Muita joilla perkeleellinen suku!?
Sukulaiseni ovat käytännössä kaikki ilkeitä narsisteja, juoppoja, selkäänpuukottajia ja päällepäsmäreitä. Jopa siinä mittakaavassa ettei ns. sukujuhlia voi järjestää. Nyt isoäitini kuoli ja mietin miten saada hautajaiset kunnialla loppuun saatika perunkirjoitukset yms. Eukot ja ukot ja rahan kiilto silmissään "varastavat" tavaroita ja "varaavat" niitä. Itse olen miehenä joutunut ihan jopa käsirysyyn puolustaessani itseäni väkivaltaisia sukulaisia vastaan.
Kommentit (8)
Mun miehellä joo. Oma suku normaaleja, mitä nyt veli nai riivinraudan sukuun mutta yritetään tulla sen kaa juttuun.
Täällä. Meidän suvussa riittää yksi paha narsisti, hänen orjansa eli tukijansa, loput ovat rahanhimoisia kaappijuoppoja, lapsista ei välitetä -ulospäin esitetään muuta. Sukujuhlia ei voi tämän takia järjestää, kukaan ei ole toistensa kanssa enää oikein missään tekemisissä. Jos vahingossa törmää toiseen, niin siinäkin olet vain hetken kun et pysty kuuntelemaan sitä ivaa, toisten mustamaalausta ja kateellista vittuilua. Perinnön jaoista en sano täällä mitään, ei kestä painomustetta.
Sukurakasta puolisoa ei voi harkita elämäänsä, kun ei ole itsellä tarjota tervepäistä sukua. Lapset pitäisi viedä jonnekin turvaan ja miten voi elää ilman tukiverkkoa.
Kuvaa kaikki kuolinpesässä. On rikollista viedä kuolinpesästä tavaroita ennen ositusta.
Kiitos kannustavista viesteistä. Pakko järkätä hautajaiset ja muistotiaisuus jättää vaikka sitten väliin. Taidan kuvata ne tavarat tosiaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kannustavista viesteistä. Pakko järkätä hautajaiset ja muistotiaisuus jättää vaikka sitten väliin. Taidan kuvata ne tavarat tosiaan. ap
Jos isoäidiltä jäi valokuvia, kuvaa nekin kaikki. Ota kuvat myös sinuun vaikuttavista tunne-esineistä. Kaikesta, josta muiston itsellesi haluat. Nimittäin ne hyeenat omivat sieltä kaiken. Rahallisesti arvottomat tunne-esineet menevät jakoon sopimalla, eli teillä tuskin menee sopimalla vaan tappelemalla. Kun kuvat on otettu kuolinpesästä, ei joku osakas voi väittää että vainaja poltti kuolessaan jonkun esineen, vei kaatopaikalle tai antoi kierrätykseen. Esine on siis todellisuudessa haettu kuolinpesästä ja varastoitu jonnekin.
Yrität hoitaa hautajaiset ja perunkirjoitukset niin kunnialla kuin mahdollista, ja sitten katkot välit kaikkiin sukulaisiin joita et voi sietää. Itse tein näin, ja helpotti elämää kummasti. Jäljelle ei jäänyt kuin kolme sukulaista, joiden kanssa ollaan silloin tällöin tekemisissä.
Naurettavaa syyttää sukua siitä jos olet itse väkivaltainen. Taidat itse olla mummon perintöhopeiden perään. Sitäpaitsi ei kenelläkään ole kaikkien sukulaisten kanssa huonot välit. Suosittelen katsomaan peiliin. Niin ja osanottoni.