Mitä sinulla on sellaista mitä arvelet ettei ihan kaikilla ole?
Minulla on tyhjää kaappitilaa vaikka kuinka paljon.
Kommentit (182)
Karavaanareiden yksinumeroinen jäsennumero :)
Valokuvausstudio kotona. Enkä kuvaa työkseni.
Omanlaiseni hammaskartta ja sormenjäljet.
Olen 27 v ja takana 0 seurustelusuhdetta. Lähin seurustelua muistuttava asia mitä mulla on koskaan ollut, on pari kuukautta kestänyt panosuhde miehen kanssa.
Auringonkukka-aidanne näkösuojana pihan reunalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pääkallo
Nuo maksaa monta sataa. Itse hommasin ok-näköisen jäljitelmän kuudella kympillä.
Isoäitini viisi vuotiaana saama lasten posliininen kuppi. Iältään nyt 106 vuotta.
Sydämen vajaatoiminta, munuaisten vajaatoiminta, diabetes, astma ja verenpainetauti. Välillä paha migreeni.
Minulla ei ole nimikaimaa, itseasiassa koko maailmassa. Esim. monilla Suomessa hienonkuuloisilla nimillä on Suomen ulkopuolella useitakin kaimoja, mutta jostain syystä en ole vielä tavannut toista samannimistä. On meitä varmaan muitakin kaimattomia, mutta aika yleistä on, että ainakin yksi samanniminen jostain päin löytyy.
Fasaaneja "lemmikkinä", ei siis mitään tuotantoeläimiä.
Allergiaa aiheuttamaton kissa (muille kissoille olen todella allerginen), "tuplakyynärpää" eli hiukan ylikasvanut kyynärluu jolloin kyynärpään kohdalla näkyy kaksi kovaa kohtaa, huomattavasti eteenpäin työntyvä vatsa joka ei vaikuta itsetuntooni mitenkään, kotonani äänitysstudio sekä isoisoisäni myyrännahkalakki 1800-luvun lopulta.
- Kristallipallo. Siis ihan oikeaa vuorikristallia, ei lasia. Nyrkin kokoinen, maksoi aikoinaan 80€, ostin joko Unio Mysticasta tai Era Novasta, siis siitä mikä on lähempänä Erottajaa Helsingissä. Toimivuus testaamatta.
- 6- ja 8-lehtiset apilat. Molemmat löydetty Norjasta samalta pysähdyspaikalta.
- Final Fantasy VII: Advent Children -figuuri Cloud motskarinsa kanssa. Samasta sarjasta löytyy myös: Sephiroth, Cloud (FFVII), Cloud (Crisis Core) ja Zack
Asunnon seinät täynnä öljyvärimaalauksia ja grafiikanlehtiä, fossiileja ja varasto sotilaallisessa järjestyksessä.