Avioiduin lääkärin kanssa - sain huonon stand up -"koomikon"
Kun menimme naimisiin mieheni oli uraansa aloittava lääkäri. Nyt kuitenkin jostain mielenhäiriöstä hän on pitänyt jo kaksi sapattivuotta harjoitellakseen omaa stand up-showtaan. Yleisönä pubikeikoillaan on ollut lähinnä omia kavereita (pari) ja vakioasiakkaita (alkoholisteja). Vitsien tasoa kuvaa sketsi "naisparodia", jossa hän luettelee naismaisella äänellä asioita, joista naiset pitävät, mm. kynsinauhoista. Ja äijät naureskelevat... Minä en.
Lääkärin ura valuu sormien läpi. Mitä teen?
Kommentit (37)
Vaimo kirjoitti:
Vaihto penkki kyykyttää kirjoitti:
Miten teil rahat. Riittää. Taitaa kuitenki iha hyvin tienata? Onko edes komea?
Ei riitäkään. Ulkonäössä ei onneksi ole mitään vikaa. Päinvastoin.
Siis on vikaa? Päinvastoin?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kirjoitti:
Vaihto penkki kyykyttää kirjoitti:
Miten teil rahat. Riittää. Taitaa kuitenki iha hyvin tienata? Onko edes komea?
Ei riitäkään. Ulkonäössä ei onneksi ole mitään vikaa. Päinvastoin.
Siis on vikaa? Päinvastoin?
Siis kyllä mieheni on erittäin komea, vaikka kaljuuntuikin parisen vuotta sitten.
Luin otsikon ja luulin että täällä on umpipaska trolli.
#
#
#
Niin olikin.
Trolli tai ei.
Voihan lääkäri harrastaa.
Siitä hommastahan kurjempikin mikkimies repis runsaasti vitsejä. Oikeastaan harmi, että pitää sapattia, jää kaikki matsku keräämättä.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Ei Suomessa lääkärin palkalla elä koko perhe.
Ei tarvi olla kummoinen lääkäri niin tienaa 120 tonnia vuodessa. Tuttavaperheessä diplomi-insinöörimies irtisanoituin töistä vuosia sitten kun ei saanut jäädä isyysvapaalle, sen jälkeen ovat elelleet lääkärivaimon palkalla.
Vaihdetaan. Ota sinä tuo saamaton insinööri, josta komiikka ja huumorintaju on kaukana ja minä otan koomikkosi. Lapset voit tuoda mukanasi, toivottavasti ei haittaa tuo yksi iso insinööri lisää. Miten ois? Heti?
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että hänen kuuluu olla lääkäri, koska sinä ansaitset lääkäri-miehen. Ethän sinä kehtaa nyt jonkun amatoorin stand up koomiikon kanssa olla. Eiköhän se ymmärrä.
Uskoisin näin.. saa samalla vyörytettyä avioeron ukon niskoille :D eiköhän viimeistään tuosta tajuta ettei olla naitu ihmistä vaan pyritty johonkin kuviteltuu statukseen eli Lääkärin rouvaksi. Tulee nämä vanhat suomifilmit mieleen jotenkin...
Miehen kanssa voi keskustella siitä, että töissä ei ole aina kivaa ja että kummallakin on vastuunsa perheen elatuksesta ja hoitamisesta.
Eli jos kerran kahden vuoden aikana koomikon ura ei ole lähtenyt lentoon sen vertaa, että sillä elättäisi edes itsensä, niin olisi aika etsiä taas sitä työtä millä elättää itsensä. Lääkäreillä on sillä tavalla hyvä tilanne, että työpaikkansa saa valita, joten on ihan mahdollista mennä esim. tk-lääkäriksi osa-aikaisesti, tällöin aikaa jää myös kehitellä koomikon uraa, mutta palkkaa tulee sen verran, että perheelle tulee leipä pöytään.
Toisaalta, vaikka koomikko keikan teko ja matskun keruu siihen olisi kuinka kivaa, niin hänen on myös tehtävä osansa kotitöistä. Ja jos kerran tekee koomikkokeikkaa (ilta- ja yötyötä, enimmäkseen viikonloppuina), niin hän hoitaa sitten kotityöt ja lapset arkipäivinä, jotta sinä pääset tienaamaan.
Korjaus ap:n höpinään: "En ole avioitunut kenenkään kanssa, mutta jaksoin silti kirjoittaa surkean aloituksen."
Ilmoittaisin, että koska herra vain huvittelee vapaa-ajat ja minä yksin vastaan lapsista, niin olen nyt päättänyt ottaa lapset mukaani ja muuttaa muualle. Herralla on täysi vapaus toimia koomikkona.
Vierailija kirjoitti:
Korjaus ap:n höpinään: "En ole avioitunut kenenkään kanssa, mutta jaksoin silti kirjoittaa surkean aloituksen."
Siinä olit oikeassa, että aviossa ei (vielä) olla, mutta aloitus oli silti mahtava.
Tosiasiassa kuitenkaan minua ei kiinnostaisi, vaikka hän koomikoksi alkaisikin ja lopettaisi lääkärintyöt. Vitsit on ehkä välillä vähän hölmöjä, mutta naurattaa ja olisin itse keikoilla eturivissä. Onneksi nähdään taas pian.
Hävetkää kaikki, jotka haukuitte poikaystävääni!!!
💘😘
P.S. Itse korvaisin Naisparodian ohjelmistossa Minna Canth -sketsillä.
Tää oli joku leffa tai sarja, josta näin alkua tänä kesänä. Muistaako joku muu?
Mitäs tälle suhteelle kuuluu? Vieläkö stand-up maistuu/suhde kukoistaa? :D
Anna sen toteuttaa itseään. Mene keikalle ja naura.
Sami Hedberg olis hauskempi mies kuin joku ankea lekuri.
Jos rahasta kiinni, niin ei oo oikeeta rakkautta.