Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Laatukirurgian pääkohderyhmään kuuluvat varsinkin imetyksen lopettaneet äidit"

Vierailija
06.08.2016 |

"Laatukirurgian pääkohderyhmään kuuluvat täysi-ikäiset naiset.

- Varsinkin imetyksen lopettaneet äidit, jotka haluavat kohottaa itsetuntoaan mommymakeovereilla. Ennen monet äidit antoivat itsensä jäädä huonoon kuntoon, mutta nykyäidit haluavat olla sporttisia ja seksikkäitä myös lapsensaannin jälkeen."

Just. Mullakin rinnat muuttuivat rajusti imetyksen myötä (C-kupista tuli veltto A) mutta en kyllä mitenkään ajattele että olen sen vuoksi "huonossa kunnossa". Rintojen muutos on luonnollinen juttu, ei mikään sairaus tai vika joka pitäisi implanteilla "hoitaa".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla enempää samaa mieltä! Mun puolesta kukin saa tehdä omille tisseilleen mitä haluaa, enkä varsinaisesti tuomitse silikoneja mitenkään pahaksi asiaksi. Mutta tällaisen asennekulttuurin tietoinen levittäminen on jo vastenmielistä! :/ Mun itsetunto ja seksikkyys ei oo tisseistä kiinni, vaikka kuka tahansa väittäisi muuta.

Vierailija
2/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako niitä häpyhuulita. Kaikenikäiset naiset siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin oikea kohderyhmä! En ole nähnyt yksiäkään kauniita rintoja joilla on imetetty.

Vierailija
4/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen aina ajatellut että laadukkaan kirurgian kohderyhmä on traumapotilaat sekä suuria rintaelinkirurgisia toimenpiteitä tarvitsevat potilaat esim. avosydänleikkaus...

Mutta laadukas kirurgia onkin tissien korjaamista.

Vierailija
5/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit rinnat tuovat laatua elämään!

Vierailija
6/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen aina ajatellut että laadukkaan kirurgian kohderyhmä on traumapotilaat sekä suuria rintaelinkirurgisia toimenpiteitä tarvitsevat potilaat esim. avosydänleikkaus...

Laatukirurgia on plastiikkakirurgiaan erikoistunut firma, jolla on vähän kyseenalainen maine.

Vierailija
7/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi vaan sanoa, että kohderyhmänä ovat kaikki, jotka ovat tyytymättömiä rintoihinsa ja uskovat asian paranevan leikkauksella. Jos itse haluaisin nyt jotain leikkauttaa, olisi noin mainostava firma viimeinen vaihtoehtoni. Tosi noloa tommonen.

Vierailija
8/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo selittely, mammat, ja laittakaa ne tissit kondikseen. Ei teidän niistä tyhjistä riippareista tarvitse kärsiä, plastiikkakirurgi pelastaa!

Vierailija
9/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin, missä traumapotilaat hoidetaan, avosydänleikkaukset. Kyseinen firma on erikoistunut kauneuskirurgiaan. Älä esitä tyhmempää kuin olet.

Vierailija
10/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin, missä traumapotilaat hoidetaan, avosydänleikkaukset. Kyseinen firma on erikoistunut kauneuskirurgiaan. Älä esitä tyhmempää kuin olet.

Eli saavatko muut kirurgiaa vaativat potilaat ei laadukasta kirurgiaa? Onko yliopistollisen sairaalan plastiikkakirurgia laadutonta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi