Miten te joilla on paljon raskausarpia pystytte sänkyyn
Että miten te, joilla on paljon raskausarpia esim. mahassa, lantiolla, alaselässä, reisissä, takapuolessa, pystytte olla alasti uuden miehen kanssa? Eihän ne raskausarvet pitkään jatkuneessa suhteessa ole ongelma, mutta uudessa.
Kommentit (33)
Valot pois päältä ja peiton alle. Niin se homma on jo vuosia hoidettu.
Mä en oo ikinä ajatellut mun venymäarpia minään ongelmana. Niitä on mulla sisäreisissä, pepussa, alaselässä ja rinnoissa. Arvet ovat jo ajan haalentamia vaikkakin edelleen näkyviä, mutta edes silloin joskus 14-vuotiaana arpien ollessa tuoreita en pitänyt niitä mitenkään rumina tai häiritsevinä. Vain yksi mies, tai siis poika (silloin 17v), on kommentoinut jotain sisäreisieni arvista - tyyliin että eihän ne nyt kovin kivannäköiset ole. Mun suhtautuminen niihin on taas aina ollut niin neutraali kuin voi olla. Mua kuvottaa ajatella, että olemassa on miehiä, joista venymä/raskausarvet vähentää naisen kauneutta tai haluttavuutta. Onneksi en itse ole joutunut moisten junttien kanssa tekemisiin.
Vähän nyt laatua siihen miesvalintaan, ap.
Miten ne arvet estää seksin harrastamisen?
Miksi jotkut naiset aina kuvittelevat, että miesten vartalot ovat täydellisiä?
Mä oon aina luullut, että ne naiset, joilla niitä on, käyttää jotain vartalomeikkiä ennen kun harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton mies kirjoitti:
No hyi. En koskisi.
Mitä, jos sä oot tutustunut siihen naiseen vaatteet päällä ja tykkäät siitä ja on muuten kaunis. Sitten kun homma etenee ja joku kaunis ilta sohvalla pussailette ja riisut naiselta paitaa ja lopuksi pikkarit niin kuoleeko sun erektio, kun arvet tulee esiin? Ja lähdet sitten menemään? Vai miten?
Saattaa lopahtaakiin. Tai sitten pystyy siinä ensihuumassa panemaan, mutta kun arki astuu kuvioon, ei stondis enää onnistukaan. Mieti itse toisin päin jokin vastaavantyyppinen tapaus, miten kävisi.
Mun miehellä on maha ja kyljet täynnä arpi ja haluan häntä joka päivä...
Onko oikeasti paljonkaan naisia joilla niitä ei ole? Enemmän tunnen niitä joilla on, kuin joilla ei ole. Sama jos katsoo kuvia esimerkiksi julkkiksista, niin aika monella heistä niitä on, mutta se illuusio ettei heillä muka ole, syntyy siitä että kaikki pienetkin kauneusvirheet photoshopataan kuvista kokonaan pois. Ei täydellistä naista tai miestä ole olemassakaan, jos sellaista etsitte, joudutte karvaasti pettymään. Jos naisella ei satu raskausarpia olemaan, niin sitten hänellä on muita virheitä ulkonäössään.
Miksi ihmeessä kukaan miettisi tuollaisia? Eiköhän tuossa vaiheessa, jos ollaan jo alasti miehen kanssa, ole ihan jo muut asiat mielessä kuin se, että onko tarpeeksi hyvvännäköinen yms.
Itsensä hyväksyminen ja miehen puolelta hyväksytyksi tuleminen :) siinä se, siksi voin olla vapautunut ja villi sängyssä mieheni kanssa, vaikka ylipainoa on kymmeniä kiloja ja vanhoja arpia kropassa vaikka kuinka. Miehen kanssa olen ollut parisen vuotta yhdessä ja ei minulla ole ikinä ollut mitään ongelmaa asian kanssa.
Kukaan ei ole täydellinen, epätäydellisetki voi rakastua tulisesti ja tuntea suurta intohimoa ja silloin niiden tunteiden pitää antaa viedä :)
ja ite oot kuin kreikkalainen jumala nyt ja iankaikkisesti?