Lihavien aforismit facessa
"Tosimies on muotojen perään, vain koirat juoksevat luiden perässä"
Tosimiehet saavat hyvä kroppaisen naisen, lopuille vajakeille jäävät sitten läskit!
Kyllä olen laiha ja kurkkuani myöten täynnä näitä läskien itsetuntoa pönkittäviä aforismeja.
Kommentit (17)
Aamen. Sitten ylipainoinen nainen on oikea nainen ja muut on tuulen raiskaamia vinkuheiniä. Miten sitä aina pitää pönkätä egoa jonkun muun kustannuksella. Njäh.
Aamen!
Millä oikeudella kummankaan kokoluokan edustaja solvaa toisiaan? Lihavasta ei ole kiva kuulla, että häntä haukutaan läskiksi, mutta ei kyllä laihankaan ole kiva kuulla "pakkasen raiskaama pulkan-naru" lausetta.
Totta! Mä olen sellai lihava ja mua ärsyttää ne yhtälailla. Naiset on niin julmia toisilleen. Ällöttävää
Itse olen myös laiha ja toisinaan menee hermo näihin aforismeihin, koska ovat herjaavia.
Myös laihalla voi olla erittäin huono itsetunto siinä missä pyöreämmälläkin henkilöllä, itselläni on erittäin huono itsetunto. Ei ole kaunista katsottavaa miten kylkiluut törröttävät melkein rinnasta lävitse makuu asennossa, ei ole kivaa kun ei löydy istuvia vaatteita.. Lista on loputon!
Minua haukutaan ja solvataan erittäin paljon pieneydestäni ja kyllä, se sattuu!!
En ole itse valinnut olevani pieni, en ole anorektikko taikka bulimikko, olen normaali ihminen joka ei vain lihoa vaikka vetäisin perhepizzan päivässä, en liho loputtomasta ruokahalustani huolimatta, en siis ole tällainen luuranko omasta vapaasta tahdostani, joten lopettakaa laihojen väheksyminen!!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös laiha ja toisinaan menee hermo näihin aforismeihin, koska ovat herjaavia.
Myös laihalla voi olla erittäin huono itsetunto siinä missä pyöreämmälläkin henkilöllä, itselläni on erittäin huono itsetunto. Ei ole kaunista katsottavaa miten kylkiluut törröttävät melkein rinnasta lävitse makuu asennossa, ei ole kivaa kun ei löydy istuvia vaatteita.. Lista on loputon!
Minua haukutaan ja solvataan erittäin paljon pieneydestäni ja kyllä, se sattuu!!En ole itse valinnut olevani pieni, en ole anorektikko taikka bulimikko, olen normaali ihminen joka ei vain lihoa vaikka vetäisin perhepizzan päivässä, en liho loputtomasta ruokahalustani huolimatta, en siis ole tällainen luuranko omasta vapaasta tahdostani, joten lopettakaa laihojen väheksyminen!!
Jokainen on millainen on, mutta samaa mieltä olen tästä, että tietyt aforismit todella loukkaavat ja herjaavat laihoja naisia, emme me laihatkaan lynttää somen seinälle "laihat sitä ja tätä, buumuuhaah, lihavat eivät blaahblaa" aforismeja.
Niin, ap:lla laihana on kuitenkin oikeus haukkua muita vajakeiksi ja läskeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ap:lla laihana on kuitenkin oikeus haukkua muita vajakeiksi ja läskeiksi.
Pidin etenkin sanoista hyvä kroppainen. :D
Vinkki Facebook-"kaverien" kritisoijille ja inhoajille: poistakaa heidät.
Hyvin yksinkertaista ja elämänne helpottaa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua haukutaan ja solvataan erittäin paljon pieneydestäni ja kyllä, se sattuu!!En ole itse valinnut olevani pieni, en ole anorektikko taikka bulimikko, olen normaali ihminen joka ei vain lihoa vaikka vetäisin perhepizzan päivässä, en liho loputtomasta ruokahalustani huolimatta, en siis ole tällainen luuranko omasta vapaasta tahdostani, joten lopettakaa laihojen väheksyminen!!
Jokainen on millainen on, mutta samaa mieltä olen tästä, että tietyt aforismit todella loukkaavat ja herjaavat laihoja naisia, emme me laihatkaan lynttää somen seinälle "laihat sitä ja tätä, buumuuhaah, lihavat eivät blaahblaa" aforismeja.
Siitä syntyisi aikamoinen meteli. :D
Ongelman ratkaisu: olkaa kaikki keskikokoisia, keskimittaisia ja keskimääräisiä, tai opetelkaa käyttäytymään.
Mikä se tosimies edes on?
Vierailija kirjoitti:
"Tosimies on muotojen perään, vain koirat juoksevat luiden perässä"
Tosimiehet saavat hyvä kroppaisen naisen, lopuille vajakeille jäävät sitten läskit!
Kyllä olen laiha ja kurkkuani myöten täynnä näitä läskien itsetuntoa pönkittäviä aforismeja.
Mua ei haittaa, jos joku vaikka tekee päivityksen siitä, että on tyytyväinen itsestään ja kantaa kilonsa ylpeydellä.
Sen sijaan nuo aforismit ovat usein melko loukkaavia. Esim. eräskin kaverini päivitti joskus tyyliin: "Naisella kuuluu olla muotoja. Onneksi minulla on mies, joka haluaa, että olen oikea nainen enkä mikään pakkasen raiskaama vinkuheinä".
Noista päivityksistä tulee vähän sellainen olo, että ööh, ovatko kaikki hoikat jotain vain homojen mieleen olevia poikamaisia luurankoja.
Tuo aforismi on totta.
Tosimies on sellainen, joka uskaltaa tunnustaa itselleen että lihava nainen on haluttava eikä yhteiskunnan arvostelua peläten pakota itseään tyytymään mahoihin ruotonaisiin.
Ylipäätänsäkin ihmetyttää, miten joillain ihmisillä on pokkaa aivan julkisesti arvostella toisten ihmisten muotoja. En tunne ketään hoikkaa, joka olisi päivittänyt facebookissaan, että laihuus on hyvä ihanne, ja siihen mahtuvat ovat vääränlaisia. Ymmärrän kyllä tuon itsetuntoboostin, jota noilla päivityksillä haetaan, mutta tuollaiset voivat olla hyvinkin loukkaavia.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätänsäkin ihmetyttää, miten joillain ihmisillä on pokkaa aivan julkisesti arvostella toisten ihmisten muotoja. En tunne ketään hoikkaa, joka olisi päivittänyt facebookissaan, että laihuus on hyvä ihanne, ja siihen mahtuvat ovat vääränlaisia. Ymmärrän kyllä tuon itsetuntoboostin, jota noilla päivityksillä haetaan, mutta tuollaiset voivat olla hyvinkin loukkaavia.
Laihojen ei tarvitse hokea muille että laihuus on ihanne koska länsimainen media toitottaa sitä alinomaan heidän puolestaan. Minusta laihoille tekee ihan hyvää nähdä välillä että he eivät välttämättä olekaan miesten unelmien kohteita.
Jokainen täysjärkinen ymmärtää sanomattakin, että toinen tykkää lihavista ja toinen laihoista, kolmas m kokosista ja neljäs eläimistä.
Tästä huolimatta pidän tärkeänä, että kukaan ei solvaisi toisiaan koon perusteella.
Miksi ihmisten ylipäätänsäkkään pitäisi pönkittää omaa itsetuntoa herjaamalla joko isompaa taikka pienempää? Ollaanko me ihmiset niin perkeleen kateellisia toisillemme?
Itse olen kokoa xs ja kannan onnettoman ruhoni kunnialla, enkä häpeä pätkääkään sitä, että en omista massiivisia muotoja. En häpeä olla 163 senttinen pätkä kakkosnelosta, sillä minua halutaan samalla tavalla kuinka minua isompiakin. Olen kaunis ja itsevarma nainen, olkaa tekin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihojen ei tarvitse hokea muille että laihuus on ihanne koska länsimainen media toitottaa sitä alinomaan heidän puolestaan. Minusta laihoille tekee ihan hyvää nähdä välillä että he eivät välttämättä olekaan miesten unelmien kohteita.
En ole kyllä ainakaan koko 2000-luvun aikana törmännyt siihen, että media sanoisi miesten naisihanteen olevan laiha. Aina peräänkuulutetaan muodokasta vartaloa. Tämän näkee jo ihan iltapäivälehtien otsikoita seuraamalla: "Huh, mitkä kurvit, KimK!", "Jennifer Lopezin muhkeat muodot paljastava mekko ei jätä ketään kylmäksi!" jne. Laihuudesta kirjoitetaan mediassa lähestulkoon pelkästään otsikoita "Onko X jo liian laiha?". Sen sijaan julkkisten lihomisesta ei kirjoitella vastaavia kauhistelevia otsikoita, vaan ne jutut liittyvät aina itsetuntoon "Kelly O: minua on kiusattu kokoni vuoksi", "Adele: ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä muut ajattelevat vartalostani - olen ylpeä muodoistani!".
Olen kurvikas ja bmi on 20. Se että omaa muotoja ei ole synonyymi läskiydelle.