Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun joka aamu herättämään mieheni töihin

sariem_
05.08.2016 |

Kesälomat ohi ja arki edessä. Olin jo ehtinyt unohtamaan miten turhauttavaa on joka ikinen aamu herätellä aikuista miestä töihin! Ihan kuin olisi joku teinipoika, jota pitää väen vängällä saada hereille ja lähtemään liikkeelle! Ikää kuitenkin 41 eli omatoimisuutta pitäisi löytyä ihan itsestään.

Tänä aamuna homma alkaa jo vituttamaan, kun viidentenä aamuna sama juttu, mies koisii vaikka töiden alkuun 35 min. Odotan kauhulla oman lomani päättymistä maanantaiaamuna kun lapsetkin pitäisi saada hoitoon. Menee hermo jo etukäteen, jos homma on samanlaista kun koko kevään, että saan ihan rauhassa itsekseni laittaa itseni ja lapset tarhakuntoon ja mies nukkuu viime minuuteille. En ole vielä uskaltanut jättää nukkumaan, sitten myöhästyisi töistä ja se harvemmin on työsuhdetta edistävä asia.

Miten teillä muilla aamut sujuu? Onko teidän työssäkäyvät miehet oma-aloitteisia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat pilailla. Ei kai kukaan aikuista miestä tuolla tavalla passaa? Mun mies saisi nukkua ihan niin kauan kuin huvittaa, itsepähän kärsii seuraukset.

Vierailija
2/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tosissasi?Anna ukon nukkua pommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan rasittavaa. Mies on varmaan tottunut tuohon niin että luottaa sinuun eikä sitten osaa ajatella muita vaihtoehtoja eikä sitä, miten herättely stressaa sua.

Puhu sille illalla, että et aio enää herätellä sitä. Että nyt loppu! Ja sitten pidät lupauksesi. Jos ja kun miehesi myöhästyy töistä ja JOS kehtaa alkaa sinulle valittamaan siitä niin sanot vain, että "sanoin sinulle etten enää herättele ja pysyn kannassani"

Kyllä se siitä!

Vierailija
4/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän koko perheen iltarutiinit katsoa uusiksi? Koko perhe nukkumaan ajoissa, jotta mies saisi riittävän pitkät yöunet?

Vierailija
5/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään 05.30 ja olen jo ehtinyt olla töissä vähän aikaa kun mieheni vasta heräilee omiin duuniinsa. Ei siis todellakaan tarvitse herätellä, kummankaan..

Vierailija
6/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän koko perheen iltarutiinit katsoa uusiksi? Koko perhe nukkumaan ajoissa, jotta mies saisi riittävän pitkät yöunet?

Mies huolehtikoon itsestään, käsittämätöntä että edes mietit tällaista kun vika on yksin ja ainoastaan yhdessä perheenjäsenessä ei tarvitse kaikkien rutiineja sen vuoksi muuttaa!

Vierailija
7/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerran jälkeen oppii.

Vierailija
8/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meillä aika ajoin sama homma. Ottaa päähän kun itse olen tosi herkkäuninen ja nyt kesälomalla. Miehellä siis herätyskello aamulla soimassa hirveällä äänellä, painaa vaan torkkua jatkuvasti ts. minä herään, mies ei ennenkuin "potkin" hänet hereille. Ja itse olen herännyt jo siihen ekaan puhelimen räminään.

Vierailija
9/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat pilailla. Ei kai kukaan aikuista miestä tuolla tavalla passaa? Mun mies saisi nukkua ihan niin kauan kuin huvittaa, itsepähän kärsii seuraukset.

Itse? Nukkuu pommiin, nukkuu useesti pommiin, saa varoituksen, saa kenkää, viimeistään yt-neuvotteluissa. Jää työttömäksi, palkkatulot loppuu, asuntolainaa ei pysty maksamaan, koti on myytävä, muutettava johonkin vuokralähiöön... Itse vain kärsii?

Vierailija
10/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omalta ukolta kun on mun seurassa. tuohan on tommosta toisen varaan laskemista, todella rasittavaa ja stressaavaa!

Vierailija
11/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees niin teen. Loppuu ne herättelemiset vaikka saisi sitten varoituksia tai irtisanomisen. En passaa, mutta ahdistaa ainoastaan se, että potkujen tullessa joutuisin yksin maksamaan perheen kuluja. Vaikka kuinka hyvä ja varma virka lainopillisella alalla, siltikään yksin minun palkka yllä mahdottomiin. Elämä on niin hvetin kallista, että työpaikkaa pitäisi jokajannun älytä vaalia jos ja kun sellainen on! Pelkkään talolainan lyhennykseen menee valtava siivu kuukausibudjetista.

Hah, ja pitäisi herra vielä nukuttaa iltaisin oikeaan aikaan?! Me muut menemme nukkumaan ajoissa, pikkulapset viimeistään 19.30 ja minä itse arki-iltoina viimeistään 22.00. Mies jää roikkumaan telkkarin ääreen tms.

Ap

Vierailija
12/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse? Nukkuu pommiin, nukkuu useesti pommiin, saa varoituksen, saa kenkää, viimeistään yt-neuvotteluissa. Jää työttömäksi, palkkatulot loppuu, asuntolainaa ei pysty maksamaan, koti on myytävä, muutettava johonkin vuokralähiöön... Itse vain kärsii?

Jos näin käy, niin siinäpähän näkee mikä miehelle on tärkeää ja onko MIES YLIPÄÄTÄÄN! Jestas. Mitä sitten tapahtuu, jos sinä joudut vaikka sairaalaan kahdeksi viikoksi? Eikö se mies silloinkaan kykene edes heräämään itse? Vai pitääkö lasten sitten herätellä isukki töihin, tai anopin?

Mieti nyt vähän .. Tuo on naurettavaa!

Vierailija
13/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muissa asioissa vastuuntunnoton?

Teepä sillee että keskustelet asiasta. Ei tuottane tulosta kun ei ole tähänkään mennessä tuottanut. Kerro kuitenki miljoonannen kerran, kuinka tilanne stressaa sua ja on väärin, että joudut yksin hoitamaan lasten aamutoimet. Sitten sanot, että nyt se loppuu ja miehesi saa kantaa kortensa kekoon. Aamulla heräät ja toimit muuten normaalisti, mutta jätät sekä lapset etä ukon nukkumaan. Toistat tätä kunnes oppii tai saa potkut.

Vierailija
14/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten onnistuis meillä, että mies lusmuilee aamun ja joutuisin yksin huolehtimaan lasten hoitoonlähdöt. Klo 6.30 seisoisin joka aamu sängyn vieressä ja löisin kattilankansia yhteen niin että raikaa.

Vierailija
15/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä nainen ota äidin roolia suhteessa mieheesi.  Aikuinen ihmisen pitää kantaa itse vastuunsa.  Mutta vitsihän tämä aloitus olikin. (Olihan?!?!)

Vierailija
16/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin oman miehen, kun se alkoi menemään tuollaiseksi... Aikuinen ihminen kuitenkin. En to del la kaan ala aikuisen ihmisen äidiksi, joka herättää "teinipoikansa" kouluun/töihin aamuisin.

Vierailija
17/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä haluat tuollaisen "miehen"? Jos mä epäilisin hetkeäkään, että mun mies ja lasten isä päästäisi tahallaan meidän elämän tuollaiseen konkurssiin pelkkien omien aamu-uniensa takia, saisi todellakin pakata laukkunsa saman tien.

Vierailija
18/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi jösses että tuollainen on raivostuttavaa, loukkaavaa ja stressaavaa. Mitä mies on sulle sanonu kun ootte asiasta puhuneet? OLETTEHAN puhuneet?? Jos vastaus on tyyliin "joojoo v...u" niin sanoisin, että mies on oikeesti teini joka on siirtyny miehen kroppaan.. tästä on elokuvakin ;)

Vierailija
19/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leikit miehen äitiä? Miksi uhriudut omasta toiminnastasi?

Vierailija
20/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini hyysää tuolla tavalla miestään ja kotona asuvaa mieheni veljeä, 33-vuotiasta peräkammarin poikaa. Tässä taannoin appiukkoni sanoi, että anoppi on jotenkin väsyneen oloinen. Siltikään ei kaksi aikuista miestä osannu herätä itse, pyykätä tai laittaa ruokaa vaan väsyneen naisen piti tehdä ne. Ja kaks tolloo vaan ihmettelee mikä sillä on kun sitä väsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi