Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehillä ole kortsuja?

Vierailija
04.08.2016 |

Palstalla on tänäänkin keskusteltu sinkkujen seksin saamisesta. Moni on kehottanut hakemaan seksiseuraa baareista. Oma kokemukseni naisena on, että seuraa saa helposti, mutta turvaseksiä ei. Miehet eivät kieltäydy kondomista, mikäli minulla on sellainen mukanani, mutta miksei miehillä ole?!

Minä sentään huolehdin raskaudenehkäisystä, joten tuntuu hullulta että ne kortsutkin pitää hommata.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuin kumiankkaa naisi.

Rojut ränniin vain.

m24

Lisäyksenä vielä, että en panisi naista, jolla on kondomeja. Mahtaa olla koko kylän...

m24

Vierailija
22/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niillä tekis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvä isä, näinkö vähän miehiä oikeasti kiinnostaa se, jos saa taudin tai pamauttaa jonkun paksuksi?

Olen vähän järkyttynyt. Onneksi on jo oma mies eikä tarvitse murehtia yhden yön juttujen aivoituksista.

Vierailija
24/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tapaamilla miehillä on aina ollut, tosin en ole niitä kyllä baarista hankkinutkaan.

Ja tosiaan luulisi, että miehelle on kivempi kun on itse saanut valita juuri omille muodoilleen sopivan.

Vierailija
25/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olet jo muulla tavoin huolehtinut raskaudenehkäisystä, niin mihin tarvitset kondomeja? Kannattaisi varmaan valita seuransa paremmin, jos taudit pelottaa.

Vierailija
26/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsut on paskaa. Muna puolitehoilla ja nainen ei tunnu samalta. Laukeaminen on tosin ihan jees koska kumi puristaa tyvestä sopivasti. Muuten paska 2/5 tuote.

Vierailija
27/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla miehillä (18-23v) lähes aina on ollut kumit mukana, vanhemmilla taas ei. Mitä vanhemmista puhutaan niin sitä harvemmin. Ehkä nuorilla on seksuaalikasvatus mennyt paremmin perille? Toivotaan niin, ehkä tulevaisuudessa on sitten edes vähän parempi maailma ja vähemmän vahinkolapsia.

Vierailija
28/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laukea kortsun kanssa lainkaan. M36

Vierailija
29/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olet jo muulla tavoin huolehtinut raskaudenehkäisystä, niin mihin tarvitset kondomeja? Kannattaisi varmaan valita seuransa paremmin, jos taudit pelottaa.

Oletko tosissani? Tauditko on jotenkin valikoivia, kehen ne tarttuu? Ja ihan vaan ihmetyttää, että eikö miehiä kiinnosta tuleeko se nainen raskaaksi tai että saako siltä jonkun taudin. Ei kun vaan hoetaan, että kortsun kanssa ei tule. On siinä miehiä.

Ap

Vierailija
30/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laukea kortsun kanssa lainkaan. M36

Sama homma! Tuntikaupalla jysykystä, mutta nalli ei pala. Todellinen nautinnon ehkäisyväline kyllä.

Vierailija
31/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä viitsi laittaa, koska voi mennä sähläykseksi ja loppuu stondis jne. Jos nainen pakottaa, niin sitten.

Paree kun jätät panohommat niille, jotka sen hallitsee, jos kerran niinkin yksinkertainen asia, kuin kortsun asettaminen meisselin päälle menee sähläykseksi.

M34

Vierailija
32/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissani? Tauditko on jotenkin valikoivia, kehen ne tarttuu? Ja ihan vaan ihmetyttää, että eikö miehiä kiinnosta tuleeko se nainen raskaaksi tai että saako siltä jonkun taudin. Ei kun vaan hoetaan, että kortsun kanssa ei tule. On siinä miehiä.

Ap

Ei ole olemassa enää tauteja joihin ei ole tehokasta hoitokeinoa. Parannuskeinokin suurimpaan osaan. Raskaudenehkäisy on naisen ongelma. Jos tulee raskaaksi, niin oma asiansa. Jos ei saa orgasmia, niin miksi sitä seksiä edes harrastaa. Miestä ei paljon halimiset ja pussailut lämmitä, jos pussit eivät tyhjene. Pillun kautta tänne on synnytty ja jos sen kautta täältä lähdetäänkin, niin olkoon sitten niin.

Vierailija
33/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt niin, että toisella olisi muna lerpahtanut tai jäänyt laukeamatta kortsun takia. Siinä pakettia avatessa voi vaikka ottaa suihin samalla, ja siinä menee ehkä kaksi sekuntia sitten kun laitan kortsun miehelle. Ei sen tarvitse olla puoli tuntia kestävä epäeroottinen sähläys.

Vierailija
34/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tavikset sellaisia tartte ja tuskinpa pysyis päällään, jos joskus tarttis käyttää.

Vierailija
35/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niillä tekis?

Miksi alapeukut?

Vierailija
36/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minä ainakin myönnän, että aloin heti miettiä miehen seksihistoriaa, kun hän kaivoi laatikostaan sellaisen ison säästöpakkauksen."

- Ollaankohan sinä ja minä katsottu taas liikaa Bond -leffoja. - Bondhan on sankari, joka kellistää aina ohimennessään naisen kuin naisen mutta aina  jotain vaikuttaa unohtuvan. Vai luulemmeko, että jos hän alkaisi kortsua sovittelemaan, niin hän myös pilaisi tunnelman... 

Ja ennen kuin joku kivahtaa, että en nyt ymmärrä, että Bond ei ole kuin aikuisten satua. - Totta. Mutta jostainhan sitä me omimme ja saamme vaikutteita siitä, mitä seksi on tai mitä se voisi olla. Vaikka aika kauaksi taitaa jäädä todellisuus jokatapauksessa. (Pöh).   

Vierailija
37/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole olemassa enää tauteja joihin ei ole tehokasta hoitokeinoa. Parannuskeinokin suurimpaan osaan. Raskaudenehkäisy on naisen ongelma. Jos tulee raskaaksi, niin oma asiansa. Jos ei saa orgasmia, niin miksi sitä seksiä edes harrastaa. Miestä ei paljon halimiset ja pussailut lämmitä, jos pussit eivät tyhjene. Pillun kautta tänne on synnytty ja jos sen kautta täältä lähdetäänkin, niin olkoon sitten niin.

Voihan pussintyhjennys teidän pikkupoikien juttuja :D

Olisi pitänyt tehdä tähän kylkeen ikägallup, vaan eipä se henkinen ikä aina vastaa todellisuutta.

Ap tässä on 33 v. ja toivon että nuoremmat ovat fiksuja ja pitävät itsestään huolen, samalla kun pitävät hauskaa.

Vierailija
38/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla, kotona.

Vierailija
39/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, luulisi sen kumin käyttäjän haluavan itse valita. Pidän viihteellä ollessa aina mukana, ihan sama minkä maineen siitä saa, enemmän se miehen asenteesta kertoo kun minusta. Minä en ainakaan ala pärstäkertoimen perusteella arvioimaan kenenkään sinisilmäisyyttä, seksi- tai kuminkäyttöaktiivisuutta. Jokainen nyt osaa puhua paskaa tarvittaessa, niillä hyväuskoisilla ja olevinaan hyvillä ihmistuntijoilla niitä tauteja kohdalle osuukin enemmän kun kumia käyttävillä. Omille yhdenyön hoidoilleni olen tehnyt selväksi, että se on kumi päälle tai ulos, jos alkavat asiasta mutista. Toistaiseksi ei ole kukaan ovea valinnut. Itse saavat valita käyttävätkö omiaan vai summassa mitä mulla sattuu olemaan, mutta kivalta tuntuu sillon harvoin kun ei tarvitse erikseen pyytää käyttämään.

Vierailija
40/61 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuin kumiankkaa naisi.

Rojut ränniin vain.

m24

Lisäyksenä vielä, että en panisi naista, jolla on kondomeja. Mahtaa olla koko kylän...

m24

Logiikka on kyllä päätä huimaava! Ajattelit siis tehdä lapsen jokaisen seksikumppanisi kanssa? Vai oletatko että naisella on aina pillerit? Sehän ei tietenkään kerro aikaisemmasta seksuaalisesta käytöksestä mitään? Neitsytkin ihan varmasti on. Ihan varmuuden vuoksi on pillerit hankkinut, jos vaikka tuollainen helmi sattuisi tulemaan vastaan? 

Jos et ole huomannut niin kortsuja jaetaan kouluissa, tapahtumissa jne. Oikeasti suurimmalla osalla neitsyitäkin on ainakin joskus kortsuja ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan