäni ne tuntuvat mitättömiltä, kun ajattelee mistä ne ovat peräisin. Se on paljon suurempi asia. M29

Vierailija
12/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton mies kirjoitti:

No hyi. En koskisi.

Mitä, jos sä oot tutustunut siihen naiseen vaatteet päällä ja tykkäät siitä ja on muuten kaunis. Sitten kun homma etenee ja joku kaunis ilta sohvalla pussailette ja riisut naiselta paitaa ja lopuksi pikkarit niin kuoleeko sun erektio, kun arvet tulee esiin? Ja lähdet sitten menemään? Vai miten?

Vierailija
13/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heleposti. Pillu niil on mielessä, ei arvet.

Vierailija
14/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomalle miehelle voivat olla aika yllätys... Naisia nähneenä miehenä sanoisin, että ylätyksiin on osattava varautua. Eiväthän ne esteettisesti kovin kivoja ole, varsinkaan jos vielä suht tuoreita (1-2 vuotta), mutta itsestäni ne tuntuvat mitättömiltä, kun ajattelee mistä ne ovat peräisin. Se on paljon suurempi asia. M29

Myös miehille voi tulla ja tuleekin raskausarpia esim. nopean lihaskasvun tai lihomisen seurauksena. Kokemattomuus ei sinänsä liity.

Vierailija
15/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ajattelen että olen lasten isän kanssa parisuhteessa enkä mene uusien miesten kanssa sänkyyn. Problem solved

Vierailija
16/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Pakarat, kyljet ja rinnat täynnä arpia ja se on syy miksen edes haaveile uudesta suhteesta :/ en vain pysty näyttäytymään kenellekään miehelle näin..

Vierailija
17/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan yksinkertaisesti välitä niistä. Olkoot. Ei niistä pääse eroon. En ajattele asiaa. Olen kaunis näin ja jos se ei kelpaa miehelle, sitten ei :)

Vierailija
18/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Miten sinä ap ja samallailla ajattelevat naiset voitte mennä sänkyyn kenekään kanssa kun teillä on tuollainen nenä, roikkuvat häppärit ja ketunnenä tissit tai lapaset. Voin sanoo et mun raskaus arpinen perse muutoin timmis kropas ei oo mitää verrattun teijän koko nasman ja luontee ryppyihin. Mietitkö itse että nyt en voi ottaa poskeen kun ukol nii ryppyset kivekset wtf?

Vierailija
19/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä taas. "Raskausarpia" on myös miehillä. Ja myös naisilla, jotka eivät ole koskaan olleetkaan raskaana.

Vierailija
20/33 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton mies kirjoitti:

No hyi. En koskisi.

Mitä, jos sä oot tutustunut siihen naiseen vaatteet päällä ja tykkäät siitä ja on muuten kaunis. Sitten kun homma etenee ja joku kaunis ilta sohvalla pussailette ja riisut naiselta paitaa ja lopuksi pikkarit niin kuoleeko sun erektio, kun arvet tulee esiin? Ja lähdet sitten menemään? Vai miten?

Saattaa lopahtaakiin. Tai sitten pystyy siinä ensihuumassa panemaan, mutta kun arki astuu kuvioon, ei stondis enää onnistukaan. Mieti itse toisin päin jokin vastaavantyyppinen tapaus, miten kävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän