Miksei miehillä ole kortsuja?
Palstalla on tänäänkin keskusteltu sinkkujen seksin saamisesta. Moni on kehottanut hakemaan seksiseuraa baareista. Oma kokemukseni naisena on, että seuraa saa helposti, mutta turvaseksiä ei. Miehet eivät kieltäydy kondomista, mikäli minulla on sellainen mukanani, mutta miksei miehillä ole?!
Minä sentään huolehdin raskaudenehkäisystä, joten tuntuu hullulta että ne kortsutkin pitää hommata.
Kommentit (61)
Jos naisella on menkat tai kortsut ovat päässeet loppumaan niin kerron ystävällisesti naiselle, että hänellä on kolme tyydyttävää reikää. Vaikka yksi olisi pois laskuista niin kaksi on jäljellä.
Jos on isorintainen niin tissienväli on neljäs vaihtoehto.
Vähän mielikuvitusta ja leikkisää luovuutta arvon ladyt
Minä olin villi nuori mies siihen asti kunnes sain huomata että seksitauti on hemmetin vittumainen kokemus, siitä lähtien kumit mukana
Kyllä miehillä kortsut on. Poikaset ja selkärangattomat lierot on sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on menkat tai kortsut ovat päässeet loppumaan niin kerron ystävällisesti naiselle, että hänellä on kolme tyydyttävää reikää. Vaikka yksi olisi pois laskuista niin kaksi on jäljellä.
Jos on isorintainen niin tissienväli on neljäs vaihtoehto.
Vähän mielikuvitusta ja leikkisää luovuutta arvon ladyt
Miten tämä vastasi aloitukseen? Kaikki normaaliälyiset osaavat anatomiaa tuon kolmen reiän ja muiden suhteen, mutta tässä olikin kyse muusta.
Ja sitten nää sama sankarit AV:lla itkee, kun mies ei voi irtisanoutua lapsestaan, vaikuttaa aborttiin ja pitää maksaa elareita. Vitun idiootit.
Sitä niittää, mitä kylvää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt, luulisi sen kumin käyttäjän haluavan itse valita. Pidän viihteellä ollessa aina mukana, ihan sama minkä maineen siitä saa, enemmän se miehen asenteesta kertoo kun minusta. Minä en ainakaan ala pärstäkertoimen perusteella arvioimaan kenenkään sinisilmäisyyttä, seksi- tai kuminkäyttöaktiivisuutta. Jokainen nyt osaa puhua paskaa tarvittaessa, niillä hyväuskoisilla ja olevinaan hyvillä ihmistuntijoilla niitä tauteja kohdalle osuukin enemmän kun kumia käyttävillä. Omille yhdenyön hoidoilleni olen tehnyt selväksi, että se on kumi päälle tai ulos, jos alkavat asiasta mutista. Toistaiseksi ei ole kukaan ovea valinnut. Itse saavat valita käyttävätkö omiaan vai summassa mitä mulla sattuu olemaan, mutta kivalta tuntuu sillon harvoin kun ei tarvitse erikseen pyytää käyttämään.
Huh mikä lortto. Sun kanssa varmasti kumin käyttö varmasti ihan hyvästä.. Jos taas bongaa siveän neidon, joka kerran parissa vuodessa tulee kavereidensa kanssa siiderille ja haluaa lähteä mukaan jatkoille ja tulee hieman narratuksi, niin siinä tuskin kumia tarvitsee käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten nää sama sankarit AV:lla itkee, kun mies ei voi irtisanoutua lapsestaan, vaikuttaa aborttiin ja pitää maksaa elareita. Vitun idiootit.
Sitä niittää, mitä kylvää.
Mistä päättelet, että ne ovat niitä "samoja sankareita"?
Lotossa 7-oikein ennemmin kun saisin seksiä :D
Siksi en kanna kondomeja. Eihän mulla edes seisois minkään one night standin kanssa.
m30v
Miksei naiset kanna käsilaukussaan naisten kortsuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt, luulisi sen kumin käyttäjän haluavan itse valita. Pidän viihteellä ollessa aina mukana, ihan sama minkä maineen siitä saa, enemmän se miehen asenteesta kertoo kun minusta. Minä en ainakaan ala pärstäkertoimen perusteella arvioimaan kenenkään sinisilmäisyyttä, seksi- tai kuminkäyttöaktiivisuutta. Jokainen nyt osaa puhua paskaa tarvittaessa, niillä hyväuskoisilla ja olevinaan hyvillä ihmistuntijoilla niitä tauteja kohdalle osuukin enemmän kun kumia käyttävillä. Omille yhdenyön hoidoilleni olen tehnyt selväksi, että se on kumi päälle tai ulos, jos alkavat asiasta mutista. Toistaiseksi ei ole kukaan ovea valinnut. Itse saavat valita käyttävätkö omiaan vai summassa mitä mulla sattuu olemaan, mutta kivalta tuntuu sillon harvoin kun ei tarvitse erikseen pyytää käyttämään.
Huh mikä lortto. Sun kanssa varmasti kumin käyttö varmasti ihan hyvästä.. Jos taas bongaa siveän neidon, joka kerran parissa vuodessa tulee kavereidensa kanssa siiderille ja haluaa lähteä mukaan jatkoille ja tulee hieman narratuksi, niin siinä tuskin kumia tarvitsee käyttää.
Kukahan narraa ja ketä ;) Et todellakaan voi tietää kenenkään seksikäyttäytymisestä mitään pelkän lyhyen tutustumisen tai ulkonäön/ammatin tms. perusteella.
Minä olen ollut ns. kiltti tyttö, kympin oppilas ja absolutisti, mutta pilde on ollut kovassa käytössä. Miehiin vetoaa naapurintyttömäisyys, joten huvittaa nämä tyypit, jotka kuvittelevat erottavansa siveät ja seksin suhteen vapaamieliset naiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siksi en kanna kondomeja. Eihän mulla edes seisois minkään one night standin kanssa.
m30v
Mmitä? !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan narraa ja ketä ;) Et todellakaan voi tietää kenenkään seksikäyttäytymisestä mitään pelkän lyhyen tutustumisen tai ulkonäön/ammatin tms. perusteella.
Minä olen ollut ns. kiltti tyttö, kympin oppilas ja absolutisti, mutta pilde on ollut kovassa käytössä. Miehiin vetoaa naapurintyttömäisyys, joten huvittaa nämä tyypit, jotka kuvittelevat erottavansa siveät ja seksin suhteen vapaamieliset naiset.
Ap
Amanda eksyny palstalle, ei mitään tositv-kuvauksia o nyt menossa vai?
Mut hyvä, että käytät pildeä. Millasta tänään meinasit, joku komea jenkkimies vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30v
Mmitä? !!
Niin, kirjoitinko jotenkin epäselvästi? Mitä et ymmärtänyt?
m30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Amanda eksyny palstalle, ei mitään tositv-kuvauksia o nyt menossa vai?
Mut hyvä, että käytät pildeä. Millasta tänään meinasit, joku komea jenkkimies vaikka?
Mitähän tähän vastaisi?
Muutkin harrastaa kevyttä seksiä kuin tosi-tv-tyrkyt. Onko aivan mahdoton ajatus? Jos itse elät toisin, niin ole hyvä vaan. Erikoista, että muiden seksielämä aiheuttaa moista kitkeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30v
Mmitä? !!
m30v
Mies parhaassa iässä eikä seiso, jos on uusi tuttavuus. Eikö ne ongelmat yleensä tule sitten kun alkaa kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30v
Mmitä? !!
m30v
Mies parhaassa iässä eikä seiso, jos on uusi tuttavuus. Eikö ne ongelmat yleensä tule sitten kun alkaa kyllästyttää.
Pariin vuoteen en ole seksiä harrastanut, kokeilin muttei toiminut. Itseluottamus sen suhteen palasina. Eikä se tässä ajan pitkittyessä parane, päinvastoin. Ikisinkkuus odottaa.
m30v
Mä olen huomannut saman kuin aloittaja. Takana lähemmäs 20 tinderistä sovitut panotreffit ja useammassa tapauksessa mä hankin kumit. Mitä vittua miehet? N27
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset kanna käsilaukussaan naisten kortsuja?
Täytyykin alkaa miehenä kantamaan näitä mukana. :) Tällä tavalla nainenkin voi kantaa oman osansa vastuusta. Kortsu voidaan laittaa yhdessä paikalleen...
"Ei ole olemassa enää tauteja joihin ei ole tehokasta hoitokeinoa. Parannuskeinokin suurimpaan osaan. Raskaudenehkäisy on naisen ongelma. Jos tulee raskaaksi, niin oma asiansa. Jos ei saa orgasmia, niin miksi sitä seksiä edes harrastaa. Miestä ei paljon halimiset ja pussailut lämmitä, jos pussit eivät tyhjene. Pillun kautta tänne on synnytty ja jos sen kautta täältä lähdetäänkin, niin olkoon sitten niin."
Hippikesä ja vapaa seksi takas Hippi kesä ja vapaa ja iloinen seksi takas Taotaan aseet auroiksi maailman rauha on koittanut! Kukkia kärpäsiä tanssitaan iloitaan juodaan viiniä ja pannaan aamuun asti ja pyydetään ystävät ja toverit mukaan vapaa seksi on palannut pannaan ja naidaan aamuun asti. Eiku siis mites se meni no mut ku siis ne sano AV:lla, ettei enää oo mitään tauteja joihin ei ole tehokasta hoitokeinoa.,, Mut joku nyt syyhyttää, mut miksi mä oon yksin koneella, kun sitä pitäis meidän kaikkien iloita ja nauraa ja harrastaa vapaa seksiä eikä kökkä netissä kun voisi vapaasti pannakin ... Vaan missä ja ketä miksei ei kukaan tajuu tai luulisi tajjuvan enemmänkin kun toi syntyvyyskin on ollut viime vuosikymmenet laskussa. Mitenkäs lähdettäiskös rantaan Saimaan ja aamun asti naimaan. Vai laitetaanko pakettiin?