Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suunnittele häitä

Vierailija
06.08.2016 |

Mitä tekisitte? Mies haluaa naimisiin ja häitä. Sovittiin, että hän varaa maistraatin ja tulostaa yhden paperin lähetettäväksi. Tuosta sovinnosta on muutama kuukausi eikä hän ole mitään tehnyt vaikka olen muistutellut. Itse olen järjestänyt oman osani. Sovittu hääpäivä lähestyy ja tuntuu ettei mies ole edes tosissaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ees esteet tutkittu?

Vierailija
2/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää 2000- luvulla ees menee naimisiin. Naisten hömppää ja halu leikkiä prinsessaa sanon mä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ees esteet tutkittu?

Hän ei ole saanut aikaiseksi. Luulin, että oli jo tutkittu. Tänään selvisi ettei mitään ole tehnyt.

Vierailija
4/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää 2000- luvulla ees menee naimisiin. Naisten hömppää ja halu leikkiä prinsessaa sanon mä.

En halua leikkiä prinsessaa. Haluan vaan yhteisen nimen paperille jos jommalle kummalle sattuu jotain.

Vierailija
5/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, eihän se ole kun marssia kirkkoherran virastoon, tai maistraattiin. Kymmenessä minuutissa homma on ok ja viikon päästä voi vihkiä. Ei siihen mitään papereita tarvi tulostella.

Vierailija
6/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, eihän se ole kun marssia kirkkoherran virastoon, tai maistraattiin. Kymmenessä minuutissa homma on ok ja viikon päästä voi vihkiä. Ei siihen mitään papereita tarvi tulostella.

Luulin, että esteiden tutkinnassa menee muutama viikko? Hääpäivä on kahden viikon päästä

Vierailija
7/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että esteiden tutkinnassa menee muutama viikko? Hääpäivä on kahden viikon päästä

Esteiden tutkinnassa voi mennä pidempääkin, riippuu muista hakemuksista, työntekijöiden lomista yms. Maistraatti on tällä hetkellä myös todella ruuhkautunut.

Vierailija
8/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies ei halua avioliittoon.

2. Mies on luuseri, joka ei saa mitään aikaiseksi. Älä sinä suostu avioliittoon.

Vierailija
9/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua leikkiä prinsessaa. Haluan vaan yhteisen nimen paperille jos jommalle kummalle sattuu jotain.

Niin ennen avioliitto perustuukin rakkauteen nykyään se on kirkon ja lainsäätäjien yhteinen diili. Nyt se on suunnilleen pakollinen rahallisesti ja juridisesti KAMALAA!!!

Vierailija
10/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mies ei halua avioliittoon.

2. Mies on luuseri, joka ei saa mitään aikaiseksi. Älä sinä suostu avioliittoon.

Tätä itsekin mietin

Vierailija
11/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esteiden tutkinnassa voi mennä pidempääkin, riippuu muista hakemuksista, työntekijöiden lomista yms. Maistraatti on tällä hetkellä myös todella ruuhkautunut.

:(

Vierailija
12/12 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä olisi häät 2 vkon päästä eikä ole esteitä tutkittu? Ei tule onnistumaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme