Kun ihmiseltä poistetaan hammas, niin mitä sille tehdään?
Ei kai sitä roskiin heitetä? Ainakin minusta tuntuu kauhealta, että kaatopaikalle päätyy pieni osa ihmistä, vaikka se olisikin vain hammas.
Kommentit (29)
en tiedä ja entä kaikki ihmisjätteet leikkauksissa jne. jos vaikka käsi amputoidaan niin mihin se menee
Ahne hammaslääkäri vie ne kotiinsa, laittaa tyynyn alle ja rikastuu lisää.
Hammaskeiju käy aina kerran viikossa hakemassa ne hampaat ja jättää rahaa hammaslääkärin tyynyn alle
Minulta poistettiin viisaudenhammas ja halusin sen mukaani. Hammaslääkäri kielti 3 kertaa, koska intin, että otan sen. No en saanut hammasta enkä vieläkään tiedä, että miksi en.
Sille hammaslääkärille en sen jälkeen mennyt. Kun 6 kk myöhemmin tarjosivat uutta aikaa, niin vastasin, että en ole tyytyväinen palveluun, en aio palata asiakkaaksi.
Niistä ehjistä hampaista tehdään tietty tekareita.
Minulla leikattiin viisuri, ja se pakattiin pieneen minigrip-pussiin mukaan :D En siis itse edes kysynyt, vaan se vain tuotiin minulle heräämöön :DD
Minäkään en saanut poistettua hammastani mukaani vaikka erikseen pyysin? Mikä tässä on takana?
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en saanut poistettua hammastani mukaani vaikka erikseen pyysin? Mikä tässä on takana?
Olisiko hammas ollut vahingoittunut, jolloin se olisi ollut epähygieenistä? Itse olen saanut kaikki viisaudenhampaat mukaani, paitsi sitä joka katkesi poistettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Se haudataan pienessä rasiassa hampaiden hautausmaalle
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Se haudataan pienessä rasiassa hampaiden hautausmaalle
ahahahahaha tyhmä juttu, mut nauratti :D
Hammaslääkäri keittää ne ja tekee niistä kaulakorun itselleen. Vaaditaan paljon hampaita.
Pyydäpä hammaslääkäriä joskus näyttämään minkälaista korua pitää siellä paitansa alla.
Heitetään roskiin mikäli se jolta se otettiin ei tahdo ottaa mukaan