Mies, mitä vaatisit minulta naisena jotta suostuisit elättämään minua?
Kommentit (36)
Se on hyvä alku, ettet ole niin ahne ja pinnallinen, että vaadit multa työssäkäyntiä tai työnhakua.
Kun ketään ei kiinnostaa tää tekee itse aloituksen päästäkseen vastaamaan siihen iänikuisen kertosäkeistönsä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ketään ei kiinnostaa tää tekee itse aloituksen päästäkseen vastaamaan siihen iänikuisen kertosäkeistönsä.
Kertaapa huvikseksi kuinka montaa kertaa olet itse lähettänyt tämän tasan viestin hieman muunneltuna. Tosin olet varmaan jo seonnut laskuissa.
Pillua 2x päivässä ja tonni rahaa kk tilille niin elätän.
Ennen vanhaan oli kunnia-asia miehelle, että kykeni elättämään naisensa ja perheensä itse. Vain köyhät joutuivat laittamaan myös vaimon tienaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sori, en suostuisi elättämään ketään, enkä ostamaan edes sitä kahvikuppia ensitreffeillä.
Seksi kyllä sopii, kunhan sekin tapahtuu minun ehdoillani.
MGTOW-mies.
Viisi loista ilmoittautunut.
Poikkeuksellista kauneutta ja uskollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan oli kunnia-asia miehelle, että kykeni elättämään naisensa ja perheensä itse. Vain köyhät joutuivat laittamaan myös vaimon tienaamaan.
On se vaikeaa olla nainen nykypäivänä. Monet miehetkin ovat niin ikäviä, etteivät suostu edes naisen käskystä menemään töihin ja siten mahdollistamaan naiselle omakotitaloa, autoja, kesämökkiä, matkoja etelään, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertaapa huvikseksi kuinka montaa kertaa olet itse lähettänyt tämän tasan viestin hieman muunneltuna. Tosin olet varmaan jo seonnut laskuissa.
En pääse lähellekään, kukaan ei pääse jolla on edes jonkinlainen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan naiset synnytti saunassa, ja sen jälkeen menivät lypsämään lehmät, tekivät kaikki kotityöt, ompelivat itse koko perheen vaatteet, vaikenivat seurakunnassa ja tottelivat miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeaa olla nainen nykypäivänä. Monet miehetkin ovat niin ikäviä, etteivät suostu edes naisen käskystä menemään töihin ja siten mahdollistamaan naiselle omakotitaloa, autoja, kesämökkiä, matkoja etelään, jne.
Etköhän sä ole edelleen vähemmistöä ja ei ole oleellinen sosiaalinen ongelma, jos sulle ei heru. Oleellisempi ongelma on ne pelokkaat miehet, jotka ei uskalla jakaa palkkaansa perheensä kanssa. Tosin ymmärtääkseni näillekään miehille ei nykyisin juurikaan enää heru kuin vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pääse lähellekään, kukaan ei pääse jolla on edes jonkinlainen elämä.
En tiedä ketä tarkoitat, mutta mähän en aloittanut tätä(kään) topikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellisempi ongelma on ne pelokkaat miehet, jotka ei uskalla jakaa palkkaansa perheensä kanssa.
Toki. Eihän se riitä, että miehellä on tarpeeksi tasaiset tulot ja varallisuutta, jos mies ei kuitenkaan osta naiselle autoja, omakotitaloa, kesämökkiä ja muuta kivaa.
Aika paha. Mitä olisi tarjota? Nykyään saan jo hyvää seksiä kodin suhteen toimeliaalta ja kauniilta naiselta, joka lisäksi elättää itsensä. Miten siitä enää parannat? Jos olisin miljonääri niin en vaatisi puolisolta töissäkäyntiä. Mutta tällä keskituloisen ostovoimalla en kyllä elätä yhtään aikuista itseni lisäksi.
Hyvää ulkonäköä, paljon pillua, hyviä kodinhoito taitoja sekä kokkaustaitoja ja sitä että tiedät minun mielipiteeni olevan se jota noudatetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellisempi ongelma on ne pelokkaat miehet, jotka ei uskalla jakaa palkkaansa perheensä kanssa.
Toki. Eihän se riitä, että miehellä on tarpeeksi tasaiset tulot ja varallisuutta, jos mies ei kuitenkaan osta naiselle autoja, omakotitaloa, kesämökkiä ja muuta kivaa.
Nämä sun viestit kertoo ihan mahdottoman huonosta itsetunnosta. Et pysty itselles kuvittelemaan autoa, omakotitaloa, kesämökkiä. Esim meidän perhepiirissä miehet on ollu huomattavasti innokkaampia mökkeilijöitä, johtuen varmaan siitä että mökki on naisille aika työleiri ja isännät keskittyy enemmän siihen saunomiseen ja saunakaljoihinsa kuin tiskaamiseen 😉. Mutta siis ehkä sunkin elämä paranis kun ryhtyisit kuvittelemaan itselles sitä autoa ja kesämökkiä ja saunassa käyntiä oman kullan kanssa. Unelmien toteutus vaatii että ensin uskaltaa unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty itselles kuvittelemaan autoa, omakotitaloa, kesämökkiä.
Ei vaan kiinnosta maalliset asiat ja pröystäily, joten noille ei ole mitään tarvetta.
Sori, en suostuisi elättämään ketään, enkä ostamaan edes sitä kahvikuppia ensitreffeillä.
Seksi kyllä sopii, kunhan sekin tapahtuu minun ehdoillani.
MGTOW-mies.