Etsin suhdetta, jossa imettäisit minua.
Eli siis minulla on "fetissi" imeä naisen tissistä maitoa (ei ole väliä tuleeko, + jos tulee). Iälläsiei myöskään ole väliä.
Olen hyvännäköinen pari kymppinen mies, jolla on talous ja kaikki muukin kunnossa.
Mistä löytäisin sinut?
Kommentit (47)
Haluatko että nainen vaihtaa sinulle myös vaipan? Kuuluu usein tähän fetissiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko että nainen vaihtaa sinulle myös vaipan? Kuuluu usein tähän fetissiin.
En. Vain imettäminen.
mä kirjoitti:
mä kirjoitti:
Pakko kysyä että onko sua imetetty lapsena pitkään? Olitko jo niin vanha imiessäsi äitisi tissiä että sulla on jäänyt siitä muistikuvia? Onko traumoja lapsuusajan imetyksestä?
Jatkan vielä kysymällä että tunsitko itsesi hylätyksi kun äitisi imetti pikkusisarustasi?
Voi helvetten. En edes muista kenenkään imettämistä. OON MIES TYKKÄÄN TISSEISTÄ, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
mä kirjoitti:
Pakko kysyä että onko sua imetetty lapsena pitkään? Olitko jo niin vanha imiessäsi äitisi tissiä että sulla on jäänyt siitä muistikuvia? Onko traumoja lapsuusajan imetyksestä?
Ihan normaalisti. Ei muistikuvii. Ei traumoja. Oon kaikin puolin normaali ja saanut normaalin kasvatuksen. Kaikki ok, 100%. Uskokaa ny :)
En sanonutkaan ettet olisi normaali. Mutta uskon että kaikille fetisseille löytyy jokin selitys, vaikka fetissin omaava henkilö ei aina tiedosta syytä (eikä tarvitsekkaan kun kyse ei ole traumasta)
Ah, rakastan kun mies imee tissejäni. Etenkin nyt kun olen raskaana ja rinnat ovat turvonneet ja herkät.
mä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä kirjoitti:
Ihan normaalisti. Ei muistikuvii. Ei traumoja. Oon kaikin puolin normaali ja saanut normaalin kasvatuksen. Kaikki ok, 100%. Uskokaa ny :)
En sanonutkaan ettet olisi normaali. Mutta uskon että kaikille fetisseille löytyy jokin selitys, vaikka fetissin omaava henkilö ei aina tiedosta syytä (eikä tarvitsekkaan kun kyse ei ole traumasta)
Ei oo mtn syitä. 100%
Mä voisin imettää, varmasti nauttisin siitä.. Imetän siis lastani, mutta voisin imettää miestäkin. Oma mies ei ole kiinnostunut sellaisesta, vaikka pari kertaa onkin kokeillut tuleeko maitoa jos imee.
mä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä kirjoitti:
Älä mieti liikaa. Jos mies tykkää imeä rintaa, niin imekööt.
Ilmoittautukaa nyt joku tuolla pojalle! Olisi kiva seurata tämän tarinan kehittymistä ja tuleeko tulosta!
Mites pojan suu pistää jos alkaa tekeen mieli muutakin kun imeä rintaa . Eikä ole muusta sovittu eikä saa muuta
Vierailija kirjoitti:
Mites pojan suu pistää jos alkaa tekeen mieli muutakin kun imeä rintaa . Eikä ole muusta sovittu eikä saa muuta
Aiemmin olin sanonut, että olen hyvä tyyppi. Eli en ole mikään pakottaja tai väkivaltainen tai mtn muuta. Ihan vaan tälläistä erikoisempaa haen. Voi olla vaikka yli 50v.
t. ap
Hei! Taisit juuri löytää etsimäsi. Miten voidaan edetä?
Huhuu alkup. Miten sinuun saa yhteyden. Olisin kiinnostunut. On kokemusta miehen imettämisestä.
Jotain yht.tietoja niin päästään aloittamaan. Jos alkup. meni pupu pöksyyn, niin nyt on jollakin mahdollisuus kokeilla maitotissien imemistä. 02-alueelta.
Rahoitustarjous kaikkiin ongelmiisi
Annan lainoja kaupallisille ja yksityisille organisaatioille, alkaen
5 000 ja enintään 3 000 000 €. Tarjoan henkilökohtaisia lainoja, velan vakauttamista, riskipääomaa, yrityslainoja, opintolainoja, asuntolainoja tai "lainoja mistä tahansa syystä".
Ota minuun yhteyttä: giuseppe55cantone@gmail.com
jos löytyy imettäjää, niin voi ottaa yhteyttä aikuiseen tissinimijään tissinimija46@protonmail.com
saisimpa tissimaitoa.... naminaminami
Mies Lapista kaipaa kans imettäjää..vanhempi nainen mielellään
Jatkan vielä kysymällä että tunsitko itsesi hylätyksi kun äitisi imetti pikkusisarustasi?