Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdäänpä välillä kiitä anoppiasi ketju

Vierailija
05.08.2016 |

Täällä aina haukutaan ja valitetaan anopeista, niin ajattelin, että voitaisiin välillä kiittää anoppeja jostain.

Minä olen kiitollinen omalleni imetykseen saamastani tuesta ja rohkaisusta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuoli. Kiitos.

Vierailija
2/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on aivan ihana ja voisi minun puolestani muuttaa meille asumaan. :D Joskus on kylässä kuukaudenkin verran (asuu toisella puolella Suomea),ja on jotenkin tyhjä olo aina kun hän lähtee. Ei ole koskaan ärsyttänyt tai ollut hermot kireänä hänen seurassaan, vaikka epäsosiaalinen olenkin, ja esimerkiksi parhaan ystäväni seura on välillä hyvin uuvuttavaa. Kiitos anoppi että olet samanlainen rauhallinen omissa oloissa viihtyvä kotimöllykkä kuin minä ja ihana poikasikin. :) Kiitos niistä mukavista illoista kun ollaan juotu viiniä ja naurettu paljon. Kiitos että kasvatit pojastasi hienon miehen ja kiitos että olemassa. <3 Ja kiitos että leivot maailman parasta pullaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kuoli. Kiitos.

Tästä voisin minäkin kiittää, jos näin joskus tapahtuisi, vaikka ex-anopillekin. 

Vierailija
5/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos anoppi, että teet elämästäni helvettiä ja olet kaikinpuolin vaikea ihminen sekä tunget nokkasi joka vitun asiaan. Olen niin kiitollinen, ettet koskaan voi tajuta milloin menet asioihin sekaantumisessa liian pitkälle ja ymmärrät senkin, että koitan olla paras puoliso pojallesi, jossa riittää työtä, koska olet hänestä tuollaisen vässykän passaamisellasi tehnyt. Lapsemmekin olet hyvää vauhtia hyysäämässä ja hemmottelemassa pilalle, joten kiitti vaan siitäki. Ja lopuksi kiitän, ettet koskaan voi olla arvostelematta toimintamallejani ja olet olevinasi niin ystävällinen ja täydellinen ihminen.

Vierailija
6/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on yksi ihanimmista ihmisistä mitä tiedän. On aina ollut valmis auttamaan, ei tunkeudu mutta osaa sanoa mielipiteensä kysyttäessä ja kysymättäkin nätisti. 

Tekee kaikkensa, että lastensa perheillä meitä miniöitä ja vävyjä myöten kaikki olisi hyvin.

Ottaa lapsenlapsiaan (ei ihan pieniä kuitenkaan) yökylään/lomailemaan koska vaan.

Anoppini on minulle monessa mielessä läheisempi kuin oma äitini, rakastan häntä ja tämän oon hänelle sanonutkin. 

Ja toisinpäinkin toimii, autan anoppiani kaikessa missä voin. Olen valmis matkustamaan nämä sadat kilometrit ainoastaan viikkosiivoukseen tai puuntekoon kun tarvis.

Soitellaan 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
7/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taivaaseen ex-anoppi. Oli meillä omat vaikeudet, mutta olisi silti ollut vielä mukava tavata. Ehkä joskus!

Vierailija
8/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka emme tule anopin kanssa toimeen niin kiitos kun hoidit lapsiamme. Nyt en enää sinulle heitä hoitoon anna.

Vierailija
9/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että joit kaljaa hoitaessasi kälyn lapsia. Niin koitin sit itse vältellä sua.

Vierailija
10/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketjut pitää pilata!

Vierailija
11/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini on paras. Lähtökohtamme ei ollut paras mahdollinen, mutta annoit minulle mahdollisuuden. Minä kiitän siitä. En ole ollut aina hyvä miniä. Aikaa on kulunut ja huomaan, että olen osa toista sukua. Aikojen kuluessa anopista on tullut ystäväni vaikka ikäeroa meillä on noin 30 vuotta.

Lapset tykkäävät anopista. Autat heitä tarvittaessa. Päiväkodissa ole kuuluisuus, sillä kenelläkään ei ole samanlaista anoppia. Jopa hoitajat tuntevat sinut nimeltäsi.

Lapset tulevat luoksesi mielellään vaikka kuri on kovempi kuin kotona.

Kiitos anoppi, että olet olemassa.

Vierailija
12/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ex-anoppi kun ostat lapselle toivomiaan syntymäpäivä- ja joululahjoja. Siitä on meille iso taloudellinen apu. Iso kiitos!

Kiitos uudelle anopille että olet äidin korvike minulle ja mummon korvike lapselleni. Olet lämmin ja hyvä ihminen. Kiitos että olet olemassa!

Vierailija
13/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanalle anopilleni. Erityisesti siitä miten saat hieman laiskan pulskeaan mieheeni vauhtia aina vierailuillasi ja miten ihanan huomioon ottavainen ja innokas lapsenhoitoapu oletkaan, silti mitään liian tunkeilematta. Pojantyttäresi rakastaa sinua ihan mahdottomasti ja olet miniällesi todella tärkeä. Näemme turhan harvoin, mutta aina jutellessamme tuntuu kuin ei olisi oltu muualla kauaakaan.

Vierailija
14/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on ihana! Meidän reissujen aikana on huolehtinut meidän kissoista. Lähettää meidän kissoille myös oman joulukortin ja tuo niille aina tuliaisia omilta matkoiltaan :D

On kutonut mulle lukuisat villasukat ja lapaset, korjannut takkien vetoketjuja ja paikannut vaatteisiin tulleita reikiä. Kutsuu aina viikonloppuisin syömään ja kun oltiin miehen kanssa molemmat talvella kipeinä, kantoi kaupasta ruokaa ja nenäliinoja.

On yksinkertaisesti vain ihana! Ja on kasvattanut mulle ihan  mahtavan miehen!

Vierailija
15/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla naimisissa, mutta miehen äiti on aivan ihana! Todella lempeä ja vieraanvarainen ihminen, avulias eikä koskaan puhu toisista pahaa selän takana. Liiankin kiltti joskus. Ei puutu liikaa asioihimme, mutta antaa kyllä tarvittaessa hyviä näkökulmia. Jos joskus hommaamme lapsia, niin on varmasti aivan unelmamummi, kuten kyllä omakin äitini on. Harmi vaan että vauvakuumetta ei näy, ei kuulu.

Vierailija
16/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli oikeasti ihana anoppi. Häntä on ollut monesti ikävä. Liian aikaisin poistui keskuudestamme.

Vierailija
17/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille kiitos, että synnytti mieheni. Muusta sitä akkaa ei sitten tarvitsekaan kiittää.

Vierailija
18/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset anopille kun ymmärtää vihdoin jättää meidät rauhaan.

Vierailija
19/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ex-anopille siitä että otti nuoren tytön hyvin vastaan ja oli kuin äiti minullekin monta vuotta. Kiitos myös siitä että vaikka nykyään välit lasten isään ovat täysin poikki (elämänhallinta todella hukassa) niin hänen äitinsä muistaa meidät aina, pyytää kylään ja soittelee ja ottaa aina niin lämpimästi vastaan että se on niinkuin kotiinsa menisi. 

Vierailija
20/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset anopille sinne jonnekin, pilven reunalle. Olen surullinen, että aikasi täällä loppui kesken, olit hyväsydämisin ja välittävin ihminen, jonka olen saanut tuntea, erinomaisen mukava anoppi. Olisi ollut mukavaa, jos olisit saanut vielä elää, ja olisit voinut nähdä toisenkin lapsemme syntymän, lapsenlapset kun olivat sinulle hyvin rakkaita kaikki. Toivon että näet tämän tulevan pienokaisenkin sieltä jostain, ja vielä joku päivä tavataan. On ikävä, muistelemme sinua lämmöllä <3