Kuka on AV:n tunnetuin nimimerkki?
Kommentit (28)
Noi kaikki on ihan uusia palstalla. Missä kaikki vanhat hyvät nimimerkit on?
Minustakin tuo Vierailuja kirjoittaa toooosi paljon.
Joku AP vastaa koko ajan keskusteluihin.
En tunnistanut noita vaikka täällä hillunut jo 3 vuotta.
Yh+2
Kelis on sanonu itekki tääl ettei haluu itestää enempää keskusteluja. Voisitteks jo lopettaa? Onko niin vaikeeta????
-Keliksen luokkakaveri
Virtahepo kirjoitti:
Joku AP vastaa koko ajan keskusteluihin.
Mä ihmettelin aikoinaan, kuka yoi Ap oikeen on ja miten kaikki muut tuntee/ tietää sen. :)
Vierailija kirjoitti:
Kelis on sanonu itekki tääl ettei haluu itestää enempää keskusteluja. Voisitteks jo lopettaa? Onko niin vaikeeta????
-Keliksen luokkakaveri
No voisko se sit painuu vaik vttuu täält pätemäst kaikkee turhaa paskaa???? Ite oot kelis, ei tollast tyyppii oo olemassakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Keliksen luokkakaveri
No voisko se sit painuu vaik vttuu täält pätemäst kaikkee turhaa paskaa???? Ite oot kelis, ei tollast tyyppii oo olemassakaa!
No vittu kuka se meiänluokkalainen sit on jos Kelistä ei vittu oo olemas? Mä kyl tunnen sen ihan livenä.
Bautin Simo (=B-simo)
Käy ilmoittamassa oikein ketjuihin, että poistatan ketjun :D.
"Ku emmä haluu" - vähän kuin diktaattori Hanna Huumonen.
Semmonen huvittava ämmä tää Simo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Keliksen luokkakaveri
No vittu kuka se meiänluokkalainen sit on jos Kelistä ei vittu oo olemas? Mä kyl tunnen sen ihan livenä.
Oot kelis esittämäs kuviteltuu luokkalaistaa. Mite oot tunnistanu sen niist puol naamaa kuvist ja ympäripyöreist vihjailuist? Ja voitko 02 ipana painuu takas Demii leikkii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Keliksen luokkakaveri
Oot kelis esittämäs kuviteltuu luokkalaistaa. Mite oot tunnistanu sen niist puol naamaa kuvist ja ympäripyöreist vihjailuist? Ja voitko 02 ipana painuu takas Demii leikkii
No ehkä Kelis on mun kaveri ja se on ite livenä kertonu olevansa kelis??
DiskossaYksinMarsuPaitaPäälläTanssija29v+2v. Itsesääliä tihkuvien / naisvihamielisten / rasististen kommenttien tuhertelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Keliksen luokkakaveri
No ehkä Kelis on mun kaveri ja se on ite livenä kertonu olevansa kelis??
Jöö. Edellee lähtis menee täält. Jos on tääl ja kirjoittelee jatkuvast ja kertoo omist asioist nikillä nii sit ne herättää keskusteluu! Oot yks niist se mamu kamuist, ooks se venäläine, romani vai "sekaetnisyys"?
En äänestä. En halua pönkittää näiden harhaisten itsetuntoa.