Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velkajärjestely vai maailman vanhin ammatti?

Vierailija
04.08.2016 |

Voisin trollina esittää kysymyksen olevani kyseisen kysymyksen äärellä, mutta en sitä tee. Kuvitellaan hypoteettinen tilanne. 30 vee nainen on pahasti velkaantunut. Hänen palkkatulonsa menee elämiseen, eikä velkojen lyhentämiseen jää rahaa. Naisella on 3 vaihtoehtoa:
1. Hakeutua velkajärjestelyyn. Velat leikataan ja tästä aiheutuu vahinkoa velkojille luottotappioina. Kuvitellaan, että yksi velkoja olisi sukulainen, joka on antanut takauksen ja hän takaajana tietysti joutuu maksamaan velan, jos tämän naisen osalta velkaa leikataan.
2. Ryvetä 15 vuotta ulosotossa ja maksaa viivästyskorkoja ja odottaa, että velat vanhenevat.
3. Tehdä sivutyönä maailman vanhinta ammattia ja tienata esim 600 euroa/kk (eli 3 kertaa kuukaudessa) ja maksaa kaikki velat pois noin 3 vuodessa.

Siinäpä teille kysymys. Toivottavasti saadaan hyvää keskustelua aikaiseksi..

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan pistit... Olisin tuon velkajärjestelyn kannalla, mutta ei tuntuisi oikealta kaataa asiaa sukulaisen niskaan. Lopputulos olis varmaan sama tuossa ulosotto vaihtoehdossa, eli sukulainen maksaisi. Harkitsisin tosissani tuota sivutyötä. Onneksi minullakaan ei tällaista ongelmaa ole elämässäni.

Vierailija
2/53 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin tuon sivutyön. Jos olisin itse asiani sössinyt, niin minun velvollisuuteni olisi myös hoitaa ne itse, eikä kaataa muiden niskaan. N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat.

Vierailija
4/53 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsisin tuon sivutyön. Jos olisin itse asiani sössinyt, niin minun velvollisuuteni olisi myös hoitaa ne itse, eikä kaataa muiden niskaan. N28

Komppaan. Itselläni tämä kysymys vaan saattaa oikeasti olla joskus edessä, jos en kohta työllisty. N22

Vierailija
5/53 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy mieluummin vaikka käytettyjä alusvaatteita tai ala dominaksi. Tienaa samalla tavalla, mutta ei tarvitse harrastaa seksiä.

Vierailija
6/53 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivutyö houkuttaisi, mutta empisin koska en tiedä miten osaisin selittää rahat jos/kun pankki kiinnittää huomiota säännöllisiin, huomattaviin käteistalletuksiin. Myös verottaja saattaisi olla yhteydessä, mikäli pankki heille esittäisi epäilyksensä.

Vierailija
7/53 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mun kommentille tulee alapeukkua??? Eikö olis fiksua hoitaa omat sotkunsa, eikä maksattaa muilla??? N28

Vierailija
8/53 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas siinä raffit vaihtoehdot.

Vierailija
9/53 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veloittaisin kyllä huomattavasti enemmän kuin 200€ kerta. Jos joutuisi pakon edessä olemaan makuualustana joillekin lihaville, haiseville, rumille junteille, niin taksa olisi aivan muuta kuin 200 per/akti. Siitä kidutuksesta on veloitettava kunnon taksa.

Vierailija
10/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas siinä raffit vaihtoehdot.

Elämä on... Tietysti joillain on käytettävissän 4 vaihtoehto, eli Ring till pappa... Ap

Vierailija
11/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivutyö houkuttaisi, mutta empisin koska en tiedä miten osaisin selittää rahat jos/kun pankki kiinnittää huomiota säännöllisiin, huomattaviin käteistalletuksiin. Myös verottaja saattaisi olla yhteydessä, mikäli pankki heille esittäisi epäilyksensä.

Pakkoko siellä pankissa on asioida face to face. Palkalla maksat laskut ja velat. Sitten vaan hoidat veroilmoitukset ym. Verottajalle. Muistaakseni jos myynti on vuodessa jotain alle 8.000 niin ei tarvitse maksaa alvia.

Vierailija
12/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivutulosta pitää maksaa veroja,jos jäät kiinni verohallintoon, niin up olet vielä pahemmassa pulassa kuin nyt.

Vierailija
13/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin rahanpesulaki vaatii sen, että sinun pitää kertoa, mistä oley saanut nuo rahat, jotta nd voidaan tallettaa tilillesi. Ja tilille ne ovat saatava, että voit maksaa laskusi.

Vaihtoehto 3 vaatii sitä, että olet sinut itsesi ja seksin kanssa. Sen lisäksi joudut pelkäämään loppuelämäsi, että joku tietää aiheesta ja kertoo eteenpäin.

Mutta itse valitsisin vaihtoehdon1.

Vierailija
14/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki lääkäreiksi pääse. Se on se oikeasti maailman vanhin ammatti kätilön tmv rinnalla. Eli jo siinä AP meni vikaan, eikä aloitusviestissä ole järkeä.

Vierailija
15/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki lääkäreiksi pääse. Se on se oikeasti maailman vanhin ammatti kätilön tmv rinnalla. Eli jo siinä AP meni vikaan, eikä aloitusviestissä ole järkeä.

Nimenomaan. Kätilö on naisen vanhin oikea ammatti.

Ja juu, menisin velkajärjestelyyn, ei edes kävisi mielessä mikään huoraaminen.

N26

Vierailija
16/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä maksaisin laskut ja velat palkkatyöstä ja ostaisin ruokaa jne käteisellä. Tuo 600e n kuitenkin niin pieni summa, että ei aiheuttaisi ongelmia, 6000 e olis jo hankalampi häivyttä.

Vierailija
17/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä maksaisin laskut ja velat palkkatyöstä ja ostaisin ruokaa jne käteisellä. Tuo 600e n kuitenkin niin pieni summa, että ei aiheuttaisi ongelmia, 6000 e olis jo hankalampi häivyttä.

Ja ehdottomasti tekisin lisätienestiä. Kartoittaisin muutkin vaihtoehdot ennen huoraamista, mutta ei sekään poissuljettu olisi JOS olisin noin pahasti mössinyt. 

Vierailija
18/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tai 2. En myisi seksiä mistään hinnasta koskaan. Seksi on kuitenkin elämäni yksi tärkeimmistä asioista, ei olisi syytä elää, jos ei enää voisi nauttia omasta seksuaalisuudestaan. En pystyisi vain antamaan olematta itse kiihottumatta.

Vierailija
19/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 tai 2. En myisi seksiä mistään hinnasta koskaan. Seksi on kuitenkin elämäni yksi tärkeimmistä asioista, ei olisi syytä elää, jos ei enää voisi nauttia omasta seksuaalisuudestaan. En pystyisi vain antamaan olematta itse kiihottumatta.

No onko sinulla kokemusta tai pystytkö mielestäsi muuten samaistumaan siihen tuskaan, jollaista pahat rahavaikeudet aiheuttavat?

Vierailija
20/53 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon 600 euroa tienaa jo puolessa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan