Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää minua leikkikalunaan

Vierailija
05.08.2016 |

Hän käyttää niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa... Tuosta fyysisestä ei kuitenkaan jää kuin muutama mustelma. Hän pitää minusta lujaa kiinni ja pakottaa minut tekemään asioita joita en halua, mutta olen liian heikko tehdäkseni mitään. Hän lyttää minut sanoillaan alas ja käyttäytyy todella ilkeästi minua kohtaan.

Miten pääsen eroon hänestä? Olen monesti yrittänyt, mutta aina hän luikertelee takaisin ja satutan itseni taas pahasti. Joka kerta tilanne vain pahenee. Inhoan itseäni nykyisin ja saatan olla raskaana kaiken lisäksi, koska hän yrittää saada väkisin aina enkä käytä pillereitä edes... En tiedä miksi lankean tuohon ansaan aina ja miksi edes haluan enää olla yhteydessä häneen. Kai ajattelen hänen muuttuvan vielä.

Kommentit (5)

Vierailija
2/5 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta paikkakuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän noi asiat on? Mistä jää mustelmia? Huoh. Tee abortti.

Vierailija
4/5 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän käyttää niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa... Tuosta fyysisestä ei kuitenkaan jää kuin muutama mustelma. Hän pitää minusta lujaa kiinni ja pakottaa minut tekemään asioita joita en halua, mutta olen liian heikko tehdäkseni mitään. Hän lyttää minut sanoillaan alas ja käyttäytyy todella ilkeästi minua kohtaan.

Miten pääsen eroon hänestä? Olen monesti yrittänyt, mutta aina hän luikertelee takaisin ja satutan itseni taas pahasti. Joka kerta tilanne vain pahenee. Inhoan itseäni nykyisin ja saatan olla raskaana kaiken lisäksi, koska hän yrittää saada väkisin aina enkä käytä pillereitä edes... En tiedä miksi lankean tuohon ansaan aina ja miksi edes haluan enää olla yhteydessä häneen. Kai ajattelen hänen muuttuvan vielä.

1. Raskaustesti.  (Jos plussaa, abortoi koska muuten et pääse ikinä eroon miehestä.)

2: Jämäkkä ilmoitus miehelle että kiellät häntä ottamasta yhteyttä (tallenna viesti) tai teet poliisille ilmon vainoamisesta ja pyydät lähkieltoa kun todisteita viestinnästä kiellon jälkeen on tarpeeksi.

3. Puhno vaihtoon ja salaiseksi. Somen kautta et ole yhteydessä ja jos on FB-kaverisi niin laitat banniin.

Sun on pysyttävä lujana ja jämäkkänä. Muuten tuo ei toimi. Käy vaikka juttelemassa jonkun ammatti-ihmisen kanssa tuosta suhteesta missä sinua on kohdeltu väärin.

Vierailija
5/5 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten lemppaa ja siirtyy nuorempaan, kunkyllästyy ja rupsahdat. Ja mitäs sulle sitten jää, kun jännämies has left the building? Liuta mukuloita, joiden yh olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan