Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä iPhonessa on niin ylivoimaista?

Vierailija
04.08.2016 |

Miksi ihmiset ilmeisesti jonottaa kaupan edessä saadakseen sen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonotukseen asti tämä ei ehkä vie, mutta onhan se helppo. Ja kun elämässä on riittävän paljon muuta opeteltavaa, puhelimen helppodesta on valmis maksamaan.

Vierailija
2/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras älypuhelin on tänä syksynä ylivoimaisesti Galaxy Note7. 

Mutta varmaan se Apple on helppo, joskin ominaisuuksiltaan sitten myöskin hyvin rajallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonessa on ylivoimaisesti kallein hinta ominaisuuksiin nähden etenkin.

Vierailija
4/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras älypuhelin on tänä syksynä ylivoimaisesti Galaxy Note7. 

Mutta varmaan se Apple on helppo, joskin ominaisuuksiltaan sitten myöskin hyvin rajallinen.

Epäilemättä, mutta ominaisuuksista on kovin vähän iloa, jos ne on hankalasti asennettavia, käyttöönotettavia ja hallinnoitavia. Mieluummin perusjuttuihinrajautuen, mutta käytössä...

Vierailija
5/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkronointi on iphonessa ihan omaa luokkaansa ja sen takia en ihan helpolla luovu Applen tuotteista.

Vierailija
6/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sekä lenovo moto g 4gen ja iphone 6.

Moto g voittaa iphonen ylivoimaisesti kaikessa, mutta iphone on tyyliini sopiva, ja käytän sitä esimerkiksi tapaamisissa ja juhlissa. Silti suosittelen enemmän moto g:tä tai itseasiassa mitä tahansa järkevän tehoista android luuria

Vierailija
7/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni sekä lenovo moto g 4gen ja iphone 6.

Moto g voittaa iphonen ylivoimaisesti kaikessa, mutta iphone on tyyliini sopiva, ja käytän sitä esimerkiksi tapaamisissa ja juhlissa. Silti suosittelen enemmän moto g:tä tai itseasiassa mitä tahansa järkevän tehoista android luuria

Eli sinulla on erikseen joku vitun edustuspuhelin? XDDDDD voi jumalauta :"D

Ja kyssäriin: Joku (ihq julkkis?) jossain aikojen alussa on keksinyt, että JUURI iiluuri on SIIS NIIN PARAS ETTÄ! Idiootit fanilampaat ovat keksineet perässä, että niinpä muuten onkin! Idiootit fanilampaat ovat levittäneet sanomaa eteenpäin ja saaneet farmiinsa lisää, lisää ja lisää lampaita. Todellisuudessa kukaan ei tiedä, mitä vitun siistiä on tietyssä puhelinmerkissä, mutta idioottilammas on idioottilammas myös pääsiäispöydässä, minkäs teet.

T: EI YHTÄKÄÄN VITUN IILUURIA IKINÄ & suklis on YLPEÄ SIITÄ

Vierailija
8/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käyttöjärjestelmän helppoudesta. Mulla on ollut myös Android-puhelin, ja se oli jotenkin niin sotkuinen ja sekava. iPhone on ulkoasultaan siisti ja todella helppokäyttöinen.

Vierailija
9/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimainen hinta.

Vierailija
10/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee itsevarmempi olo kun otan vessan peilin kautta selfieitä ja tiedän Applen logon tekevän selfiestäni uskottavan perushoroilu otoksen.

Vierailija
11/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, en pidä tätä niinkään ylivoimaisena enkä lähtis jonottamaan julkaisupäivänä uutta luuria :D

Tykkään kuitenkin käyttiksestä ja koko puhelimesta muutenkin, sopii mun tarpeisiin. Hinta kuitenkin on aika naurettava, enkä välttämättä tämän 6s jälkeen uutta osta jos hinnat vaan nousee mutta mitään uusia mullistavia ominaisuuksia ei tule.

Vierailija
12/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, että miksi ihmiset fanittaa applea. Jos ei tekniikan kanssa ammatikseen töitä tekeviä lasketa, niin olen tullut siihen lopputulokseen, että markkinointi ja jenkki-ihannointi on saanut nuorison käyttämäön applea.

Ja siis ammatikseen tietokoneita käyttävät on sanonut, että aplella on parhaimmat kuvankäsittelyohjelmat. Perus toppahousulle sillä tuskin on merkitystä.

Ja käytännössä olen huomannut, että iphonen lataaminen vaikka ravintolassa on hankalaa, kun jenkkifirman ei tarvinnut siirtyä universaaliin laturinjohtoon. Vähän olen ollut vahingoniloinen, kun omenauskolliset eivät olekkaan voineet ladata puhelimiaan, kun pitää olla niin spesiaalia.

Nojoo, entisenä nokiauskollisena olen vain applevastainen. Ja nykyään olen myös nokiavastainen. Tällä hetkellä minulla on samsungin puhelin. Mutta ei tämä ole niin ihmeellinen, ettenkö voisi tarpeen mukaan vaihtaa toiseen valmistajaan. Yleensä olen ostanut sen puhelimen, jota myyjä on minulle suositellut, budjetista riippuen. Jos myyjä suosittelisi minulle budjetin x rajoissa applea tai nokiaa samsungin tai muun sijaan, niin ostaisin sen.

13/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja "pakottaa" käyttämään iPhonea enkä kovin montaa hyvää puolta löydä verrattuna loppuperheen Samsungiin, Huaweihin, Sonyyn ja Nokiaan.

+ Sovelluskauppa on hyvä ja sovelluksia iLuurille tosi paljon

+ Helppokäyttöinen kun on päässyt sisään sielunelämään

- SURKEA akunkesto! Puolen vuoden käytön jälkeen akku aivan kaamea, tyhjenee muutamassa tunnissa

- Ei paikkaa muistikortille, uskomattoman typerää, surkea tallennustila

- Ei kestä lämpötiloja alle +0 eli ei voi käyttää juoksulenkillä tai muutenkaan ulkona talvella

Vierailija
14/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2426 kirjoitti:

Työnantaja "pakottaa" käyttämään iPhonea enkä kovin montaa hyvää puolta löydä verrattuna loppuperheen Samsungiin, Huaweihin, Sonyyn ja Nokiaan.

- SURKEA akunkesto! Puolen vuoden käytön jälkeen akku aivan kaamea, tyhjenee muutamassa tunnissa

- Ei kestä lämpötiloja alle +0 eli ei voi käyttää juoksulenkillä tai muutenkaan ulkona talvella

Tallennustilaa on juuri sen verran kun ostaessa olet sitä halunut, ja talvella toimii siinä missä muutkin.

Vierailija
15/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käyttöjärjestelmän helppoudesta. Mulla on ollut myös Android-puhelin, ja se oli jotenkin niin sotkuinen ja sekava. iPhone on ulkoasultaan siisti ja todella helppokäyttöinen.

Android sekava ja sotkuinen? XD Kerropa tarkemmin äläkä vain heittele satunnaisia adjektiiveja ilmaan. Minä en näe tässä androidissa tippaakaan sekavuutta tai sotkuisuutta XD

Vierailija
16/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffimånsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Android sekava ja sotkuinen? XD Kerropa tarkemmin äläkä vain heittele satunnaisia adjektiiveja ilmaan. Minä en näe tässä androidissa tippaakaan sekavuutta tai sotkuisuutta XD

Näin teknologiavastaavan silmin koko Android-alusta on erittäin sotkuinen ja sekava. Käytännössä ainoastaan Googlen omat Nexus-laitteet ovat luotettavasti tuettuja ja päivittyvät tarpeeksi ripeästi nollapäivän aukkojen osalta. Samoin valmistajat tunkevat kaikkea paskaa niihin omiin rommeihinsa.

17/37 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Käyttäjä2426 kirjoitti:

Tallennustilaa on juuri sen verran kun ostaessa olet sitä halunut, ja talvella toimii siinä missä muutkin.

Mihin tahansa muuhun puhelimeen voin ostaa erikseen muistia lisää niin paljon kuin huvittaa - no eipä tietenkään omenaan, koska... se nyt ei vaan käy.

Toinen lauseesi on täysi vitsi 😂 Perheen 6 puhelimesta iPhone on ainoa, joka sammuu heti kun lämpötila laskee nollaan. Sopinee Kalifornian ilmastoon mutta ei Suomeen ulkoilevalle ihmiselle.

Vierailija
18/37 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2426 kirjoitti:

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Käyttäjä2426 kirjoitti:

Mihin tahansa muuhun puhelimeen voin ostaa erikseen muistia lisää niin paljon kuin huvittaa - no eipä tietenkään omenaan, koska... se nyt ei vaan käy.

Toinen lauseesi on täysi vitsi 😂 Perheen 6 puhelimesta iPhone on ainoa, joka sammuu heti kun lämpötila laskee nollaan. Sopinee Kalifornian ilmastoon mutta ei Suomeen ulkoilevalle ihmiselle.

No et voi jos ei puhelimessa ole muistikorttipaikkaa. Tai jos laitehallinnan profiili estää sen käytön. iPhoneen ostetaan "muistikortti" iCloudista. Ainoa mitä puhelimeen joudut hilloamaan on käytännössä sovellukset, kaiken muun voi pitää pilvessä.

Ja vie se rikkinäinen iPhone huoltoon. Tuskin sinäkään vakavissasi kuvittelet että kukaan Suomen reilusta miljoonasta iPhonen omistajasta ei käytä puhelintaan talvisin.

Vierailija
19/37 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone on parhaimman näköinen. Muulla ei oikeastaan ole väliä, kunhan netti toimii ja se on liittymästä kiinni.

Vierailija
20/37 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ilmeisesti jonottaa kaupan edessä saadakseen sen?

Miksi ihmiset jonottaa muoviämpäreitä tai euron kahvipaketteja???