Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä te laihat naiset syötte

Vierailija
04.08.2016 |

Kiinnostaisi kovasti tietää..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaatinlehden

Vierailija
2/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne mitään voi syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

176/54 syön joka päivä ja monta kertaa päivässä ihan mitä mieli tekee. Roskaruokaa ja herkkuja menee paljon. Ei näy missään. Esittäisin vastakysymyksen: miten te saatte itsellenne niitä kiloja niin paljon.? Voisin haluta muutaman mut siitä saa kai vaan uneksia tai joutuu syömään ittensä hengiltä

Vierailija
4/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea. Ei stressiä ruuasta. Kaloreita en laske ja myös herkuttelen usein.

Vierailija
5/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon syöny tänään aamulla 2näkkileipää, päivällä nuudelit, nyt illalla jotain lasten muroja suoraan paketista.

Mun syömiset vaihtelee tosi paljon, mutta aamiaista en jätä syömättä koskaan, en jättänyt edes silloin, kun sairastin anoreksiaa. En voi tehdä yhtään mitään aamulla ennen kuin olen syönyt.

Vierailija
6/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan normaalisti, keskikokoisia annoksia kolme kertaa päivässä + välipaloja. Herkuttelen noin kerran pari viikossa :)

170/52

Vierailija
7/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää laiha syö normi ruokaa joskus enemmän ja vähemmän. Kiloja n 74 kiloa ja pituutta n 168-170. 

Vierailija
8/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä milloinkin. Tärkeintä kuitenkin on, että kaloreita tulee alle 1000 kcal päivässä. Ja ei naposteltavaa. Ikinä. Ruokien välissä ei mitään laiteta suuhun. Kerran viikossa päivä, jolloin kaloreita ei kytätä.

Tässä esimerkki päivän syömisistä:

Aamupala: maitokahvi täysmaitoon, 50 kcal

Lounas: salaatti, jossa esim. kanaa tai juustoa tms., 300 kcal

Välipala: maitokahvi, 50 kcal

Päivällinen: kanawokkia 300-400 kcal

Iltapala: maitorahkaa ja vaikkapa leipä 200-300 kcal

Vierailija
9/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista ruokaa. Jotenkin niin typeriä nämä kyselyt, että mitä jonkun kokoinen ihminen syö...

Vierailija
10/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa olen niille aamulla tarjonnut.

Vierailija
11/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa.

Vierailija
12/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

salaatinlehden

Juu, ja se puolitetaan silloin, kun tulee tarve laihduttaa.

Vierailija
13/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämänpäiväinen ruokailuni:

Aamulla kahvi ja iso smoothie (0,4l) jossa mustikkaa, vadelmaa, banaania, luonnonjugurttia ja täysmehua.

Lounaaksi: spagetti bolognese ja porkkana Raaste, juomaksi vettä.

Välipala: Omena ja myöhemmin markkinoilta ostettuja metrilakuja 3kpl.

Iltapäivä kahvi tässä välissä.

Päivällinen: Makaronilaatikko ja salaatti mozzarellalla, juomaksi vettä.

Iltapala: 2 viipaletta tummaa ruisleipää (sitä makeaa) juustolla, tomaateilla ja kurkulla.

Vierailija
14/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttävän salaatinlehtiateriani kera juon pienen lasillisen vettä.

Vierailija
15/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

176/54 syön joka päivä ja monta kertaa päivässä ihan mitä mieli tekee. Roskaruokaa ja herkkuja menee paljon. Ei näy missään. Esittäisin vastakysymyksen: miten te saatte itsellenne niitä kiloja niin paljon.? Voisin haluta muutaman mut siitä saa kai vaan uneksia tai joutuu syömään ittensä hengiltä

omg noi mitat, minun unelmani.... 😍

Vierailija
16/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt Hesen kerrosaterian ja aamupalaksi juustoleivän. En muuta. 166cm/50kg

Vierailija
17/21 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä milloinkin. Tärkeintä kuitenkin on, että kaloreita tulee alle 1000 kcal päivässä. Ja ei naposteltavaa. Ikinä. Ruokien välissä ei mitään laiteta suuhun. Kerran viikossa päivä, jolloin kaloreita ei kytätä.

Tässä esimerkki päivän syömisistä:

Aamupala: maitokahvi täysmaitoon, 50 kcal

Lounas: salaatti, jossa esim. kanaa tai juustoa tms., 300 kcal

Välipala: maitokahvi, 50 kcal

Päivällinen: kanawokkia 300-400 kcal

Iltapala: maitorahkaa ja vaikkapa leipä 200-300 kcal

Eli painat noin 35kg ja olet max 140cm pitkä, jotta katat lepoaineenvaihduntasi alle 1000 kalorilla.

Vierailija
18/21 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää laiha syö normi ruokaa joskus enemmän ja vähemmän. Kiloja n 74 kiloa ja pituutta n 168-170. 

Et ole laiha.

Vierailija
19/21 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N16 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omg noi mitat, minun unelmani.... 😍

En ole ihan yhtä pitkä mutta kun painoin 52 kiloa söin myös mitä vaan. Sitten rakensimme talon ja sen vuoden aikana tuli lihaksia 8 kiloa lisää, ainoa keino millä sain painon nostettua. Varmaan samaan pystyisi salillakin. 50+ tuli vielä pari kiloa ihan ekstraa ja olen nyt normaalipainoinen mutta edelleenkin syön mitä haluan, annoskoot tosin on pieniä.

Vierailija
20/21 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

166cm ja 48kg. Syön vaihtelevasti. Tänään voi mennä vaan 600kcal, jos ei ruoka maita tai en jaksa kokata. Huomenna voin syödä 3000kcal.

Eilen söin aamupalaksi yhden munan munakkaan, lounaaksi jonkun pakastepizzan, välipalaksi banaani, päivälliseksi uunimakkaraa ja ranskalaisia ja iltapalaksi juotavan jogurtin. Eli terveellisyys kaukana :D Mutta meinas päätä särkeä koko päivä, niin ei jaksanut kiinnostaa.

Tänään ajattelin syödä aamupalaksi kahvin maidolla, lounaaksi munakasleipä, päivälliseksi jtn kotiruokaa ja iltapalakin kysymysmerkillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi