Olen niin lopen kyllästynyt mieheeni ja sen saamattomuuteen. :( En jaksa enää
Rukoilen päivittäin Jumalalta, että järjestäisi meille eron :/
Kommentit (18)
Voithan sä järjestää eron itsekin..?
Lopeta nyt se rukoilu ja laita avioero vireille.
Mitä tarkoittaa saamattomuus? Oletko itse todella ahkera?
No anna sille, niin se ei enää ole saamaton.
Ei kannata, ne on kaikki samanlaisia, jos et halua elää yksin, niin hyväksy se ja miehesi sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Hienot 2 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Hienot 2 minuuttia.
Mistä saamattomuus johtuu? Silloin kun se tuo vastuuttomuutena elämään isoja ongelmia, voiko olla kyse jostain sairaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Sitten saat odottaa lopun ikääsi. Parempi kun itse laitat eron vireille.
Mitäs sitten, miten saamattomasta miehestä pääsee käytännössä eroon?
Isä meidän, joka olet taivaassa, voitko pliis antaa mulle siististi eron mun aviomiehestä. Tässä kädet ristissä anon ja pyydän. Lupaan käydä aina kirkossa, jos toteutat rukoukseni
Vierailija kirjoitti:
Isä meidän, joka olet taivaassa, voitko pliis antaa mulle siististi eron mun aviomiehestä. Tässä kädet ristissä anon ja pyydän. Lupaan käydä aina kirkossa, jos toteutat rukoukseni
Jatkan vielä, että muistathan, että avioliittomme ei ole edes kirkossa siunattu. Eikö olisi siksikin järkevää antaa minulle ero?
Sinä se saamaton olet, jos et saa erottua, vaikka haluat. Vakka kantensa löytänyt...
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen päivittäin Jumalalta, että järjestäisi meille eron :/
https://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asioi_verkossa/lomakkeet/kun_ke6502/…
Jumala ei järjestä joten klikkaapa ihan ite tuota linkkiä
Minusta on saamatonta rukoilla jotakuta toista aiheuttamaan avioero kun itsellä on mahdollisuus laittaa eroprosessi käyntiin koska tahansa. Taitaa olla saamaton saamattoman kanssa naimisissa tai sitten tämä on tavanomainen 0/5 - provo.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se saamaton olet, jos et saa erottua, vaikka haluat. Vakka kantensa löytänyt...
Voi viddu noita vakkakatkeroita.
Saamaton saamattoman kanssa naimisissa?? Toinen hoitaa kodin, ruuat, omat työnsä, ihmissuhteet, viralliset asiat, auton, vaatteet, remontin. Toinen makaa työttömänä sohvalla ja dataa.
Sitten saat odottaa lopun ikääsi. Parempi kun itse laitat eron vireille.