Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka voi juoda maitoa?? Se maistuu vain oksettavalta!!!!

Vierailija
06.08.2016 |

En kestä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Lopetin päiväkodissa maidon juomisen pahan maun vuoksi.

Vierailija
2/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten juoma on vesi. Mielellään kivennäisvesi omassa tapauksessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä! En eläisi ilman maitoa.

Vierailija
4/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on kyllä parempaa hampaille kuin kivennäisvesi.

Vierailija
5/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siis siis siis siis siis siis siis!

Vierailija
6/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito menee kahvissa, mutta kaikista maitotuotteista jää paha maku suuhun ja hengitys alkaa haista. En tykkää :s

Vierailija
7/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maito on kyllä parempaa hampaille kuin kivennäisvesi.

Miten niin?

Vierailija
8/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maito menee kahvissa, mutta kaikista maitotuotteista jää paha maku suuhun ja hengitys alkaa haista. En tykkää :s

Mämpidän maidosta ja maitotuotteista, mutta se on kyllä totta, että niistä voi alkaa henki haista. :/

Vierailija
9/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon jääkylmää rasvatonta maitoa litran päivässä, koska pidän siitä. Olen juonut lapsesta saakka. Saa nähdä iskeekö osteoporoosi kuuskybäsenä kuten työkavereilla. N40

Vierailija
10/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon jääkylmää rasvatonta maitoa litran päivässä, koska pidän siitä. Olen juonut lapsesta saakka. Saa nähdä iskeekö osteoporoosi kuuskybäsenä kuten työkavereilla. N40

No, maidon juonti ei ehkäise osteoporoosia.

Vierailija
11/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. En ole koskaan tykännyt maidosta, en edes lapsena, mutta juokoot ne, joille maistuu :)

Vierailija
12/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka aikuinen jaksaa olla kestämättä muiden tottumuksia? Varmaan myös toteat kuuluvan yökyökyök -toteamuksen aina kun näet jonkun juovan maitoa? Pöyristyt varmaan kaikesta muustakin minkä joku tekee eri tavalla kuin sä?

Vierailija
13/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli laktoosi-intoleranssi ja huushollin yksinkertaistamiseksi minäkin lakkasin sitä käyttämästä. Nykyään maito herättää vain vastenmielisyyttä.

Vierailija
14/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä maito kotitekoisen pizzan kanssa on ahhhh niin hyvää!

Vierailija
15/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, maidon juonti ei ehkäise osteoporoosia.

D-vitamiini ja kalsium ehkäisevät osteoporoosia.

Vierailija
16/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi kysyä kahvista (tuoksuu kyllä hyvälle mutta katkeran makuista), alkoholijuomista (haisevat nekin, joko imelälle tai muuten vain pahalle, mausta nyt puhumattakaan), teestä (tanniinit värjää hampaita), urheilujuomista (kalliita ja saman vaikutuksen saa aikaan sekä maidolla että kaakaolla), energiajuomista (äklömakeita, piristyksen saa vaikka siitä teestä), vihermehuista (terveellisiä ja haiseekin siltä...), tai ihan mistä juomasta nyt vaan.

Jokin taaplaa tyylillään. Suomalaiset kuitenkin pääasiassa ovat tottuneet maitoa juomaan ja D-vitamiinin kannalta se on hyvä. Se että tietyissä maissa ei juoda maitoa, ei johdu sen epäterveellisyydestä vaan laktoosi-intoleranssin yleisyydestä ko maassa. Vaikka itse en kahvia juo, en minä silti paasaa että miten se on pahasta (liiallinen kofeiini, jos juo paljon, mutta aikuiset päättää itse ja tietää rajansa). Miksi ap kuvittelee että hänellä on oikeus moiseen?

Ps. Ap taitaakin olla maitoteollisuudessa mukana, koska suomalaisena (?) tietää varmasti että jos suomalaisille sanoo että jokin on "pahasta" suomalainen hankkii sitä niin paljon kuin voi. Muistakaa kieltolaki ;)

Vierailija
17/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut maitoa, koska minulla oli lapsena maitoallergia. Sitten kun olisin saanut juoda maitoa, en pitänyt siitä. Itse asiassa inhoan maitoa, en vain makua, vaan myös sen koostumusta, tuntumaa suussa.

Siksi mulla onkin vahvat luut. Vastoin yleistä käsitystä ja Valion propagandaa, maito ei vahvista luustoa, vaikkka kalsiumia sisältääkin.

Vierailija
18/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin, mutta en juurikaan varsinaisesti juo maitoa. Kahviin laitan ja muroihin/puuroon/vehnäbrikettin/jne. Piimää juon jonkin verran, lasillisen päivässä ehkä.

Vierailija
19/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka ihmettelee toisten juomatottumuksia, siis juohan jotkut pullotolkulla oluttakin eikä siitä siis ole näkynyt vastaavia ihmettelyjä? Siis.

En juo itse maitoa ja kahviinkin laitan mieluummin kookosmaitoa, mutta menee maitokahvikin enempää ihmettelemättä alas. Lasten mielestä maito maistuu yleensä hyvältä, vaikka ei sekään kaikkiin lapsiin päde. Onneksi nykyisin ei pakoteta juomaan maitoa edes päiväkodeissa, jos lapset eivät sitä halua.

Vierailija
20/44 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia juon, ja sitä en "pysty" juomaan ilman maitoa/kermaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme