Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies häpeää niin paljon lihavuuttani ettei voi kävellä kaupassa ostoskärryn vieressä.

Vierailija
05.08.2016 |

Ei vaan juoksee ympäri kauppaa ettei vaan kukaan tajua että olemme aviopari. Ja kyllä olen miljoona kertaa laihdutellut mutta paino on aina tullut takaisin. Ero vai lihavuusleikkaus?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapamuutos, totaalinen 😄

Pystyt siihen :D

Vierailija
2/33 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapamuutos JA ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Inhoan pariskuntia, jotka täyttävät koko käytävän, koska toisen täytyy kävellä kärryjen vieressä ja toisen lykkiä niitä laiskasti.

Vierailija
4/33 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapamuutos JA ero.

Yhteisten lastemme vuoksi en ole eronnut vaikka  tilanne on mennyt erikoiseksi.

Vierailija
5/33 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten et, luultavasti et.

Lihoat vaan lisää.

Vierailija
6/33 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käytös tuntuu julmalta,mutta jos tässä olisi osapuolet toistepäin,niin tiedän mitä mammat huutaisivat:pakota se mies laihtumaan tai jätä se sika.Sivuhuomautus.olen nainen.

Vierailija
7/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuusleikkaus ei ole mikään poppakonsti kuten luullaan! Painosta riippuen menee vähintään vuosi ennen kuin alkaa olemaan lähellä normaalipainoa.  Ainoa vaihtoehto on elämäntapamuutos.

Ymmärrän miestäsi, ihan sama onko kyse miehestä vai naisesta - et ole enää se sama nainen keneen hän rakastui. Miehet on visuaalisia joten ei voi itselleen mitään vaikka sisimmässään rakastaakin edelleen.

Vierailija
8/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla myös mustasukkainen, mun mies käyttäytyi kauppamatkoilla juuri noin. 

(mun ulkonäössä ei ole hävettävää)

Vierailija
9/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene miehen kanssa kauppaan. En ymmärrä pariskuntia tai jopa perheitä, joiden kaikkien aika menee ihan hukkaan jossakin ruokakaupassa. Meillä lähinnä minä käyn kaupassa ja ehkä otan jonkun lapsista mukaan, jos joku haluaa. Miestä en kauppaan tarvitse, vaan hän voi käyttää aikansa johonkin muuhun hyödylliseen tai sitten hyödyttömään, ihan sama. Ei meillä ruokakaupassa käynti ole mikään pakollinen yhteinen tapahtuma ja ajanviete, vaan reippaasti tehtävä asia. En tarvitse miestäni vaikka pyykkien kuivumaan laittamiseen ja mies ei minua tarvitse siihen myöskään, jos sitä tekee.

Mutta sinulle ap, syö vähemmän ja liiku enemmän. Päästä se mies yksin kauppaan ja mene sinä sillä aikaa vaikka lenkille. Olisi miehestäkin varmaan mukavaa olla joskus ylpeä vaimostaan eikä aina hävetä tämän lyllertämistä ja triplaleukoja. Lapsille olisi myös hyvä esimerkki, jos olisit edes suurinpiirtein tavallisen kokoinen ja urheilisit.

Vierailija
10/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies häpeää puolisoaan? Ei ainakaan välittävä ja kiintynyt...

Ota asia puheeksi miehen kanssa ja kerro kuinka se loukkaa.

Vierailija
11/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu. laihduta ihan itsesikin takia. Ei siihen leikkausta tarvita. Maalaisjärkeä korkeintaan, kai sulla edes sitä on?

Vierailija
12/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin tikissä, jopa puolitutut miehet tuli mieluusti kaupassa juttusille. Kyllä saattaa olla perää ap:n jutuissa.

Vierailija
13/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sun mitat on?

Vierailija
14/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti läski av-ämmä!

Vierailija
15/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lihava olet? Suuri ylipaino ei tietenkään ole viehättävää. Parinvalinnassa ulkonäkö on miehille läges tärkein valintatekijä, ei tietenkään kaikille, mutta jos miehesi kuuluu näihin, niin mihinpä se ulkonäön arvostus katoaisi.

Mutta laihduttaminen palauttaa miehen rinnallesi.

Vierailija
16/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että miehesi käyttäytyy noin siksi, että olet lihava? Jospa hänen tyylinsä käydä ostoksilla on vain tuollainen poukkoilu :) Toiset eivät osta rationaalisesti järjestyksessä, vaan hakevat aina sen tuotteen, joka kulloinkin sattuu tulemaan mieleen.

Vierailija
17/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sanonut lihavuudestasi? Onko se varmasti syynä miehen kauppatyyliin vai onko ajatus omasta päästäsi lähtöisin? Lihavuus aiheuttaa alemmuudentuntoa ja se taas ties mitä kuvitelmia.

Vierailija
18/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerykset täällä huutelee, ja toiset moiset pitää peukkua.

Vierailija
19/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitattu kilpirauhasarvot?

Lisäksi mies vaikuttaa henkisesti väkivaltaiselta ja suorastaan törkeältä. Ei voi hävetä ja halveksia ihmistä, jota rakastaa, hän ei aidosti välitä susta. ehkä laihtuisit ihan itsestään ilman häntä. Huono itsetunto lihottaa.

Kun mun mies alkoi painostaa laihduttamaan, mä lihoin! Aloin hoitaa masentuneisuuttani ja kelpaamatonta oloa salasyömällä. Kun tein selksi, etten enää hyväksy mollausta ja aloin valmistautua eroon ja elää omilla ehdoillani ja hyväksyä itseni (vaati itseapukirjoja ja paljon työtä itseni kanssa että aloin pitää itsestäni), niin aloinyhtäkkiä syödä normaalisti ja laihduin.

Vierailija
20/33 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä miksi käyttäytyy noin. Jos todella häpeää sinua, silloin kyllä miehessä on vika.

Hänhän on kumppaninsa valinnut, sekä myös sen ettei ole ottanut eroa vaan edelleen elää kanssasi painostasi huolimatta.

Miten parin tuntuemattoman kaupassakävijän mielipide on miehelle tärkeämpi kuin se, että hän loukkaa  hänen itse valitsemaansa elämänkumppaniaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi