Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kiinnostaako sinua mies jolla on ollut paljon seksisuhteita?

Vierailija
04.08.2016 |

Tuli yhdestä toisesta keskustelusta mieleen tämä. Siellä miespuolinen vastaaja väitti, että panomies on se josta naiset kiinnostuvat. Itselleni lähinnä vastenmielinen ajatus olla miehen kanssa jolla on paljon seksikumppaneita. Itselläni on enemmänkin käsitys, että lähinnä toiset miehet ihailevat miehiä joilla on ollut paljon naisia, ei naiset niinkään. Mutta tämä on vain minun arveluani, joten olisi kiintoisaa kuulla muidenkin näkemyksiä.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sekin noissa panomiehissä on vastenmielistä, että helposti tulee mieleen onko sitä kondomia ihan kaikkien kanssa käytetty ja mitäköhän kaikkia tauteja kyseiseltä mieheltä kenties löytyy...

Vierailija
2/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi. Minustakin on vastenmielistä, jos kumppaniehdokkaalla paljastuu olleen paljon seksisuhteita ennen minua.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi tuollainen "panomies" ansaitsisi saada sellaista kumppania jolla itsellään ei ole suurta seksiseikkailujen määrää menneisyydessään? Miksi aina vaan kytätään naisten seksisuhteita ja haukutaan lortoksi jos naisella on yhtä paljon kokemusta?

Vierailija
4/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina se panomies kuitenkin suhteeseen päätyy, toisin kuin tällainen nussimaton 30+ mies. Ei kukaan nainen halua aikuista miestä, jolla ei mitään suhdetaustaa tai panokokemuksia.

Vierailija
5/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli neitsyt, kun tapasimme. Tätä palstaa jos lukee niin naiset eivät koske miehiin, joilla on poikuus tallella. Totuus on kuitenkin joskus tarua ihmeellisempää. Runsaat seksisuhteetkaan eivät olisi haitanneet, mutta en niistä olisi erityisen innoissani ollut tai ihaillut niiden takia.

Vierailija
6/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin se panomies kuitenkin naisia kiinnostaa, kun sillä kerran panoja on.

Vierailija
7/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso määrä seksikumppaneita ei itsessään haittaa, mutta jos ko. henkilö on limainen panomies, niin se ällöttää.

Vierailija
8/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä. oon luullut että edustan naisissa jonkinlaista vähemmidtöä kun en ole koskasn tykästynyt sellaisiin "pleijereihin" tai kusipäihin muutenkaan. Oon vaan ihmetellyt vierestä sitä draamaa minkä muijat saa aikaiseksi tollasten miesten kaa ja oon miettiny et eikö kaikki vaan tunnista sellasta panomiestyyppiä..mä ainakin tunnistan aika nopeasti. Oon ihan tyytyväinen mun kilttiin ja hyvä itsetuntoiseen mieheen. Eli jos on ollut monen kaa niin hyi hitto!

Vierailija
9/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sanoo, että ei kiinnosta, mut oikeasti kiinnostaa. Naiset haluaa aina kesyttää pelimiehen. Monesti tulevat pettymään.

Vierailija
10/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneminen on eri asia kuin parisuhde. Kyllä minäkin testasin paria tunnettua pukkia, mutta en todellakaan sellaisen kanssa naimisiin mennyt.

Vierailija
11/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vielä lisää, että mieheni oli tuolloin 26-vuotias.

Vierailija
12/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en halua olla pitkän jonon jatkeena. Haluan, että mies tietää mitä haluaa. Ja kaikkea liikkuvaa ei tarvitse haluta.

Vierailija
13/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole vielä oppinut sitä, että jos naisilta kysytään suoraan tällaista asiaa niin nainen vastaa sen mitä häneltä odotetaan, sen minkä katsoo olevan moraalisesti oikein.

Totuus paljastuu kuitenkin kiertotien kautta.

Esimerkki:

Jos kysyt suoraan naisilta, että tykkäätkö jännämiehistä niin kaikki naiset vastaa, että ei todellakaan!

Mutta ketjussa "mieheni on liian kiltti ja huomaavainen enkä halua häntä enää" ketjussa naiset olivat samaa mieltä, että kyllä jännämies sen olla pitää.

Vierailija
14/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aina se panomies kuitenkin suhteeseen päätyy, toisin kuin tällainen nussimaton 30+ mies. Ei kukaan nainen halua aikuista miestä, jolla ei mitään suhdetaustaa tai panokokemuksia.

Päätyy kuinka pitkiin suhteisiin?

Vierailija
15/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies kelpaa panohommiin, muttei parisuhteeseen saati lapseni isäksi.

Vierailija
16/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä. oon luullut että edustan naisissa jonkinlaista vähemmidtöä kun en ole koskasn tykästynyt sellaisiin "pleijereihin" tai kusipäihin muutenkaan. Oon vaan ihmetellyt vierestä sitä draamaa minkä muijat saa aikaiseksi tollasten miesten kaa ja oon miettiny et eikö kaikki vaan tunnista sellasta panomiestyyppiä..mä ainakin tunnistan aika nopeasti. Oon ihan tyytyväinen mun kilttiin ja hyvä itsetuntoiseen mieheen. Eli jos on ollut monen kaa niin hyi hitto!

Täysin samaa mieltä. Pelimiesten kesyttäminen ei minuakaan kiinnostanut.

Vierailija
17/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan, kyllä niitä naisiakin on olemassa joilla ei ole vielä juurikaan kokemusta suhteesta yli kolmekymppisenäkään. Mitä jos aivan vilpittömän ilmoituksen laittaisit jonnekin deittipalstalle?

Itsekin olen kahdelta mieheltä poikuuden vienyt, molemmista tuli miesystäviäni. Toinen oli kuitenkin reilusti yli 20-vuotiaaksi ehtinyt ja poikuus vielä tallella. Ei siinä minusta mitään omituista sinänsä ollut, ujo mies. Mutta mentiin hänen ehdoillaan.

Vierailija
18/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teiniajan exä oli 18-vuotiaana paneskellut yli SADAN eri tytön/naisen kanssa eromme jälkeen. Tiesin näistä tytöistä noin 20, pienet piirit jne joten uskon tuon lukumäärän. Nyt kun vuosia kulunut, en edes halua kuvitella lukumäärää. Oksettavaa. Kuka voi alkaa suhteeseen sellaisen kanssa, joka on ollut jo kaikkien kanssa?

Vierailija
19/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen eräs tuntemani panomies, kyseinen tyyppi on patologinen valehtelija. Joo kyllähän sillä on ollut paljon lyhyitä seksisuhteita. Mitään sen kummempaa ei kyllä ole onnistunut saamaan. Samaan aikaan ne kiltit miehet pariutuvat kilttien naisten kanssa, hankkivat lapsia yms. Tuo panomies haahuilee kapakeissa vuodesta toiseen, vaikka nyt on orastavasta kaljustaan ja alkoholin aiheuttamasta pöhötyksestä johtuen huomattavasti vähemmän houkutteleva naisten silmissä kuin mitä oli vielä nuorena komeana 20-vuotiaana.

Vierailija
20/78 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole vielä oppinut sitä, että jos naisilta kysytään suoraan tällaista asiaa niin nainen vastaa sen mitä häneltä odotetaan, sen minkä katsoo olevan moraalisesti oikein.

Totuus paljastuu kuitenkin kiertotien kautta.

Esimerkki:

Jos kysyt suoraan naisilta, että tykkäätkö jännämiehistä niin kaikki naiset vastaa, että ei todellakaan!

Mutta ketjussa "mieheni on liian kiltti ja huomaavainen enkä halua häntä enää" ketjussa naiset olivat samaa mieltä, että kyllä jännämies sen olla pitää.

Siinä ketjussa kirjoitti useita naisia eivätkä he olleet keskenään mitenkään samaa mieltä. Naisilla ei ole kollektiivista mieltä. Minä esimerkiksi halusin ihan vapaaehtoisesti kiltin ja huomaavaisen miehen enkä jännämiestä. Siinä ei ole mitään moraalisesti oikeaa tai väärää, millaista kumppania etsii. Minun puolestani vaikka koko Suomen kaikki muut naiset saavat etsiä itselleen jännämiehen. Olin itse asiassa vain iloinen, kun muut metsästivät jännämiehiä niin jäivätpä parhaat minulle.