Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

elämäni on ollut aina lähes pelkkää selviytymistä

Vierailija
06.08.2016 |

Olisi hienoa kokea sitä itse eläämäkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä. Enemmänhän sinä olet kokenut kuin joku kermassa kasvanut perse.

Vierailija
2/8 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Pitkään ilman parisuhdetta eläneenä en näe elämääni kovin mielekkäänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Pitkään ilman parisuhdetta eläneenä en näe elämääni kovin mielekkäänä.

Itse en ole koskaan edes ollut parisuhteessa. Lisäksi rahaongelmat, ihmissuhdeongelmat, vaikea sairaus jne... ap

Vierailija
4/8 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä millaista mahtoi olla Viluttaren tai Kivuttaren elämä rautakaudella Suomessa. Me kuitenkin pääsemme täällä monessa asiassa helpommalla kuin he. Ehkä sinun pitäisi oppia nauttimaan pienistä asioista ja kiittää myös vastoinkäymisistä, sillä ne opettavat tai vahvistavat, tai antavat uutta näkemystä elämän varrelle.

Vierailija
5/8 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan edes ollut parisuhteessa. Lisäksi rahaongelmat, ihmissuhdeongelmat, vaikea sairaus jne... ap

Voisitko pyytää naapurin mummoa kahville, tai kysyä, voisitko sinä mennä poikkeamaan hänen luokseen?

Vierailija
6/8 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä millaista mahtoi olla Viluttaren tai Kivuttaren elämä rautakaudella Suomessa. Me kuitenkin pääsemme täällä monessa asiassa helpommalla kuin he. Ehkä sinun pitäisi oppia nauttimaan pienistä asioista ja kiittää myös vastoinkäymisistä, sillä ne opettavat tai vahvistavat, tai antavat uutta näkemystä elämän varrelle.

Kiittää siitä, että ei voi elää normaalia elämää? Että sairaus on eristänyt vuosikausia? Vuosikausia kädestä suuhun ja kauheat velat? Vaikea sairaus? Älä nyt viitsi. Kyllä minä olen kiitollinen niistä harvoista asioista mitkä ovat hyvin, mutta kun nämä asiat jotka ovat huonosti niin musertavat minut alleen! Vuosikausia olen kitunut. ap

Vierailija
7/8 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko peruspersoonallisuudeltasi reaktiivinen? Miksi et ryhtyisi proaktiiviseksi, joka ennakoi ongelmat ja tarttuu niihin järkevillä ratkaisuilla ehkäisten niiden realisoitumisen ennalta?

Ryhdy proaktiiviseksi!

Vierailija
8/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto