Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies luulee omistavansa mut

Vierailija
05.08.2016 |

Mentiin naimisiin vuosi sitten ja mies ihan oikeasti luulee omistavansa mut. On ihan suoraa sanonut, että olen hänen.

Jos joku kysyy multa jotain, mies vastaa puolestani. Sanoo myös puolestani "x ei ota lisää kahvia". Olen raskaana ja mies kyttää jatkuvasti mitä syön. Antaa juoda kupin kahvia päivässä. Sanoo, että lihotan lapsemme kun söin karkkia... Ei anna pyöräillä töihin, eikä ratsastaa (en ole pudonnut tai kaatunut vuosiin).

On todella herrasmies muuten siis. Kysyy aina onko kaikki ok yms. Silti tuntuu niin vanhanaikaiselta....

Miten sanoisin hänelle hienovaraisesti? Loukkaantuu tosi herkästi, kun ei kuulemma ikinä tarkoita pahaa...
Ap

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni oli yhtä ärsyttävä vaimolleen, kun tämä oli raskaana. Tuleva isyys suomensi aivot. Menee ohi.

Vierailija
2/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni oli yhtä ärsyttävä vaimolleen, kun tämä oli raskaana. Tuleva isyys suomensi aivot. Menee ohi.

Mistä kielestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä olet vain hänen lapsensa käärepaperi.

Vierailija
4/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ratsastuksesta samaa mieltä. Tuttuni kävi esteratsastus tunneilla. Ja kun hän tuli raskaaksi, niin ohjaaja ilmoitti että en voi sinua estää ratsastamasta. Mutta raskauden aikana en sinua valmenna. Koska vaikka olisit kuinka hyvä ratsastaja, niin et koskaan tiedä jos hevonen pelästyy kunnolla jotain, ja heittää sinut selästä

Vierailija
5/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hypi esteitä, vaan kouluratsastan. Ei mitään kiitolaukkaa metsässä tms.

Toivottavasti menee ohi. Hänellä on muutenkin tosi ruusuinen kuva kaikesta..

Ap

Vierailija
6/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Mies oikeasti ajattelee, että avioliitto ja vauva-aika olisi jotenkin elämän onnellisinta aikaa.. Voihan se olla, mutta en jotenkaan usko, kun aina varoitellaan ekasta vauvavuodesta. Tästä kun sanon, niin mies vaan sanoo, että stressaan turhaan ja stressi tarttuu vauvaan 😩 Ehkä olen vähän mustasukkainen vauvalle, kun todella tuntuu, että raskaus menee ihan kaiken edelle.

Olen vasta puolessavälissä..

Ap

Vierailija
7/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut tulee ratsastamisesta. Ihan sama, menetkö esteitä, koulua, vai köpötteletkö verkkaista käyntiä pitkin kenttää - hevoset ovat arvaamattomia aina, eikä koskaan voi ennustaa, mistä ne pillastuvat ja heittävät sinut selästä. Hevonen on kautta aikojen ollut saaliseläin, pakoviettiä et saa millään koulutettua pois.

Vierailija
8/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis en tosiaan ratsasta enkä pyöräile, koska mies ei ikinä antaisi anteeksi jos jotain sattuisi.

Äiti ja siskoni ovat tehneet aivan kaikkea raskauksiensa läp, niin ehkä olen sitten oppinut väärän mallin.. Sisko myös söi kaikkea mitä halusi ja kahvia kului molemmilla paljon.

Mieheni mielestä he ovat vain liian itsekeskeisiä luopuakseen mistään..

Toisaalta tuntuu, että hänen mielestään minun pitäisi luopua kaikesta.

Ap

Vierailija
9/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava mies. Tuollainen ylihysteerinen asenne ärsyttäisi minua todella paljon.

Toisaalta lapsi on hänenkin, joten mielestäni ei ole liikaa pyydetty jos toivoisi sinun rajoittavan kahvinjuontia pariin kuppiin päivässä ja lopettamaan ratsastuksen raskauden ajaksi.

Ja minustakin on itsekästä jos syö ja juo ja tekee mitä huvittaa raskauden aikana. Olen itsekin raskauden puolivälissä, en kyttää onko kaikki maitotuotteet pastöroituja ja kotimaisia jne, syön ravintoloissa ja urheilen (lenkkeilen, pyöräilen, treenaan akrobatiaa) mutta kyllähän sitä pitää oikeasti miettiä ensisijaisesti vauvan hyvinvointia.

Mutta jos miehesi kontrolloi sinua ja määräilee, niin ei kyllä ole hyvä juttu.

Vierailija
10/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toisen puolesta vastaaminen ei kyllä mene raskausajan piikkiin. Tuo on pelkkää kontrollointia ja ärsyttävää. Kun miehesi on vastauksensa antanut, sano sinä omasi ihan joka kerta sen jälkeen.

Vierailija
11/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahasti siltä että olet miehelle  vauvankantoteline.:(

Raskaus ei ole tila jossa naisen älyn taso jotenkin  mystisesti laskee joten mies koittaa toimillaan tehdä susta vajaavaltaisen. Parin vuoden kuluttua olet täällä valittamassa että miehes ei anna sun palata töihin ellet nyt pidä puoliasi.

Vierailija
12/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just toi! En halua kirjoittaa tänne parin vuoden päästä mitään ruikutusta, kuinka minua ei "päästetä" töihin. Kaikki mies ei anna sitä tätä- aloitukset on mielestäni kamalaa kuraa. Ja nyt tuntuu siltä, että siihen suuntaan ollaan menossa.

Mies on kyllä akateeminen ja ns. sivistynyt, mutta äärimmäisen rasittava. Ei hänestä siis mitään vaimonhakkaaja tule koskaan, mutta olen kyllä huomannut hänessä tiettyjä juttuja, kuinka hän haluaisi minun olevan. Jotenkin ihailee sellaista äärimmäistä naisellisuutta ,vaikkei itse edusta mitään luolamiestä.

Sitten jos poikkean hänen toiveistaan se on toki draaman paikka. En myöskään pidä hänen tavataan arvostella sukulaisiani. Varsinkaan niin, että hän tekisi tätä joskus lapsemme kuullen. Tuntuu, että hänen ideaali tapansa elää on ainoa oikea, ja vaikka se olisi minulle ok, en silti kestä itsensä nostamista jalustalle 😩

Vierailija
13/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän naimisiin meno tarkoittaa. Naisesta tulee miehen omaisuutta. Siksi en mene ikinä naimisiin.

Vierailija
14/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varuillasi, jos mies haluaa "omistaa" sinut. Ketään ei voi omistaa, ei ole terve ajatusmalli.

Itse en sietäisi tuollaista puolesta vastaamista lainkaan!

Vierailija
15/15 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mies huolissaan vauvasta. Tälläisen kuvan itse sain tuosta tekstistä. En tiedä mitä kofeiini tekee sikiölle, mutta päihde kuin päihde. Pitää se tupakointikin lopettaa raskauden ajaksi vaikka olisi ennen ties kuinka kessutar. Jos mies taas ennen raskauttakin käyttäytyi noin niin vähän harmi. Varsinkin jos hän tekee sinun puolestasi päätöksiä jotka eivät hänelle suoranaisesti kuulu.