Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin suhdetta, jossa imettäisit minua.

Vierailija
04.08.2016 |

Eli siis minulla on "fetissi" imeä naisen tissistä maitoa (ei ole väliä tuleeko, + jos tulee). Iälläsiei myöskään ole väliä.

Olen hyvännäköinen pari kymppinen mies, jolla on talous ja kaikki muukin kunnossa.

Mistä löytäisin sinut?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kirjoitti:

Pakko kysyä että onko sua imetetty lapsena pitkään? Olitko jo niin vanha imiessäsi äitisi tissiä että sulla on jäänyt siitä muistikuvia? Onko traumoja lapsuusajan imetyksestä?

Jatkan vielä kysymällä että tunsitko itsesi hylätyksi kun äitisi imetti pikkusisarustasi?

Vierailija
22/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko että nainen vaihtaa sinulle myös vaipan? Kuuluu usein tähän fetissiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko että nainen vaihtaa sinulle myös vaipan? Kuuluu usein tähän fetissiin.

En. Vain imettäminen.

Vierailija
24/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kirjoitti:

mä kirjoitti:

Pakko kysyä että onko sua imetetty lapsena pitkään? Olitko jo niin vanha imiessäsi äitisi tissiä että sulla on jäänyt siitä muistikuvia? Onko traumoja lapsuusajan imetyksestä?

Jatkan vielä kysymällä että tunsitko itsesi hylätyksi kun äitisi imetti pikkusisarustasi?

Voi helvetten. En edes muista kenenkään imettämistä. OON MIES TYKKÄÄN TISSEISTÄ, ei muuta.

Vierailija
25/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä kirjoitti:

Ihan normaalisti. Ei muistikuvii. Ei traumoja. Oon kaikin puolin normaali ja saanut normaalin kasvatuksen. Kaikki ok, 100%. Uskokaa ny :)

En sanonutkaan ettet olisi normaali. Mutta uskon että kaikille fetisseille löytyy jokin selitys, vaikka fetissin omaava henkilö ei aina tiedosta syytä (eikä tarvitsekkaan kun kyse ei ole traumasta)

Vierailija
26/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, rakastan kun mies imee tissejäni. Etenkin nyt kun olen raskaana ja rinnat ovat turvonneet ja herkät.

Vierailija
27/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä kirjoitti:

Ihan normaalisti. Ei muistikuvii. Ei traumoja. Oon kaikin puolin normaali ja saanut normaalin kasvatuksen. Kaikki ok, 100%. Uskokaa ny :)

En sanonutkaan ettet olisi normaali. Mutta uskon että kaikille fetisseille löytyy jokin selitys, vaikka fetissin omaava henkilö ei aina tiedosta syytä (eikä tarvitsekkaan kun kyse ei ole traumasta)

Ei oo mtn syitä. 100%

Vierailija
28/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin imettää, varmasti nauttisin siitä.. Imetän siis lastani, mutta voisin imettää miestäkin. Oma mies ei ole kiinnostunut sellaisesta, vaikka pari kertaa onkin kokeillut tuleeko maitoa jos imee.

Vierailija
29/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä kirjoitti:

Älä mieti liikaa. Jos mies tykkää imeä rintaa, niin imekööt.

Vierailija
30/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautukaa nyt joku tuolla pojalle! Olisi kiva seurata tämän tarinan kehittymistä ja tuleeko tulosta!

Vierailija
31/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites pojan suu pistää jos alkaa tekeen mieli muutakin kun imeä rintaa . Eikä ole muusta sovittu eikä saa muuta

Vierailija
32/47 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites pojan suu pistää jos alkaa tekeen mieli muutakin kun imeä rintaa . Eikä ole muusta sovittu eikä saa muuta

Aiemmin olin sanonut, että olen hyvä tyyppi. Eli en ole mikään pakottaja tai väkivaltainen tai mtn muuta. Ihan vaan tälläistä erikoisempaa haen. Voi olla vaikka yli 50v.

t. ap

33/47 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Taisit juuri löytää etsimäsi. Miten voidaan edetä?

Vierailija
34/47 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu alkup. Miten sinuun saa yhteyden. Olisin kiinnostunut. On kokemusta miehen imettämisestä.

Vierailija
35/47 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa asut ap?

Vierailija
36/47 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yht.tietoja niin päästään aloittamaan. Jos alkup. meni pupu pöksyyn, niin nyt on jollakin mahdollisuus kokeilla maitotissien imemistä. 02-alueelta.

Vierailija
37/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoitustarjous kaikkiin ongelmiisi

Annan lainoja kaupallisille ja yksityisille organisaatioille, alkaen

5 000 ja enintään 3 000 000 €. Tarjoan henkilökohtaisia lainoja, velan vakauttamista, riskipääomaa, yrityslainoja, opintolainoja, asuntolainoja tai "lainoja mistä tahansa syystä".

Ota minuun yhteyttä: giuseppe55cantone@gmail.com

Vierailija
38/47 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytyy imettäjää, niin voi ottaa yhteyttä aikuiseen tissinimijään tissinimija46@protonmail.com

Vierailija
39/47 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisimpa tissimaitoa.... naminaminami

Vierailija
40/47 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Lapista kaipaa kans imettäjää..vanhempi nainen mielellään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän