Mikä siinä iPhonessa on niin ylivoimaista?
Kommentit (37)
No en jonottamaan lähtis mitään puhelinta.
Itse ostin 6s, koska mulla oli iPad ja tykkään sen käyttiksestä. Tykkäsin myös puhelimen ulkonäöstä. Tää pysyy mulla nyt niin kauan että menee rikki. Niinku kaikki puhelimet mulla.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käyttöjärjestelmän helppoudesta. Mulla on ollut myös Android-puhelin, ja se oli jotenkin niin sotkuinen ja sekava. iPhone on ulkoasultaan siisti ja todella helppokäyttöinen.
Android sekava ja sotkuinen? XD Kerropa tarkemmin äläkä vain heittele satunnaisia adjektiiveja ilmaan. Minä en näe tässä androidissa tippaakaan sekavuutta tai sotkuisuutta XD
Näin teknologiavastaavan silmin koko Android-alusta on erittäin sotkuinen ja sekava. Käytännössä ainoastaan Googlen omat Nexus-laitteet ovat luotettavasti tuettuja ja päivittyvät tarpeeksi ripeästi nollapäivän aukkojen osalta. Samoin valmistajat tunkevat kaikkea paskaa niihin omiin rommeihinsa.
Mitenköhän minun mielestäni oma Galaxy S5 (Android 6.0:lla) on täysin selkeä sitten.....
(Olen kyllä käyttänyt iphoneakin ja myös windows phonea joten osaan mielestäni vertailla)
Valmistajat ovat vähentämässä omien softiensa määrää, ainakin niitä niitä voi poistaa enemmän halutessaan.
Alissa kirjoitti:
Iphone on parhaimman näköinen. Muulla ei oikeastaan ole väliä, kunhan netti toimii ja se on liittymästä kiinni.
Makuasia. Mielestäni Asus Zenfone Deluxe 3 on ylivoimaisesti hienoimman näköinen älypuhelin.
Mutta mikä on kaunein ja paras mikroaaltouuni/pesukone/kahvinkeitin, miksi tästä ei puhuta? Aikoinaan B&O:n lankapuhelimet olivat hienoimpia mutta ei niistäkään kauheasti väitelty.
Käyttäjä2426 kirjoitti:
Työnantaja "pakottaa" käyttämään iPhonea enkä kovin montaa hyvää puolta löydä verrattuna loppuperheen Samsungiin, Huaweihin, Sonyyn ja Nokiaan.
+ Sovelluskauppa on hyvä ja sovelluksia iLuurille tosi paljon
+ Helppokäyttöinen kun on päässyt sisään sielunelämään- SURKEA akunkesto! Puolen vuoden käytön jälkeen akku aivan kaamea, tyhjenee muutamassa tunnissa
- Ei paikkaa muistikortille, uskomattoman typerää, surkea tallennustila
- Ei kestä lämpötiloja alle +0 eli ei voi käyttää juoksulenkillä tai muutenkaan ulkona talvellaTallennustilaa on juuri sen verran kun ostaessa olet sitä halunut, ja talvella toimii siinä missä muutkin.
Tyttärelläni on iPhone kuutonen jotain, alle vuoden ja talvella aina laavulla jne. purki akun heti. Lainaili kuvien ostoon sitten minun yli neljävuotiasta Samsung galaxy s3 puhelinta.
Ja moni muu on sanonut että surkea on phonen pakkaskestävyys.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2426 kirjoitti:
Työnantaja "pakottaa" käyttämään iPhonea enkä kovin montaa hyvää puolta löydä verrattuna loppuperheen Samsungiin, Huaweihin, Sonyyn ja Nokiaan.
+ Sovelluskauppa on hyvä ja sovelluksia iLuurille tosi paljon
+ Helppokäyttöinen kun on päässyt sisään sielunelämään- SURKEA akunkesto! Puolen vuoden käytön jälkeen akku aivan kaamea, tyhjenee muutamassa tunnissa
- Ei paikkaa muistikortille, uskomattoman typerää, surkea tallennustila
- Ei kestä lämpötiloja alle +0 eli ei voi käyttää juoksulenkillä tai muutenkaan ulkona talvellaTallennustilaa on juuri sen verran kun ostaessa olet sitä halunut, ja talvella toimii siinä missä muutkin.
Tyttärelläni on iPhone kuutonen jotain, alle vuoden ja talvella aina laavulla jne. purki akun heti. Lainaili kuvien ostoon sitten minun yli neljävuotiasta Samsung galaxy s3 puhelinta.
Ja moni muu on sanonut että surkea on phonen pakkaskestävyys.
Puhelimen toimivuus on Applen omistajalle täysin toisarvoinen asia. Tärkeintä on se omenalogo.
Ylivoimaista on ainakin kallis hinta. Parin euron osat, laitteen hinta 800e.
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käyttöjärjestelmän helppoudesta. Mulla on ollut myös Android-puhelin, ja se oli jotenkin niin sotkuinen ja sekava. iPhone on ulkoasultaan siisti ja todella helppokäyttöinen.
Android sekava ja sotkuinen? XD Kerropa tarkemmin äläkä vain heittele satunnaisia adjektiiveja ilmaan. Minä en näe tässä androidissa tippaakaan sekavuutta tai sotkuisuutta XD
Osaamattomalle käyttäjälle android on paketista otettuna yleensä sekava. Käytössä tyyliin kymmenen työpöytää täynnä turhia widgettejä. Toki ne saa nopeasti siivottua, jos osaa, mutta osaamattomalle käyttäjälle tämä varmasti näkyy sekavuutena.
Usein puhelin vaatii myös ylimääräisiä valmistajakohtaisia tilejä, joilla ei tee yhtään mitään.
Minulla on käytössä iphone 5s, mutta pidän kyllä andoidia itselle helpompana, koska käytän paljon googlen appsejä. Ostin tämän vain pienen koon takia.
Ite en koskaan ole käyttänyt iphonea joten en osaa sanoa siitä. Mutta olen käyttänyt samsungin ja applen tabletteja. Ja voin sanoa, että ipadit ovat paljon parempia verrattuna noihin samsungeihin. Mutta joo, en tiedä päteekö sama kännyköihin.
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sekä lenovo moto g 4gen ja iphone 6.
Moto g voittaa iphonen ylivoimaisesti kaikessa, mutta iphone on tyyliini sopiva, ja käytän sitä esimerkiksi tapaamisissa ja juhlissa. Silti suosittelen enemmän moto g:tä tai itseasiassa mitä tahansa järkevän tehoista android luuriaEli sinulla on erikseen joku vitun edustuspuhelin? XDDDDD voi jumalauta :"D
Ja kyssäriin: Joku (ihq julkkis?) jossain aikojen alussa on keksinyt, että JUURI iiluuri on SIIS NIIN PARAS ETTÄ! Idiootit fanilampaat ovat keksineet perässä, että niinpä muuten onkin! Idiootit fanilampaat ovat levittäneet sanomaa eteenpäin ja saaneet farmiinsa lisää, lisää ja lisää lampaita. Todellisuudessa kukaan ei tiedä, mitä vitun siistiä on tietyssä puhelinmerkissä, mutta idioottilammas on idioottilammas myös pääsiäispöydässä, minkäs teet.
T: EI YHTÄKÄÄN VITUN IILUURIA IKINÄ & suklis on YLPEÄ SIITÄ
Oletko puhunut tästä asiasta psykiatrisi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ite en koskaan ole käyttänyt iphonea joten en osaa sanoa siitä. Mutta olen käyttänyt samsungin ja applen tabletteja. Ja voin sanoa, että ipadit ovat paljon parempia verrattuna noihin samsungeihin. Mutta joo, en tiedä päteekö sama kännyköihin.
Ipadissa ei vain superamoled-näyttöä niin kuin Galaxy Tab S2:ssa eli Samsungin huippumallissa. Näytön laatu on ihan ylivertainen ipadiin verrattuna esim. jos katsoo paljon videota tai digikuvia tabilla.
Mitä kertoo iPuhelinten käyttäjien älykkyydestä se, etteivät millään opi käyttämään muita käyttöjärjestelmiä? "Kaikki on niin vaikeaa ja monimutkaista. En osaa, en."
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaamattomalle käyttäjälle android on paketista otettuna yleensä sekava. Käytössä tyyliin kymmenen työpöytää täynnä turhia widgettejä. Toki ne saa nopeasti siivottua, jos osaa, mutta osaamattomalle käyttäjälle tämä varmasti näkyy sekavuutena.
Usein puhelin vaatii myös ylimääräisiä valmistajakohtaisia tilejä, joilla ei tee yhtään mitään.
Minulla on käytössä iphone 5s, mutta pidän kyllä andoidia itselle helpompana, koska käytän paljon googlen appsejä. Ostin tämän vain pienen koon takia.
Samsung vaatii sen yhden samsung-tilin. Tai en ole varma onko tuo edes pakollinen vaatimus mutta itselläni on tuo yksi tili, ei useita valmistajakohtaisia tilejä. Sama Samsung-tili toimii myös televisiossani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samsung vaatii sen yhden samsung-tilin. Tai en ole varma onko tuo edes pakollinen vaatimus mutta itselläni on tuo yksi tili, ei useita valmistajakohtaisia tilejä. Sama Samsung-tili toimii myös televisiossani.
Toimii ilmankin. Pointtina siis, että sonylla tehdään sony tili ja sampalla samppa tili, varmaan muilla valmistajilla sama juttu. Mutta käytännössä ne on ihan turhia, kun kaikki toimii google tilin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Meillä on ollut 3 samsungin tablettia ja 2 ipadia. Kaikki kolme samsungin tablettia ovat alkaneet lagia ihan pirusti vuoden aikana. Yhdestä tabletista on jopa "lähtenyt" värit sen takia, kun vahingossa jätettiin autoon pieneen pakkaseen. Eli kun aukaisee tabletin ni siinä ei ole niitä alkuperäsiä värejä ja se näyttö ihankuin "sihisee". Kestää yhteen sovellukseen meneminen 20-30 sekuntia. Meillä on ollut yksi ipad yli 3 vuotta ja toimii mainiosti. Tulee tosi hyviä kuvia ja johonkin sovellukseen meneminen kestää vain muutama sekunti. Huippu. Toinen ipad on ollut pian puoli vuotta ja sekin toimii todella hyvin. Olen tyytyväinen. En aijo enää tuhlata rahoja samsungin tabletteihin.
Mulla on upouusi Samsung sekä iPhone. Tykkään molemmista, mutta iPhonen käyttöön kuluu vähemmän aikaa.
Yhtään puhelinta en ole ollut jonottamassa - ja samanlailla niitä Galaxyja sun muita muuten jonotetaan kuin iPhonejakin!
Puhelimieni on iPhone koska aikoinani ensimmäinen älypuhelimeni oli juuri iPhone - siskolta saatu 3GS. Sitä kun oppi käyttämään ja tuhlasi muutaman euron appeihin niin ei sitä enää kanattanut/halunnut vaihtaa.
Toisaalta, jos tuo siskoltani saatu puhelin olisi ollut joku Android niin nykyinen puhelimeni luultavammin olisi Android...