Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa :( Ystävistä ja heidän miehistään asiaa...

Vierailija
05.08.2016 |

Olin eilen ja tänään todella hyvien ystävieni kanssa kahvilla vajaa 2h. Molempina päivinä siis eri ystävä.
Molempien miehet soittivat/tekstasivat sinä aikana ja kysyivät koska vaimo tulee kotiin.
MItä ihmettä?
Miksi se vaimon pitää olla sen miehen kanssa 24/7? Ja ovatko nämä miehet niin mustasukkaisia, että pitää ottaa yhteyttä juuri silloin, kun me vietämme aikaa keskenämme? Olin tämän toisen tavannut viimeksi viikkoja sitten. Tämä toisen mies soittaa AINA, kun olemme vaimon kanssa kahvilla tms. Molempien miehillä nyt kesäloma...
Jäi vähän kurja olo. En viitsinyt mainita tällä kertaa asiasta, mutta taidan seuraavaksi sanoa jtn.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tuttua tosin miehen vaimo soittelee ja tekstaa alvariinsa.. Niin rakastuneita vielä...

Vierailija
2/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa mä jaksan ihmetellä kerta toisensa jälkeen yhdessäystäväpariskunnassa. He voivat pohtia vartin sitä että mitä syödään tai mies voi antaa määräyksiä mitä pitää tuoda joka sit sotkee ystävän jamun suunnitelmat. Sairasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tä? Soittivat kerran kysyäkseen missä vaimo ja milloin tulee kotiin. Aika perus, kyllä mäkin miehelle soittaisin jos en tietäisi missä on ja haluaisin vähän päivää suunnitella. Vai soittivatko monta kertaa? Provohan tämä on....

Vierailija
4/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko a) olet sinkku ja katellinen miehistä tai b) harmistunut koska oma mies ei viestiä laita

:D

Vierailija
5/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tä? Soittivat kerran kysyäkseen missä vaimo ja milloin tulee kotiin. Aika perus, kyllä mäkin miehelle soittaisin jos en tietäisi missä on ja haluaisin vähän päivää suunnitella. Vai soittivatko monta kertaa? Provohan tämä on....

Miehet siis tiesivät kyllä missä ja kenen kanssa ovat. 

ap

Vierailija
6/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat niin läheisriippuvaisia.

Vierailija
7/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä ärsyttävää, paitsi jos ystäväsi eivät olleet yhtään kertoneet milloin tulevat takaisin, niin sitten ymmärrän.

Vierailija
8/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heillä lapsia? Voi liittyä joihinkin hoitojärjestelyihin ehkäpä. Tai siihen, että minelta ruoka pitää olla valmiina.

Tai sitten mies haluaa katsella aikuisviihdettä kotona ja varmistaa, ettei rouva ilmesty paikalle sopimattomana hetkenä. Tai ehkä ukko tupakoi salaa. Noita varmistuspuheluitahan harrastettiin aina teineinä vanhemmille.

Sekin voi olla, että jotkut vaan kyttää toistensa menemisiä noin tarkkaan. Tai tuore pariskunta vaan ei voi olla toisistaan erossa. Tässä tuskin siitä kuitenkaan kyse, jos jo naimisissakin ovat.

Vierailija
9/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa jos mieheni kysyy monelta tulen kotiin. Hän saattaa ajatella vaikka sitä,että saunotaanko tai syödäänkö yhdessä. Ihan normaalia että perheissä suunnitellaan yhdessä menoja. Jos en vastaa tai en tiedä niin ei se miestäni haittaa. Hän tekee sitten vain suunnitelman ottamatta minun aikataulujani huomioon.

Vierailija
10/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän lisää.

Puhelu 1 (vaimo lähtenyt muutama tunti sitten ilmoittamatta):

"Moi! Oletko milloin tulossa kotiin?"

"Moi! Olen kahvilla ja tulen muutaman tunnin päästä."

"Ok. Moi!"

"Moi!"

Tuo ei varmaan haittaa?

Puhelu 2 (vaimo kertonut lähtevänsä sinun kanssa kahville):

"Moi! Mulla on hirveä ikävä!"

"Moi! Niin mullakin!"

... ½h lepertelyä puhelimessa...

Tuo varmaan haittaa?

Vierailija
11/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihaprovo. Eiköhän Suomessa ole enemmän miehiä, jotka eivät edes pääse omia juttujaan toteuttamaan, kiitos pirttihirmujen.

Vierailija
12/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies?

Vierailija
13/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ???? Miksi nyt niin haittaa jos kertaalleen soitetaan? Se vienee maksimissaan 1-2 minuuttia jos sitäkään.

Vierailija
14/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kyselee aina klo 18 aikaan kestääkö kauan. Meillä lapset 1.5 ja 3 ja häneltä loppuu energia. Se on ärsyttävää!! Pääsen 16 töistä ja harvoin kavereita näen..

Seurusteluaikana kyseli pari vuotta ikävissään. Kun oli yksi lapsi sain olla rauhassa.

Vierailija
15/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni mies soittaa myös lähes joka kerta mutta puhelu kestää jotain 20 sekuntia, tuskin sitäkään, ja siinä on aina jokin käytännön infoaminen kyseessä. Mies ilmoittaa esim. lähtevänsä käymään kaverillaan, jotta vaimo ei ihmettelisi kotiin tullessaan. Tai sitten mies kysyy, että joko hän laittaa saunan lämpiämään vai vasta tunnin kuluttua. Tai hän on ruokakaupassa ja tiedustelee, muistaako vaimo mikä asia se oli, mikä piti muistaa ostaa. Ystäväni puhelu ei todellakaan kestä kuin pienen hetken eikä se meidän juttelutuokiotamme häiritse millään tavalla.

Mielestäni tuo on täysin normaalia kommunikointia parisuhteessa.

Vierailija
16/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissaan jatkuvasti kiinni olevat parit on kyllä vähän rasittavia.

Jo yhden päivän aikana täytyy soitella turhia puheluita ja joskus joku kauempaa tullut ystävä on soitellut päivittäin miehensä kanssa, kun on on ollut jopa neljä yötä poissa.

Ei siinä nyt varsinaisesti mitään pahaa ole, mutta olisihan se mukava olla rauhassa kahdestaan eikä niin, että toiselle soittelee turhia puheluita ihminen, jota hän näkee normaalisti päivittäin.

Ehkä tuo vaan tuntuu omituiselta ja siihen kiinnittää erityisesti huomiota, koska ei itsellä ole tarvetta olla päivittäin tekemisissä eikä ole tottunut sellaiseen.

Vierailija
17/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei välttämättä ole kyse omistushalusta tai parisuhteen dynamiikasta. Mielestäni kännyköiden myötä tapa, jolla asioita hoidetaan, on muuttunut. Enää ei tehdä tarkkoja suunnitelmia tai jätetä lappua pöydälle, kun lähdetään jonnekin. Näissä mainitsemissasi tapauksissa on voinut olla niin, että ystäväsi on huikannut ovelta, että moikka, mä meen nyt, soitellaan myöhemmin, että monelta tuun. "Ennen vanhaan" olisi lähtiessä ilmoitettu tarkka aika ja pidetty siitä kiinni.

Vierailija
18/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mustasukkaisia miehiä, vahtivat ettei vaimo ole vain kenenkään miehen kanssa tekemisissä.

Vierailija
19/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet pärjää yksin kotona :D tuohan on vasta vähän jos soittaa kerran perään :D

Vierailija
20/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään voi tietää, että mistä juuri näiden ihmisten kohdalla on kyse. Sen vaan olen huomannut omassa kaveripiirissäni, että vaikka naiset pääsevät ja voivat lähteä kaiken maailman naisteniltoihin, kahvilaan ja kylpyläreissuille ihan siinä missä miehetkin, niin tasa-arvo ei silti useinkaan toteudu ihan täysin varsinkaan niiden kohdalla, joilla on lapsia. Miehet saattavat lähettää ääniviesteinä lapsen itkua ja raportoida nukkumaanmenon vaikeudesta tai vaipan sisällöstä. Tuskin he sitä pahalla tekevät, mutta joku siinä vaan on.

Luulen, että tuohon ei auta mikään muu kuin se, että naiset alkaisivat tehdä samaa. Ehkä silmät aukenisivat sille kuinka ärsyttävää se voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi