Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuli yhtäkkiä kauhea ikävä sitä aikaa kun olin raskaana:(

Vierailija
01.03.2006 |

ei kuitenkaan vielä mitään vauva kuumetta kun vauva on vielä niin pieni 3kk.

tuli vaan jotenkin haikea mieli kun luinodotus palstaa..hmm oli se niin ihanaa aikaa..

ostaa kaikkea ja laittaa vauvalle valmiiksi kaikki jutut..sekin aika meni loppujen lopuksi niiiin nopeaa:(

No ehkä vielä joskus..mutta onkohan se sitten samanlaista ja yhtä jännää kun odottaa toista.ensimmäisenkanssa kaikki niin uutta ja outoa kun oli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva meillä myös kohta 3kk..

Vierailija
2/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuopukseni on 2kk :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoinen nyt 1,5-vuotias ja tosi pitkään hänen syntymänsä jälkeen kertailin mielessäni raskausaikoja ja etenkin sitä päivää, kun hän syntyi. Nyt odotan toista, ja on tavallaan aika erilaista. Ei ole aikaa keskittyä masuun samalla tavoin kuin edellisessä raskaudessa, joten se on päässyt kasvamaan isoksi ihan huomaamatta. Esikoisen nostelu ym. touhuaminen ovat mahan kanssa aika raskasta puuhaa, ja voimille ottaa sekin, kun ei voi töiden jälkeen oikaista sohvalle.. Eli sitä ruusunpunaista auvoa tämä ei enää ole, mutta toki ihanaa ja jännittävää silti edelleen!

Vierailija
4/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on otettu synnytyksestä ja sen jälkeen..miten iso meidän vauva jo onkin kun vertaa niihin kuviin:)on ihanaa muistella sitä iltaa kun tuli lähtö synnärille ja sitä yötä synnärillä kun odotti että vauva syntyy..vaikka silloin se ei kovin ihanaa ollut;)

toisaalta tulee haikea mieli kun ajattelee että koskaan en enään saa sitä yötä ja päivää takaisin ja niitä ensimmäisiä hetkiä kun kauan odotettu esikoinen oli vihdoin sylissä!

t:ap

Vierailija
5/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytystäkään en varsinaisesti ikävöi mutta sitä hetkeä kylläkin, kun saa pienenpienen vastasyntyneen ekaa kertaa syliinsä ja hän tuntuu yhtä aikaa niin vieraalta ja tutulta... kolme kertaa olen sen jo kokenut, joka kerta tunne on ollut yhtä ihmeellinen ja nytkin tuli melkein tippa silmään kun aloin muistelemaan :)

raskauden kanssa minulle on käynyt niin että kerta kerralta siihen on jaksanut/ehtinyt kiinnittää aina vain vähemmän huomiota ja kolmannen kohdalla sitä vaan odotti että koska tästä piinasta pääsee... kuvaavaa on, että esikoista odottaessani tiesin joka päivä tarkalleen kuinka pitkällä raskaus on esim. 27+4. toista odottaessani tiesin raskauden keston viikon tarkkuudella esim. viikolla 27. kolmatta odottaessani haarukka menikin jo tarkkuudella " jotain 25 viikon tienoilla" ...

Vierailija
6/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 lasta, enempää ei tule. juuri mietin raskausaikoja ja tuli sellainen olo että ihanaa, ei enä koskaan sitä! kyllä voisin vielä vauvan " ottaa" ja synnyttää kunhan joku odottaisi puolestani. Loppuaika oli ihan ok mutta alut kamalia oksennuksineen yms. Ei ole ikävä......