Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa olla reippaasti yli nelikymppinen joka ei enää vauvoja saa.

Vierailija
06.08.2016 |

Tiedän ettei kenelläkään muulla ole samoja fiiliksiä mutta kirjoitan silti. Mummoksi on vielä pitkä matka kun ainokainen on pieni koululainen. Jotenkin tämä 40v-50v väli on naiselle vaikea kun silloin viedään lisääntyminen naiselta pois. Onkohan yhdelläkään samoja fiiliksiä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa olla lähes nelikymppinen jolla ei edes lapsia ole.

Vierailija
2/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, olen onnellinen että tuo aika on ohi. En muutenkaan oikein välitä vauvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi meillekin vielä toinen lapsi mahtunut, mutta taisi jäädä haaveeksi. No, yksi lapsi 42 -vuotiaana sentään saatiin. Onko sulla ap vaihdevuosioireita jo?

Vierailija
4/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen parasta aikaa. Saa keskittyä täysin itseensä, kun lapset kasvavat ja lähtevät maailmalle.

Vierailija
5/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen niin tyytyväinen, että raskaus ja vauva-aika on elämässäni ohi, enkä ole vasta kuin 31 v. En ikinä enää jaksa sitä rumbaa.

Vierailija
6/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi meillekin vielä toinen lapsi mahtunut, mutta taisi jäädä haaveeksi. No, yksi lapsi 42 -vuotiaana sentään saatiin. Onko sulla ap vaihdevuosioireita jo?

Ei ole.

Vierailija
7/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan haluaisi enään alusta yli 40v

Vierailija
8/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla kolmekymppinen, jonka ei tarvitse enää ikinä olla raskaana. "Saa naisen hehkumaan" ja paskanmarjat. Ihan kamalaa aikaa, vaikka lapsi on toki ihana, onneksi, koska ainoaksi jää. Sterilisaatio <3

Vierailija
9/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen parasta aikaa. Saa keskittyä täysin itseensä, kun lapset kasvavat ja lähtevät maailmalle.

Onpa itsekästä.

Vierailija
10/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa itsekästä.

Millä tavalla itsekästä?

Vierailija
11/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa itsekästä.

Minun mielestäsi itsekästä on taas se, että tekee lapsia tähän maailmaan.

Vierailija
12/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hauska olla reippaasti yli nelikymppinen, joka ei vauvoja enää saa. Luojan kiitos! Mulla on yli 20 v ollut kokoajan joku vahdittava helmoissa ja nyt se on ohi. Juuri puhuttiin mökillä miehen kanssa kuknka kivaa on. Ei tarvitse vahtia, että joku juoksee järveen, putoaa kalliolta ta särkee itsensä liiterissä. Voi olla ihan aikuisten aikataululla, syödä, nukkua, herätä ja vaikka kekkuloida hiprakassa silloin kun huvittaa. Voi lähteä baariin tai tansseihin ilman lapsenlikan järjestämistä. Tai ihan mitä nyt huvittaa.

Vierailija
13/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa itsekästä.

Kyllä se itsekkyys on yleensä ihan ansaittua. Joskus elämässään pitää saada ollakin. Kohta on kumminkin omat vanhemmat ja lastenlapset houdettavana. Ja kopulta ehkä puolisokin kaipaa apua.

Vierailija
14/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa itsekästä.

Millä tavalla itsekästä?

No mieti nyt, miten suhtauduttaisiin, jos lapseton sanoisi samalla lailla.

Vierailija
15/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa olla kaksikymppinen, joka ei tule koskaan vauvoja saamaan.

Vierailija
16/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, tämän palstan mukaan naisen hedelmällinen aika on yhtä pitkä kuin miehilläkin. Voit siis saada lapsia vielä 70-vuotiaanakin! Et taida oikein tietää ja tuntea omaa kehoasi?

Vierailija
17/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä kaikilla yli nelikymppisillä on lapset jo aikuisia. Fiilis on eri kun lapsi on pieni ja itse on yli nelikymppinen. Silloin tulee vielä mietittyä voisiko viime tipassa tehdä sisaruksen.

Vierailija
18/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hauska olla reippaasti yli nelikymppinen, joka ei vauvoja enää saa. Luojan kiitos! Mulla on yli 20 v ollut kokoajan joku vahdittava helmoissa ja nyt se on ohi. Juuri puhuttiin mökillä miehen kanssa kuknka kivaa on. Ei tarvitse vahtia, että joku juoksee järveen, putoaa kalliolta ta särkee itsensä liiterissä. Voi olla ihan aikuisten aikataululla, syödä, nukkua, herätä ja vaikka kekkuloida hiprakassa silloin kun huvittaa. Voi lähteä baariin tai tansseihin ilman lapsenlikan järjestämistä. Tai ihan mitä nyt huvittaa.

Onpas sulla säälittävät huvitukset.

Vierailija
19/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nuorin kymmenen ja vanhin 26..enkä todellakaan tahtoisi tähän rumbaan enää vauvaa. Ikää minulla 47. 

Onneksi ikää on ja muutenkin lapsen saanti mahdotonta, joten ei tarvitse edes miettiä, hankkisiko tähän uuteen parisuhteeseen lapsen. Voi ottaa rennosti ja todeta, että tämä on kahden aikuisen liitto, minun lapsillani ryyditettynä. Miehelle tämä järjestely tuntuu riittävän..ihanaa..

Vierailija
20/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 40. Lapset 5- ja 7-v. Vielä kerkeis yhden. ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän