Miksi mua aina tuijotetaan? Koska olen ruma?
Pukeudun mielestäni ihan normaalisti, olen hygieninen, meikkaan, mutta kasvoni ovat epätavallisen rumat. Eli meikki ei sinällään auta. En meikkaa liikaa. Oon 20v.
Minulle siis on kadulla sanottu, että näytän hirveältä (lapsi sanoi) ja yleensä miehet sanovat "aika.. hahahha" tai "toi ei ollu hyvännäkönen" jne. No tänään joku mies ja nainen, n. 20v molemmat, kävelivät kauempana ja nainen katsoi minuun, sitten hän kääntyi sanomaan miehelle jotain, ja sitten se mies katsoi minua. Katsoin pois, ja mies katsoi vieläkin. Huvittuneet ilmeet molemmilla. Katsoin sitten taakse, jos ois joku muu ollu siel, mutta ei ollut. Tämmöstä käy vähän väliä, ja mua rupee ärsyttää. Onko oikeesti noin ihmeellistä jos joku on ruma, vai mikä hitto ihmisiä vaivaa?
Kommentit (37)
Mutta jospa sää oletkin oikeasti seksikäs hottis jota muut kadehtii, siksi ilmeet kuin jooo....
Jotain kaunistakin meistä jokaisesta aina löytyy, ellei ulkokuoresta niin ulkokuoren sisältä voi löytyä erittäin haluttu ihminen.
2, mutta en ole. Ja tiedostan sen ihan itsekin, ja se ois ihan ok mulle jos ei aina tarvis tuijottaa tai kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
2, mutta en ole. Ja tiedostan sen ihan itsekin, ja se ois ihan ok mulle jos ei aina tarvis tuijottaa tai kommentoida.
Vaikea sanoa kun en ole sinua nähnyt mille näytät, en nyt kuitenkaa usko että sen huonompi olet kuin kukaan muukaan, niin se sisäinen kauneus jota jo kuulutinkin voi merkata aika paljon ainakin mulle, vikoja meillä on jokaisella ittellä tissit kuin teinitytöllä ikään vaikka mies, häpeen niitä mutta minkäs teet siinä ne on ja pysyy, ei niitä ole kyllä kukaan kommentoinut enkä ole huomannut kenenkään tuijottavankaa.
Tsemppiä ja hyvää päivänjatkoa, 2
Ei täällä suomessa ne muutkaan ihmiset mitään kedon kauneimpia kukkasia ole joten anna olla. Junttimaista touhua tommonen.
Kaikennäköiset ihmiset joutuu tuijotuksen ja arvostelun kohteeksi, kaikki eivät vaan huomaa tai tajua sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi vaivaamaan, mikä sussa sitten on vähemmän kaunista? Osaisitko kuvailla sanoin.
2
Jatka omana itsevarmana itsenäsi, vaikka et täytä kauneusihanteita. Itse asiassa rupeaisin tuossa tilanteessa pukeutumaan näyttävästi ja persoonallisesti. Onpahan sitten muutakin katsottavaa. Sinulla on ehkä karismaa, ei sinua muuten huomattaisi. Et ainakaan ole harmaa huomaamaton hiiri!
Vierailija kirjoitti:
Jatka omana itsevarmana itsenäsi, vaikka et täytä kauneusihanteita. Itse asiassa rupeaisin tuossa tilanteessa pukeutumaan näyttävästi ja persoonallisesti. Onpahan sitten muutakin katsottavaa. Sinulla on ehkä karismaa, ei sinua muuten huomattaisi. Et ainakaan ole harmaa huomaamaton hiiri!
Tämä.
Muakin tuijotetaan ja olen ihan tavallisen näköinen. Joskus se häiritsi mutta en jaksa enää vaivata päätäni sillä jos joku tuijottaa mua ja suosittelen samaa ap:lle. Ikävää jos joudut myös sanallisen pilka kohteeksi, ole vaan välittämättä sellasista ihmisistä koska ne on idiootteja
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun käytän juurikin mustaa, valkoista, harmaata, beigeä, khakinvihreää jne, en huomiota herättäviä värejä tai vaatteita, vaan ihan perusvaatteita. Juuri siksi etten herättäis huomiota. Ja luultavasti juuri vaikutankin hiirulaiselta, en mitenkään itsevarmasti edes kulje, vaan ihan normaalisti. Ja mulle on edelleen sata kertaa kadulla sanottu että näytän hirveeltä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi vaivaamaan, mikä sussa sitten on vähemmän kaunista? Osaisitko kuvailla sanoin.
2
Paljon epäsymmetriaa, vino nenä, huulet tosi alhaalla, kulmakarvat tosi alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2Paljon epäsymmetriaa, vino nenä, huulet tosi alhaalla, kulmakarvat tosi alhaalla.
Ja hyvin pieni leuka, ns erillään ettei sulaudu kasvoihin. Tosi littana naama myös
Olen itsekin hieman persoonallisen näköinen (lue: ruma), mutta panostan vaatteisiin ja meikkiin. Kun ihmiset tuijottavat minua, niin omasta mielentilastani johtuen tulkitsen tuijotuksen eri päivinä eri tavalla: välillä koen, että minua tuijotetaan, koska olen tyylikkäästi pukeutunut, välillä taas tunnen itseni rumaksi. Totuus on ehkä jostain sieltä väliltä. Ihmiset ehkä ajattelevat, että ei tuokaan nainen ole parhaita mahdollisia geenejä saanut, mutta osaa sentään laittautua nätisti. Hymyily, itsevarmuus ja karisma on kuitenkin ihmisessä tärkeintä! Moni viehättävä ihminen omaa itse asiassa aika outojakin piirteitä!
Olet siis persoonallisen näköinen, joten sinuna ottaisin asiasta enemmän irti. Minkälainen olet kropaltasi? Etsi itsellesi ihan oma pukeutumistyyli, älä siis pukeudu halpoihin hiirulaisvaatteisiin, vaan hyviin ja täydellisesti istuviin vaatteisiin, joissa on joku ajatus. Hiukset laitatat jollakin asiansa osaavalla ja innostuneella laatukampaajalla. Sitten kuljet pää pystyssä ja selkä suorana, etkä koko aikaa vilkuile muiden ilmeitä. Jo se, että näin olet alkanut tekemään, on turhaa itsensä kiusaamista, joten sen tavan voi lopettaa kokonaan. Muiden mielipiteiden ei pitäisi vaikuttaa sinun olemiseesi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun käytän juurikin mustaa, valkoista, harmaata, beigeä, khakinvihreää jne, en huomiota herättäviä värejä tai vaatteita, vaan ihan perusvaatteita. Juuri siksi etten herättäis huomiota. Ja luultavasti juuri vaikutankin hiirulaiselta, en mitenkään itsevarmasti edes kulje, vaan ihan normaalisti. Ja mulle on edelleen sata kertaa kadulla sanottu että näytän hirveeltä yms.
Tuo ehkä onkin pukeutumisesi ongelma: koska vaatteissasi ei ole mitään, mikä kiinnittäisi ihmisten huomion, niin kaikki tuijottavat naamaasi. Sun pitää luoda asuusi jokin kiinnostavat juttu: värikäs laukku + kengät esimerkiksi. Jos sulla on kauniit sääret, niin korosta niitä lyhyellä hameella.
Matalat kulmakarvat kannattaa nyppiä ohuiksi ja hankkia vaikka "feikki"silmälasit, joiden kehykset luovat illuusion korkeista kulmakarvoista. Sovittamalla useita lasimalleja löydät varmaan sellaiset, jotka tasapainottavat kasvojesi piirteitä. Sopiva kampaus myös tasapainottaa pään profiilia. (Esim. korkea ponnari tasapainottaa isoa nenää). Näyttävät korvakorut vievät huomion pois kasvojen piirteistä. Runsas kaulan ympärille kiedottu huivi on edullisen näköinen, jos haluaa viedä huomiota pois leuasta. Meikkivarjostuksilla saa myös paljon korjattua kasvojen näköä. Tsemppiä!
Monet ihmiset käyttäytyvät tosi huonosti. Jokaisen pitäisi tietää, että tuijottaminen on rumaa kohdistui se ihan keneen tahansa. Huomaan itsekin monesti jonkun tuijottavan, eikä välttämättä käännä katsettaan, vaikka näkee minun huomaavan. Se tuntuu epämiellyttävältä. Olen kuitenkin valinnut itse sen strategian, että en katsele ihmisiä, kun liikun kaupungilla. Siten en tiedä, tuijottaako joku.
Muistan joskus vuosia sitten kun olin kaverini kanssa kaupungilla ja hän yhtäkkiä rupesi raivoamaan siitä kun mua tuijotetaan niin paljon. Siinä aikansa raivottuaan hän kuitenkin rauhottui ja totesi että ehkäpä olen vain niin näyttävän näköinen nainen. En tiedä sitten onko se syy miks mua tuijotetaan, enkä oikeastaan jaksa asiaa edes miettiä. Älä mieti säkään :)
Asut Helsingissä? Ei siellä kyllä tuijoteta.
vittupäitä ne on