Kerrankin kun olisi syytä juhlia miehen kanssa
hänellä onkin "poikien ilta". Pitäisikö lähteä jonnekin yksin bilettämään ja panna kännykkä kiinni? Ottaa niin päähän kun hänellä on aina jotain menoa ja sitten kun itse haluaisin lähteä ulos on hänellä jokin erityinen, kaverista johtuva syy, tehdä jotain muuta. Raivostuttavaa. En tee tuolla ääliöllä enää mitään. Jonkun ääliökaverin menot menevät MUN edelle!
Kommentit (4)
Joku tietysti ihmettelee eikö minulla ole ystäviä. Ei pahemmin kyllä ole, muutama löytyy. Väsyttää ja raivostuttaa vaan taas niin, että olen surkeaa seuraa. Enkä haluaisi vetää alkoholia, mutta tämä raivo taas varmaan vaatii sitä.
Lupasin kyllä jo hänelle, että menee kohta vaihtoon. Siitäkös säikähti. Mitäs kuvittelee olevansa jotain mokoma pöljä. Anteeksi sanankäyttöni, mutta olen loppu tähän jatkuvaan pahaan oloon. Aina pitää tuottaa pettymys. Nuo ovat kaikki samanlaisia.
Onhan tuo kurjaa, jos kaverit menevät aina kumppanin edelle. En tykkäisi. Ehkä kertoo siitäkin, että ette suhtaudu samalla tavalla suhteeseenne ja sen merkitykseen.
Mitä juhlan aihetta teillä olisi? Mene sinäkin jonnekin ja tee jotain kivaa, oli se sitten leffakäynti tai terassille meno, älä jää kotiin mököttämään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo kurjaa, jos kaverit menevät aina kumppanin edelle. En tykkäisi. Ehkä kertoo siitäkin, että ette suhtaudu samalla tavalla suhteeseenne ja sen merkitykseen.
Mitä juhlan aihetta teillä olisi? Mene sinäkin jonnekin ja tee jotain kivaa, oli se sitten leffakäynti tai terassille meno, älä jää kotiin mököttämään.
Lähden (sen ainoan) kaverin kanssa baanalle enkä vastaa tämän itseään parempana pitävän pellen viesteihin ja soittoihin. Vieköön typerän turpansa muualle.
Valitse seuraavaksi mies jolla ei ole kavereita ja ongelma on ratkaistu.