Palstailevat teinit: miksi olette täällä?
Kertokaa. En ymmärrä mitä saatte irti tästä palstasta.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kelakorttityyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihteen takia.
Huomasitko tuon "Mies, kumman ottaisit vaimoksesi, Kelakorttityypin vai N17 135 kg:n?" ketjun?
En huomannut, ja harvoin avaankaan itseäni koskevia keskusteluja, ellei minulle olla esitetty otsikossa kysymystä.
En koe olevani niin kiinnostava aihe, että minusta pitäisi tehdä täysin turhanpäiväisiä aloituksia.
Entä tämän:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2622209/mika_ihmeen_virtual_friendship_n…Joo, mutta en kommentoinut, sillä en tykkää nostaa itseäni koskevia, täysin irrevelantteja keskusteluja.
Miten nuo kaksi keskustelua ovat mielestäsi irrelevantteja?
Koska en ymmärrä mitä saavutatte jauhamalla minusta. En ole enää samanlainen kuin 12-13-vuotiaana (jolloin tein jatkuvasti itsestäni keskusteluja, tyyliin "Kysy 12-vuotiaalta!"), jolloin minä itse oli elämäni keskipiste (aika narsistinen esiteini kun tarkemmin miettii). Nykyään luen täältä mielummin muunlaisia keskusteluja, kuin itseäni koskevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee mielikuva vähän sosiaalisesti syrjäytyneestä nuoresta, jolla ei ole ystäviä. Nytkin kaunis kesäilta ja voisi olla kavereiden kanssa harrastuksissa, mutta sen sijaan tappaa aikaa täällä palstalla.
Kävin juuri ulkona ystävän kanssa. Sitten tulin kotiin rentoutumaan ja avasin AV:n. Tämä on kivan aktiivinen keskustelupalsta.
T. Tyttö 16 v.
Minäkin teen yleensä näin. Nyt pariin päivään en ole kyllä jaksanut tehdä kauheasti mitään seurustelusuhteen päättymisen jälkeen (ei mikään teinisuhde niin tärkeä ole, mutta samalla meni koko kaverisuhdekin).
Mäki teen yleensä noin. Ku on sopiva hetki et ei oo parempakaa tekemistä, oon AV:lla. Tää on välil hauskaa ajankuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihteen takia.
Huomasitko tuon "Mies, kumman ottaisit vaimoksesi, Kelakorttityypin vai N17 135 kg:n?" ketjun?
En huomannut, ja harvoin avaankaan itseäni koskevia keskusteluja, ellei minulle olla esitetty otsikossa kysymystä.
En koe olevani niin kiinnostava aihe, että minusta pitäisi tehdä täysin turhanpäiväisiä aloituksia.
Entä tämän:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2622209/mika_ihmeen_virtual_friendship_n…Joo, mutta en kommentoinut, sillä en tykkää nostaa itseäni koskevia, täysin irrevelantteja keskusteluja.
Koska en ymmärrä mitä saavutatte jauhamalla minusta. En ole enää samanlainen kuin 12-13-vuotiaana (jolloin tein jatkuvasti itsestäni keskusteluja, tyyliin "Kysy 12-vuotiaalta!"), jolloin minä itse oli elämäni keskipiste (aika narsistinen esiteini kun tarkemmin miettii). Nykyään luen täältä mielummin muunlaisia keskusteluja, kuin itseäni koskevia.
Kumma et tänä kesänä just meist kahest on alettu tekee alotuksii ja usei sillee et molemmat mainitaa samas alotukses...
Esim noi linkatut, toi vaimogallup on aik läppä mut semi outo, mistähä joku tohonki saanu idean 😂 ja toi virtual friendship -juttu, miks joku on peppukipee siit et me viestitellää tääl toisillemme.. Mitä se haittaa muka? O_o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee mielikuva vähän sosiaalisesti syrjäytyneestä nuoresta, jolla ei ole ystäviä. Nytkin kaunis kesäilta ja voisi olla kavereiden kanssa harrastuksissa, mutta sen sijaan tappaa aikaa täällä palstalla.
Kävin juuri ulkona ystävän kanssa. Sitten tulin kotiin rentoutumaan ja avasin AV:n. Tämä on kivan aktiivinen keskustelupalsta.
T. Tyttö 16 v.
Minäkin teen yleensä näin. Nyt pariin päivään en ole kyllä jaksanut tehdä kauheasti mitään seurustelusuhteen päättymisen jälkeen (ei mikään teinisuhde niin tärkeä ole, mutta samalla meni koko kaverisuhdekin).
Muuten Kelakorttityyppi, haluaisin olla ystäväsi. :D vaikutat mahtavalta. Mutta jo juttujesi seuraaminen on mielenkiintoista.
T. Edellinen
N16 kirjoitti:
Tylsää ja viihdettä saa. Etsin myös laihdutusvinkkejä.
100 % varma laihdustusvinkki: syö vähemmän kuin kulutat.
Koska tää on parasta viihdettä 24/7.
Demissä ei oo ollu pitkään aikaan mitään kiinnostavaa.
19v tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että jos ei ole kavereiden kanssa 24/7 niin on syrjäytynyt?
Tunnen itse aika harvoja nuoria jotka tekevät noin. Ei sitä koko ajan jaksa olla menossa kavereiden kanssa.
Pointti on se, että lapset ja nuoret yleensä hakeutuvat vapaa-ajalla omiin vertaisryhmiinsä. Vieraiden aikuisten seuraan (ja ehkä aikuisten palstallekin) hakeutuvat lapset ja nuoret yleensä joko
a) kärsivät suunnattomasta aikuisennälästä ja/tai
b) eivät saa muodostettua vertaissuhteita ikäisiinsä.
Molemmissa tapauksissa on toki hyvä, että sitä "ihmisnälkää" saa edes jollain tavalla tyydytettyä. Muistat ehkä omastakin alakoulusta lapsen tai pari, jotka kavereiden kanssa leikkimisen sijaan hakeutuivat välituntivalvojien seuraan? Vähän samaa ilmiötä ajattelisin täälläkin olevan.
Käyn toisella (harrastukseen liittyvällä) keskustelupalstalla, ja siellä kaikki muut ovat aikuisia - paitsi yksi 12-vuotias tyttö. Hänellä ei ole yhtään ystävää ja häntä kiusataan koulussa, ja tuo aikuisten keskustelupalsta on hänelle tärkeä paikka tulla kuulluksi.
Miksei nuoret saisi käydä täällä? Enhän minäkään kai ikäni puolesta kuulu vauvapalstastalle? Eli jos kaikki " kuulumattomat" poistetaan täältä, niin aika tylsäähän täällä olisi.
t : Mamma 50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tyttö 16 v.
Muuten Kelakorttityyppi, haluaisin olla ystäväsi. :D vaikutat mahtavalta. Mutta jo juttujesi seuraaminen on mielenkiintoista.
T. Edellinen
Oi kiitos! Minäkin haluaisin olla ystäväsi :)
Joo Kelis oot AV:n paras ja mä kans haluisin olla sun ystävä :)
Koska flirttistoorissa ei jutella paljoa. Siel on aika tylsii keskustelu aiheita eikä siellä saa kirjoitella vapaasti.
Ja ei, en ole syrjäytynyt. Asun niin kaukana ystävistäni niin ei nähdä jokapäivä.
Täällä on myös niin kylmä ja sateinen sää joten ei viitti mennä ulos.
N17 135 kg kirjoitti:
Joo Kelis oot AV:n paras ja mä kans haluisin olla sun ystävä :)
Oi kiitti ja sama sulle :)
Mä taas mietin miks se Nosferatu pyörii täällä. :D
Mitä joku gootti muka saa av palstalta irti vai onko täällä vain mainostamassa itseään. XD
Ja te teinit voisitte pysyä siellä demissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihteen takia.
Entä tämän:
Miksi ihmiset harrastaa täällä anonyymisti rekisteröityjen käyttäjien nettikiusaamista? Hel-nycin, Kelakorttityypin, sun muiden? Mitä sairasta tyydytystä siitä saatte? Ällöttävää. :(
Kiusaamista vihaava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihteen takia.
Entä tämän:
Miksi ihmiset harrastaa täällä anonyymisti rekisteröityjen käyttäjien nettikiusaamista? Hel-nycin, Kelakorttityypin, sun muiden? Mitä sairasta tyydytystä siitä saatte? Ällöttävää. :(
Olen kanssasi samaa mieltä. Heti muistaa että ollaan Suomessa kun täällä ollaan niin kateellisia ja kitkeriä muita kohtaan. Välillä tulee niin paha mieli muiden puolesta. Olenkohan vähän liian herkkä tälle palstalle...
Vierailija kirjoitti:
Miksei nuoret saisi käydä täällä? Enhän minäkään kai ikäni puolesta kuulu vauvapalstastalle? Eli jos kaikki " kuulumattomat" poistetaan täältä, niin aika tylsäähän täällä olisi.
t : Mamma 50v.
Ei kai täällä ole kukaan ollut vaatimassa riittävää alaikärajaa palstalle? Kysymyshän oli siitä, mikä tuo lapsen tai nuoren aikuisten palstalle (sen sijaan, että viihtyisi paremmin jollain lukuisista omanikäisille suunnatuista somekanavista).
Siks, koska tää on yleinen keskustwlupalsta, eikä täällä ole ikärajoitusta. Tääl saa olla perjaattees minkä ikäne vaan, kunhan on lukenut keskustelujen säännöt, jne.
Samaa vois kysyä, että miks te aikuiset olette täällä palstailemassa?
Et en tiiä, et mitä itye saat irti tästä palstasta.
T. 13v tyttö, joka on kohta 14v!
Ai että jos ei ole kavereiden kanssa 24/7 niin on syrjäytynyt?
Tunnen itse aika harvoja nuoria jotka tekevät noin. Ei sitä koko ajan jaksa olla menossa kavereiden kanssa.