Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ruokavalio, jos haluaa laihtua ~5kg mutta treenata samalla kovaa?

Vierailija
07.08.2016 |

Otsikossa olikin kysymys :)

Oon innostunut ryhmäliikunnasta ja käynkin esim bodypumpissa noin kolmesti viikossa, sekä kerran viikossa joogassa ja kerran tanssillisemmalla tunnilla.

Bodypump on ainakin mulle sen verran raskasta, että täytyy kiinnittää huomiota hiilareiden laatuun ja määrään sekä protskuihin. (Hiilari"tankkaus" pitää tehdä jo edellisenä päivänä, tai muuten tanko ei nouse :D jooga ja tanssi onnistuvat ilman sen kummempia suunnitelmia)

Samalla haluaisin pudottaa noin 5kg, rauhallisella tahdilla tosin. Bodypumpin takia en voi olla vhh:lla enkä aivan järkyttävillä miinuskaloreilla.

Millaista ruokavaliota suosittelette?
En oo laskenut kaloreita, ja hiilarit saan kasviksista ja täysjyvätuotteista. Vaaka on rikki, joten en tiedä paljonko painoa on jo pudonnut, mutta itse tunnen kiintyneeni ja samalla lihaskestävyys on kasvanut, oon lisännyt painoja pumpissa.

Mutta haluaisin tehostaa laihtumista kuitenkaan sabotoimalla pump-tuloksia :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa olikin kysymys :)

Oon innostunut ryhmäliikunnasta ja käynkin esim bodypumpissa noin kolmesti viikossa, sekä kerran viikossa joogassa ja kerran tanssillisemmalla tunnilla.

Bodypump on ainakin mulle sen verran raskasta, että täytyy kiinnittää huomiota hiilareiden laatuun ja määrään sekä protskuihin. (Hiilari"tankkaus" pitää tehdä jo edellisenä päivänä, tai muuten tanko ei nouse :D jooga ja tanssi onnistuvat ilman sen kummempia suunnitelmia)

Samalla haluaisin pudottaa noin 5kg, rauhallisella tahdilla tosin. Bodypumpin takia en voi olla vhh:lla enkä aivan järkyttävillä miinuskaloreilla.

Millaista ruokavaliota suosittelette?

En oo laskenut kaloreita, ja hiilarit saan kasviksista ja täysjyvätuotteista. Vaaka on rikki, joten en tiedä paljonko painoa on jo pudonnut, mutta itse tunnen kiintyneeni ja samalla lihaskestävyys on kasvanut, oon lisännyt painoja pumpissa.

Mutta haluaisin tehostaa laihtumista kuitenkaan sabotoimalla pump-tuloksia :)

?

Vierailija
2/9 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä paljonko painat, mutta viisi kiloa pitäisi pudottaa.

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedän suurinpiirtein paljonko painan! Vaaka on ollut vailla pattereita noin 2kk. Tässä ajassa painoa on silmämääräisesti pudonnut 1.5kg. Patterit ostan kunhan muistan.

Ja viimeinen lause tarkoitti, etten halua laihtua pikadieetillä/karppauksella yms, koska tällaisten dieettien aikana en yksinkertaisesti jaksaisi treenata ja tulokset huonontuisivat.

Vierailija
4/9 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai parempi sanamuoto olisi sabotoimatta*, mutta eikö kaikkien pitäisi silti ymmärtää mitä kirjoitusvirheestä huolimatta tarkoitin?

Vierailija
5/9 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se vaa'an lukema on tärkeä? Jos olet kiinteytynyt ja kunto parantunut, eikö se riitä?

Eiköhän sellainen monipuolinen ruokavalio ole tässä(kin) paras.

Vierailija
6/9 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Vierailija
7/9 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa'an lukema ei ole tärkein, mutta rasvaa haluan karistaa pois. En ole kiinteytynyt tarpeeksi, siksi haluan pudottaa painoa. Ja haluan enemmän lihaserottuvuutta.

Oon tietenkin iloinen jo saavutetuista tuloksista, mutta haluan enemmän :)

Vierailija
8/9 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaakaa ei kannata katsella koska lihas painaa moninkertaisesti läskiin verrattuna, jos lihasmassa kasvaa ja läski vähenee niin vaaka ei välttämättä liikahda mihinkään. Vahdi peilikuvaa ja mittanauhaa mielummin.

Eipä tuossa kai muuta kuin että muista proteiini äläkä herkuttele liian usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä